چادر مسافرتی 2 نفره کمپینگ فرینو

PHANTOM

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کمپینگ فرینو از محصولات جا دار و زیبا شرکت فرینو می باشد که مناسب برای استفاده در سفر های کوهستانی ، کمپینگ و اطراق در مناطق جنگلی می باشد. همان طور که اشاره شد یکی از خصوصیات این محصول جا دار بودن ان است به گونه ای که 2 انبار در جلو و عقب این محصول طراحی شده است که برای نگهداری وسایل بسیار کاربرد دارد. از دیگر خصوصیات این محصول می توان به جنس بدنه ان اشاره کرد که ساخته شده از پلی استر بوده که مقاوم در برابر پارگی می باشد.  کف این چادر هم مانند رویه ان از پلی استر مقاوم ساخته شده است که ضد اب بوده و از ورود اب باران به داخل جلوگیری می کند. هم چنین در شرایط نا هموار و محیط های کوهستانی نیز می توانید بدون نگرانی از ان استفاده کنید. هم چنین این محصول مطابق با استاندارد CPAI-84 ساخته شده است که کاملا ضد اشتعال می باشد که از مزایای منحصر به فرد این چادر مسافرتی است. در کنار این محصول اقلامی همچون آویز لامپ ، ساک حمل و کیت تعمیرات نیز قرار دارد که از ان ها نیز در مواقع مورد نیاز می توانید استفاده کنید. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 2.3 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

 

چادر مسافرتی 2 نفره کمپینگ فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره کمپینگ فرینو از محصولات فوق العاده این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده در انواع سفر ها بوده و به خاطر طراحی منحصر به فردش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول هم چنین دارای وزن کمی می باشد که این عامل باعث شده تا حمل و نقل ان اسان گردد. در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتری از این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از عوامل مهم در انتخاب یک چادر مسافرتی نوع طراحی و رنگ بندی ان است که تاثیر مستقیم در انتخاب و خرید این محصول دارد. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که شکل ظاهری ان به صورت نیم دایره ای بوده و همانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد. اگر بخواهیم نکته های بیشتری از این محصول را بازگو کنیم باید در ابتدا گفت که بر روی سقف این محصول ناحیه ای تعبیه شده است که طناب های این چادر از داخل ان ها رد شده و باعث مستحکم تر شدن این محصول شده است. هم چنین در جلوی این محصول درب ورود ان قرار گرفته است که به صورت مربعی شکل با گوشه های گرد می باشد که به سادگی می توان ان را به طور کامل باز کرده تا هوا در داخل چادر به جریان بیفتد و یا ان را به طور کامل بست و به استراحت پرداخت. هم چنین این درب از دو طرف لول شده و جمع می شود که با استفاده از یک لایه پارچه جدا این اتفاق انجام می گیرد. در مرکز درب این محصول نیز یک لایه پارچه خاکستری رنگ طراحی شده است که باعث شده تا طناب ها از داخل ان نیز بتوانند رد شوند. علاوه بر این ها در جلوی این محصول و در هر دو سمت نام تجاری و لوگو کارخانه سازنده این چادر با رنگ سفید و به صورت لاتین نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. در رابطه با رنگ بندی این چادر نیز باید گفت که تمامی نقاط این چادر با رنگ قرمز ساخته شده است و تنها نواحی پایینی و کف این چادر است که با رنگ مشکی طراحی شده است. این رنگ باعث شده تا در وهله اول بسیار چشم نواز بوده و در روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد و ثانیا از دور ترین نقاط نیز بتوان ان را مشاهده کرده و محل اسکان خود را گم نکرد.

جنس بدنه

یکی از خصوصیات مهمی که این محصول دارا می باشد این است که بدنه ای مقاوم و مستحکم دارد. در ابتدا باید گفت که این محصول ساخته شده از پارچه پلی استر می باشد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین این محصول مطابق با استاندارد CPAI-84 ساخته شده است که کاملا ضد اشتعال می باشد که از مزایای منحصر به فرد این چادر مسافرتی است. در رابطه با پایه های این محصول هم باید گفت که همگی ساخته شده از جنس الومینیومی هستند که مقاومت بی نظیری دارند و به دلیل داشتن انعطاف بالا به سادگی اسیب نمی بینند.

ابعاد و وزن

این چادر دارای طول 210 سانتی متر و عرض 250 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر 105 سانتی متر می باشد. در رابطه با ظرفیت این چادر نیز باید گفت که دو نفر به صورت دراز کش می توانند به سادگی از این محصول استفاده کرده و به استراحت بپردازند. هم چنین به دلیل داشتن وزن 2.3 کیلو گرم به راحتی می توان این چادر را با خود حمل و جا به جا کرده که دارا بودن ساک حمل در کنار این محصول نیز به این امر کمک شایانی کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با نصب و راه اندازی این محصول باید گفت که در کنار بسته بندی این چادر دفترچه راهنما قرار دارد که به سادگی می توانید با مشاهده ان و دیدن تصاویر به راحتی اقدام به نصب این محصول کنید. در حالت کلی هم چنین می توانید این چادر را پس از خارج کردن از داخل بسته بندی و قرار دادن بر روی یک سطح صاف می توانید به سادگی نصب کنید. در ابتدا کافی است شما پایه های این محصول را به سادگی سر هم کرده و سپس طناب های موجود بر روی چادر را از داخل ان رد کنید و با استفاده از میخ های موجود در کنار این محصول به سادگی ان را در زمین جا زده و چادر را سر پا کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. هم چنین برای مراقبت از این جادر تنها کافی است که وسایل نوک تیز را از ان دور کرده تا پارچه دچار پارگی نشود و هم چنین به پایه های این محصول فشار زیادی وارد نکنید که دچار خم شدن یا اسیب دیدگی شود. با رعایت این نکات چندین سال می توانید با کیفیت بالا از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو از محصولات بی نظیر این شرکت بوده که دارای ساک حمل می باشد و وزن کمی دارد. هم چنین در انواع سفر ها می توایند از این محصول استفاده کرده و به استراحت بپردازید. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...