چادر مسافرتی 2 نفره کم حجم فرینو

MTB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کم حجم فرینو محصولی فوق العاده زیبا و دل نشین بوده که مناسب برای کمپینگ ، طبیعت گردی و اطراق در مناطق کوهستانی نیز می باشد. این محصول حجم بسیار کوچکی داشته و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. البته این محصول به دلیل داشتن کیسه حمل نیز راحت تر قابل جمل می باشد. تمامی درز ها و کف این محصول به صورت اب بندی شده تولید شده است که مانع از ورود اب به داخل چادر می شود. هم چنین بدنه این محصول ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد که کاملا ضد اب است. علاوه بر این ها کف چادر نیز از نوع پلی استر اکسفورد طراحی شده که فوق العاده مقاوم است. سازه ها و پایه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس تولید شده اند که بسیار مقاوم است. علاوه بر این ها این محصول مقاومت بالایی در برابر باد نیز دارد که به اسانی تکان نمی خورد. تمامی این موارد باعث شده تا محصولی فوق العاده را شاهد باشیم. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای کیسه حمل
 وزن : 1.9 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

 

چادر مسافرتی 2 نفره کم حجم فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره کم حجم فرینو محصولی بی نظیر و شکیل می باشد که طبق ابعاد استانداردی ساخته شده است. این محصول حجم کمی دارد و به راحتی می توان ان را با خود حمل و جا به جا کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از عواملی که باعث محبوبیت این محصول شده است طراحی این چادر مسافرتی می باشد. در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول به صورت نیم دایره ای طراحی شده است که از دو طرف به سمت بیرون سوق داده شده اند. گوشه های این محصول به صورت زاویه دار طراحی شده و هم چنین نواحی جلو و پشت این محصول نیز به صورت موازی و در سایز های مشابه هم طراحی شده اند. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم در ابتدا باید گفت که در جلوی این محصول درب ورود ان تعبیه شده است که دارای پشه بند بوده و از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند که یکی از مزایای مهم این محصول است. هم چنین پارچه جلو درب این محصول هم دارای زیپ در اطراف می باشد که می توانید با باز کردن ان و تا کردن این پارچه اقدام به جمع اوری ان کنید و ان را در بالا ترین نقطه لول نمایید که با این کار هوا در داخل چادر به جریان افتاده و نور خورشید نیز به داخل چادر هدایت می شود. در دو طرف این محصول مدل و نام تجاری این محصول حک شده است که شما را در انتخاب این محصول یاری می کند. در نواحی بالای این چادر نیز پارچه ای خاکستری رنگ وجود دارد که پایه ها و ستون این محصول از داخل ان ها عبور کرده و باعث استقامت این محصول می شود. هم چنین اگر بخواهیم در رابطه با رنگ بندی این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که کل بدنه این محصول به صورت زرد رنگ طراحی شده است و تنها نواحی پایینی این چادر است که تراز با هم به صورت خاکستری طراحی و تولید شده است. ترکیب این دو رنگ باعث شده تا یک چادر زیبا و چشم نواز را شاهد باشیم که از فواصل دور نیز قابل رویت می باشد.

جنس بدنه

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک چادر مسافرتی جنس بدنه ان است. در رابطه با این محصول نیز باید عنوان کرد که بدنه این چادر از پارچه پلی استر ساخته شده است که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی دچار اسیب دیدگی نمی شود. هم چنین این پارچه به گونه ای طراجی شده که کاملا ضد اب بوده و از نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. علاوه بر این ها پایه های این محصول همگی از جنس فایبر گلاس ساخته شده اند که انعطاف پذیری بی نظیری دارند و ان ها نیز به سادگی دچار اسیب نخواهند شد. تمامی این موارد باعث شده تا این چادر فوق العاده مقاوم طراحی شده باشد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید عنوان کرد که طول این چادر 250 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول 135 سانتی متر و ارتفاع ان هم 110 سانتی متر است. این ابعاد باعث شده تا هر فردی بتواند از ان استفاده کرده و در داخل ان به استراحت بپردازد. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده دو نفر به صورت دراز کش می باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که وزن این چادر تنها 1.9 کیلو گرم است که حمل و جا به جایی این محصول را بسیار اسان کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب این محصول کاری اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا باید عنوان کرد که در کنار این محصول دفترچه راهنما قرار گرفته است که می توانید اموزش تصویری نصب این محصول را ان جا مشاهده کنید. اما در حالت کلی تنها کافی است که این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح مسطح قرار دهید. سپس پایه های این محصول را جا زده و از داخل نواحی تعبیه شده بر روی چادر عبور دهید و با طناب و میخ های موجود در کنار این محصول اقدام به نصب ان کنید. این کار در طول چند دقیقه انجام می گیرد. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز باید گفت که پایه های این محصول را بیش از اندازه خم نکرده و به ان ها فشار وارد نکنید. هم چنین اشیا نوک تیز مانند چاقو را از کنار این چادر دور کرده تا به ان اسیب نبیند. لازم به ذکر است که در کنار این محصول کیت تعمیرات هم قرار گرفته است که می توانید در صورت لزوم از ان نیز استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره کم حجم فرینو یک محصول زیبا و جذاب مناسب برای استفاده دو نفر به صورت درا کش می باشد که وزن کمی دارد و حمل ان اسان است. هم چنین این محصول دارای کیسه حمل بوده و مناسب برای استفاده در سفر های مختلف می باشد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...