چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی

bestway 68009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کوهستان بست وی از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و مقاوم در برابر سرما و همچنین آب باران و برف بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. بدنه ای با کیفیت که می تواند در برابر حرارت کم نیز مقاوم باشد. این کالا دارای یک درب بزرگ با پشه بند و روکش بوده و از یک لایه پارچه شمعی از جنس بدنه چادر نیز در قسمت مقابل درب به شکل سرخود برای ایجاد سایه بهره می برد. این چادر از نظر وزن نیز بسیار مناسب بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. علاوه بر این داشتن کیسه نگهداری اشیا و بدنه کوت شده نیز از سایر ویژگی های این چادر سفری حرفه ای می باشد. اگر به دنبال یک چادر با کیفیت و مقاوم برای استفادهدر سفر های مختلف کوهستانی هستید می توانید به این چادر مسافرتی بسنده کنید.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.7 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مقاومت بالا در برابر سرما
 دارای پشه بند
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی محصولی با کیفیت و حرفه ای از شرکت بست وی برای استفاده در سفر های مختلف و ورزشی می باشد. این کالا از بهترین های تولید شده توسط این شرکت بوده که به دلیل داشتن قیمت مناسب از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. در واقع هر سفری نیاز به چادر مسافرتی مخصوص خود داشته به همین دلیل نمی توان در اکثر مواقع از چادر های معمولی برای سفر های حرفه ای استفاده نمود. از همین رو برای سفر های کوهستانی نیز چادر های مخصوص خود طراحی و ساخته شده تا به خوبی نیاز های شما را در این نوع سفر ها بر طرف سازد. محصولی که برای آشنایی بیشتر با به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر به صورت مربعی بوده که همانند بسیاری از همنوعان خود از ارگونومی شیبدار بهره مند است. این ارگونومی باعث می شود تا هنگام بارش باران، آب باران را در قسمت سقف خود نگه نداشته و به سمت زمین جاری کند. این کالا از دو پنجره کوچک با محافظ داشته که برای تهویه قسمت داخل چادر تعبیه شده است. این دو پنجره خود از یک توری پشه بند برخوردار بوده تا از ورود هر گونه حشرات موزی جلوگیری کند. این توری پشه بند توسط زیپ سرخود قابلیت باز و بسته شدن را دارد. یک روکش اصلی نیز از جنس خود بدنه برای قسمت بیرونی آن طراحی شده که توسط چسب مخصوص خود باز و بسته می شود. این روکش به گونه ای طراحی شده تا از ورود گرد و غبار و همچنین ورود آب مقاومت کند. یک درب بزرگ نیز برای آن ساخته شده تا به راحتی از آن عبور و مرور داشته باشید. این درب نیز همانند پنجره ها از یک توری پشه بند و یک روکش درب اصلی برخوردار بوده تا از ورود حشرات، گرد و غبار، آب باران و نور آفتاب جلوگیری کند. روش راه اندازی این چادر به صورت عصایی بوده که توسط فریم های قوی و منعطف همراه خود صورت می گیرد. این فریم ها توسط بند های کشی استفاده شده در داخل خود از هم جدا نشده و نظم خود را حفظ خواهند کرد.

ابعاد و وزن

ابعاد چادر دو نفره کوهستانی بست وی ابعادی بسیار استاندارد برای نشستن و خوابیدن در آن بوده که هنگام جمع کردن آن حجم بسیار کمی را به خود خواهد گرفت. به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 120 سانتی متر) که برای نشستن و خوابیدن 2 نفر ابعادی قابل قبول خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. این ارتفاع برای ایستادن ارتفاع بسیار کمی بوده اما به دلیل نوع کاربری این چادر به این صورت در نظر گرفته شده است. زیرا در زمان وزش باد های سنگین هر چقدر ارتفاع چادر بیشتر باشد احتمال واژگون شدن آن بیشتر خواهد بود، برای همین ارتفاع این کالا کمتر در نظر گرفته شده است. از آنجایی که در سفر های کوهستانی وزش باد بسیار زیاد بوده این ویژگی می تواند یک مزیت برای این محصول سفری مهم باشد. وزن این محصول به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت کم برابر 2.7 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و با راحتی حمل برای هر مصرف کننده خواهد بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول بست وی از نوع پارچه شمعی ضخیم با رویه برزنتی بوده که این بدنه می تواند به راحتی در شرایط جوی مختلف و همچنین بارش باران مقاوم باشد. علاوه بر این جنس بدنه این چادر می تواند در برابر ورود گرد و غبار نیز مقاوم بوده و تا حدودی دمای داخل اتاقک را ثابت نگه دارد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن راحت و کم حجم تر می باشد. حرارت و نور آفتاب نیز عوامل دیگر برای آسیب رساندن به بدنه هر چادر سفری بوده که این چادر در مقابل این مورد نیز مقاومت لازم را خواهد داشت. جنس کف چادر کمی با قسمت های دیگر نیز تفاوت داشته و از نوع پارچه شمعی ساده می باشد. برای همین در زمان استفاده از این کالا بهتر است از زیرانداز ضخیم و مقاوم برای کف آن استفاده نمایید. اما فریم های این چادر عصایی نیز از نوع پلاستیک فایبرگلاس منعطف می باشد. فریم هایی که در برابر کمی خم شدن و حتی ضربه خوردن مقاوم بوده و هیچ حساسیتی به نور آفتاب و یا برخورد آب به آنها نخواهند داشت.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی ابتدا کافیست بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس هر کدام از فریم ها را به صورت تک تک به داخل دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه چادر کرد. دقت داشته باشید هر فریمی که به تازگی وارد این دریچه ها می کنید را به قسمت انتهایی فریم قبلی متصل کرده و این کار را ادامه دهید تا جایی که از نقطه دیگر داین دریچه فریم ها پدیدار شوند. در هر قسمت از گوشه چادر های عصایی یک اهرم پلاستیکی برای نگه داشتن فریم ها تعبیه شده تا پس از وصل کردن فریم ها به این اهرم هیچ حرکت بی موردی نداشته باشند. در انتها برای استحکام بیشتر می توانید از طناب و میخ های همراه چادر استفاده نمایید. اما برای جمع کردن این محصول کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و سپس آن را با روش صحیح جمع کرده و در ساک حمل خود قرار دهید تا در برابر اتفاقات ناگهانی در امان باشند.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی بست وی از سری چادر های با کیفیت و حرفه ای برای انواع سفر های سرمایی و ورزشی بوده که در کوچکترین حالت ابعاد و ظرفیت خود ساخته شده است. چادری با حجم و وزن کم که این کالا را به یکی از بهترین وسیله های سفر تبدیل نموده و نیاز هر مسافری را بر رف خواهد کرد. این چادر با داشتن ضمانت توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...