چادر مسافرتی 2 نفره کالوینو بست وی

bestway 68008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کالوینو محصولی شیک و حرفه ای برای مصارف ساحل و جنگل که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با روکش مقاوم در برابر آب و شرایط جوی مختلف می باشد. کالایی که می تواند در میان مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی به نسبت کیفیت خود قرار بگیرد. این چادر همچنین از سایه های کناری و مقابل درب بهره مند بوده و از جنس خود بدنه اصلی تولید شده اند. درب تعبیه شده در بدنه یک دربی بزرگ با پشه بند و روکش دار بوده و به دلیل عرض زیاد می تواند محلی مناسب را برای استراحت مصرف کنندگان به ارمغان آورد. اما از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن سقفی با پوشش اضافی یا سقف دو لایه بوده که می تواند قدرت مقابله با آب باران را بیش از پیش کند. علاوه بر این مقاومت در برابر حرارت، داشتن فریم های آلومینیومی برای نصب و یک کیسه نگهداری اشیا در داخل چادر را می توان از سایر ویژگی های این محصول معرفی کرد.

 نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه حمل اشیا
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو نفره بست وی

شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی و چادر های مسافرتی می باشد که توانسته است به کمک تولید محصولات با دوام و مقاوم ، به یکی از برند های محبوب در این زمینه تبدیل شود . چادر مسافرتی دو نفره کالوینو نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی بست وی به صورت مستطیلی بوده و قسمت بیرونی این محصول دارای طراحی ویژه ای بوده و به سبب این طراحی جالب و زیبا ، مناسب برای هرسلیقه ای می باشد . همچنین رنگ های استفاده شده در این محصول نیز دارای هماهنگی بوده و جلوه خاصی را به محصول بخشیده است . در قسمت بیرونی این محصول دو عدد سایبان مخصوص تعبیه شده است که به کمک آن می توانید از برخورد مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری کنید . در قسمت جلویی این محصول درب ورودی قرار داده شده است که به کمک ابعاد مناسب این درب ، رفت و آمد کردن برای شما آسوده خواهد شد . همچنین این درب دارای توری مخصوصی برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می آید . در داخل چادر نیز کیسه مخصوصی برای قرار دادن اشیاء اضافی تعبیه شده است که می توانید با قرار دادن وسایل خود دردون این کیسه ، فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی بست وی از پارچه شمعی برزنتی بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین به سبب استفاده از پارچه شمعی برزنتی ، بدنه این محصول به طور کامل ضد آب بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و باران دارد . همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از آلومینیوم مستحکم بوده و می توان با خیال آسوده از آن استفاده نمود و مشکلی برای این پایه ها پیش نخواهد آمد . استفاده از پارچه شمعی برزنتی در چادر های مسافرتی مرسوم می باشد و دلیل این استفاده استحکام بالای آن در برابر باران و همچنین ضربه و فشار می باشد . بر روی بدنه این محصول نیز محلی برای میخ و طناب های مخصوص قرار داده شده است که می توانید به کمک آن چادر را به زمین متصل کرده و از برهم خوردن تعادل چادر در روزهای طوفانی جلوگیری کنید . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی 2 نفره بست وی دارای 260 سانتی متر طول ، 220 سانتی متر عرضو 130 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی دو نفره بوده و می توانید به راحتی از این چادر استفاده کنید و با مشکل فضا روبرو نخواهید شد . همینطور از تمامی فضاهای این محصول به خوبی استفاده شده و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد . ظرفیت اعلام شده برای این چادر نیز دو نفره بوده که البته در بررسی های انجام شده توسط همکاران ما ، این ظرفیت بیش از این بوده و تا 4 نفر توانستند به راحتی از این محصول استفاده کنند . وزن 2.9 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی محصول را جابجا کرده و به همراه خود حمل کنید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست چادر را بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به برپایی آن کنید . پایه های استفاده شده در این محصول به صورت عصایی بوده و برپایی آن نیز کار دشواری نمی باشد . البته چادر های عصایی نسبت به چادر های اتوماتیک و فنری مدت زمان بیشتری را برای راه اندازی نیاز دارند که البته با تکرار کردن این کار می توانید در مدت زمان کمتری این کار را انجام دهید . به کمک دفترچه راهنمای داخل محصول نیز می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و نیاز به مهارت و اطلاعات خاصی ندارد . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن و یا بروز مشکل برای پایه های آن جلوگیری کنید . البته در صورت ایجاد مشکل برای محصول نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از این شرکت می باشد که توانسته است با تولید محصولات با کیفیت ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و به یک برند محبوب بین استفاده کنندگان تبدیل شود .از ویؤگی های این چادر مسافرتی دو نفره می توان به بدنه مستحکم ، کیسه اشیاء اضافی داخلی ، سایبان و ارتفاع مناسب اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس ارتباط برقرار کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...