چادر مسافرتی 2 نفره کلمن

Coastline 25872

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کلمن محصولی جدید از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی اورتان بوده و به طور کامل ضد آب می باشد . ابعاد این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده دو نفر بوده که البته در بررسی های انجام شده این ظرفیت افزایش نیز پیدا کرد . استفاده از این محصول برای مسافرت های طولانی و کوهستان مناسب بوده و می توان از آن برای کمپینگ و سفرهای کوهنوردی خود استفاده کنید . بدنه این محصول از پلی اورتان بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه داشته و به طور کامل نیز ضد آب می باشد و می توانید بدون وجود نگرانی از این محصول استفاده کنید . پایه های این محصول نیز از فایبرگلاس تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

 نوع اتوماتیک
 طول 225 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 0
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 2 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره کلمن

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین وسیله های مورد استفاده در سفر های مختلف بوده که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی می باشد. شرکت کلمن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم سفر و محصولات بادی اقدام به تولید انواع چادر های مسافرتی حرفه ای کرده که این مدل از چادر های سفری کلمن در میان با کیفیت ترین نوع چادر های مسافرتی قرار می گیرد. محصولی که طراحی بدنه و جنس بدنه بسیار خوبی داشته و امکان استفاده از آن در شرایط جوی مختلف به مصرف کننده می دهد. چادری که با داشتن ظرفیت دو نفره می تواند تا تعداد بیشتری را نیز در خود جای دهد. برای خرید یا آشنایی با این محصول همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی در نظر گرفته شده برای این چادر سفری به صورت نیم دایره بوده که از سقفی گرد مانند برخوردار است. این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا در برابر باد های شدید مقاوم باشد. همچنین آب باران یا برف را هنگام بارش به سوی زمین به دلیل داشتن شیب بالا جاری می کند و به هیچ عنوان روی بدنه جمع نخواهد شد. این چادر از قابلیت راه اندازی عصایی برخوردار بوده و توسط فریم های مخصوص که به صورت مجزا در کنار بدنه اصلی قرار داده شده نصب می شود. این چادر یک درب بزرگ داشته که در مقابل آن یک آفتابگیر سرخود تعبیه شده است. بر روی درب اصلی چادر یک پشه بند طراحی شده که توسط زیپ مخصوص قابل باز و بسته شدن می باشد. اما سایه بان متصل به بدنه به شکلی دلخواه قابل استفاده خواهد بود. این سایه بان به خوبی از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل چادر جلوگیری خواهد کرد. البته قسمتی از طراحی بدنه این سایه بان ها نیز از پشه بند استفاده شده است. در داخل بدنه یک جیب سرخود تعبیه شده تا امکان قرار دادن اشیای کوچک و قیمتی در آن وجود داشته باشد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر 2 نفره کلمن از نوع پارچه پلی استر بوده که روکش آن را پلی اورتان تشکیل می دهد. بدنه ای با ضخامت بالا و انعطاف پذیری مناسب که امکان استفاده در هر نوع سفری با شرایط جوی مختلف را فراهم می سازد. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و یا گرد و غبار داشته و از دوخت های کاملا قوی بهره می برد. دوخت هایی که به هیچ عنوان آب و یا هوا از آنها قابل عبور نخواهد بود. روکش پلی اورتان استفاده شده در بدنه این چادر باعث شده تا دمای داخل بدنه را تنظیم نگه داشته و در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب نیز مقاومت بالایی داشته باشد. برای قسمت کف چادر نیز از روکش دو لایه پلی اورتان استفاده شده تا این قسمت از چادر نیز در برابرنفوذ آب مقاوم باشد. کیفیت بالای بدنه باعث شده تا تحمل فشار خوبی در برابر آب داشته باشد. اما فریم های این چادر نیز از نوع فایبرگلاس بوده که دارای انعطاف خوبی می باشد. این فریم یا پایه ها قابلیت اتصال به یکدیگر داشته و به خوبی بدنه اصلی را در شرایط جوی مختلف نگه می دارد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی کلمن برابر (طول: 225 سانتی متر ، عرض: 130 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت 3 الی 4 نفر نیز خواهد بود. گرچه ظرفیت استاندارد آن 2 نفر می باشد اما قابلیت جای دادن 4 نفر را نیز خواهد داشت. این ابعاد ذکر شده برای بدنه اصلی بوده که اگر سایه بان های بدنه را نیز حساب کنیم ابعاد آن از نظر طولی بیشتر خواهد شد. ارتفاع چادر نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی سقف می باشد. زمانی که این چادر را جمع می کنید ابعاد آن به 52 در 15 سانتی متر خواهد رسید. وزن بسته بندی این کالا 3.61 کیلوگرم بوده که برای این محصول وزنی بسیار مناسب و قابل حمل خواهد بود. بخصوص هنگامی که حجم آن در زمان جمع کردن کم شده و به وسیله ساک حمل خود به هر مکان مورد نظری به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود.

نحوه راه اندازی چادر

نحوه راه اندازی این چادر مسافرتی به صورت عصایی بوده به همین دلیل باید از فریم های مجزایی که در کنار بدنه اصلی قرار داده شده استفاده کنید. راه اندازی چادر های عصایی کمی زمان بیشتری را صرف خواهد کرد اما از اطمینان بالاتری نسبت به دیگر همنوعان خود بهره مند خواهد بود. برای این کار باید تک تک فریم ها را در دریچه های مخصوصی که روی بدنه اصلی تعبیه شده قرار داده و در نهایت ابتدا و انتهای هر فریم را به گوشه هر چادر قفل کرد تا محصول سفری شما راه اندازی شود. برای جمع کردن چادر نیز باید عکس عمل راه اندازی را انجام دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره کلمن یکی از بهترین و سبک ترین چادر های سفری برای انواع مسافرت های مختلف از جمله سفر های طولانی بوده که دارای بدنه ضد آب و ضد اشعه ماورا بنفش می باشد. محصولی با طراحی بسیار حرفه ای که دارای یک درب بزرگ و سایه بان متصل به بدنه می باشد. این کالا دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...