چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی بست وی

bestway 68007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,920,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی بست وی از سری چادر های مسافرتی مخصوص نواحی کوهستانی و جنگل های مختلف که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با روکش کوت شده می باشد. محصولی که در برابر آب باران و شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و می تواند دمای داخلی را نیز تا حدودی در حد متعادل نگه دارد. از ویژگی اصلی این چادر می توان به سایه بان کناری و درب اصلی اشاره کرده که از جنس بدنه اصلی تولید شده و به بدنه نیز متصل است اما به صورت مجزا نصب و راه اندازی می شود. البته سایه بان مقابل درب به صورت تاشو می باشد. علاوه بر این درب بزرگ تعبیه شده در چادر نیز از یک پشه بند و یک روکش پارچه شمعی بهره مند است. از سایر ویژگی های این چادر می توان به مقاومت آن در برابر حرارت، داشتن یک کیسه مخصوص حمل اشیا در داخل چادر و پایه های نصب آلومینیومی با قابلیت ضد زنگ بودن اشاره نمود.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.3 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای سایه بان بزرگ
 دارای کیسه حمل اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی بست وی

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی محصولی حرفه ای و با کیفیت از شرکت بست وی برای انواع سفر های ورزشی و همچنین نقاط دور که به عنوان یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی در این زمینه به بازار عرضه شده است. محصولی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی متناسب با بر طرف کردن نیاز های سفر که همگی باعث شده تا به طرفداران این کالا بیافزاید. این چادر مسافرتی از دید ظاهری مشابه بسیاری از همنوعان خود بوده اما از تفاوت های مهمی نیز برخوردار می باشد که در نهایت سبب شده تا از این محصول یک چادری خاص بسازد. برای آشنایی بیشتر با این محصول قبل از خرید با ما همراه باشید تا به توضیحات کامل این مدل از چادر های مسافرتی بست وی بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این محصول همانطور که اشاره کردیم از دیدگاه بیرونی مشابه دیگر چادر های مسافرتی بوده و از حالت مربعی برخوردار است. چادری که دیواره و سقف آن به صورت نیم دایره طراحی شده تا هنگام بارش باران روی آن، آب بر روی سقف جمع نشود. این کالا هیچ پنجره ای نداشته اما از دو محل مخصوص برای تهویه هوا روی بدنه بهره می برد. این دو تهویه کننده هوا در کناره های چادر و معمولا در قسمتی که پنجره ای برای یک چادر مسافرتی در نظر می گیرند تعبیه شده اند. محصولی که از یک درب بزرگ با درز های مقاوم بهره مند بوده که به خوبی در زمان بستن آن از ورود هوای سرد یا گرد و غبار جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های خوب طراحی بدنه این چادر داشتن باد و نور گیر هایی بوده که به صورت سرخود به بدنه اصلی وصل شده اند. این نور یا بادگیر ها نیز به صورت مجزا راه اندازی شده و علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور می توانند باعث افزایش جا برای این چادر شوند. نور گیر هایی که بر روی خود یک درب تا شو نیز داشته و در هر زمان به صورت دلخواه می توان آنرا کاملا بست یا در قسمت سقف جمع نمود. نقطه اصلی راه اندازی بدنه اصلی نیز فریم های مجزای آن بوده که هر کدام در محل های تعبیه شده روی بدنه چادر نصب می شوند.
جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در این چادر از نوع پارچه شمعی برزنتی با رویه پلی استر بوده که علاوه بر داشتن ضخامت کافی از مقاومت بالایی نیز در برابر برخورد اشعه فرابنفش آفتاب و همچنین بارش باران خواهد داشت. این جنس بدنه حتی می تواند تا حدودی دمای درون اتاقک را نیز ثابت نگه دارد تا مصرف کننده از لحاظ تغییر دما در داخل بدنه مشکلی نداشته باشد. یکی از ویژگی های خوب این آیتم قابلیت انعطاف بالا بوده که در اندازه بسیار کوچکتر و کم حجم تر جمع می شود و در انتها در یک ساک حمل گرد مانند قرار می گیرد تا حمل این محصول را بیش از پیش آسوده تر کند. استفاده از دو رنگ مختلف تیره و شاد در این چادر نیز به زیبایی های بدنه آن افزوده است. اما فریم های این چادر نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که از انعطاف خوبی برای نصب چادر برخوردار می باشد. این انعطاف در بسیاری از این نوع فریم ها وجود داشته تا دوام آن را بالا ببرد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی معادل (طول: 200 سانتی متر ف عرض: 165 سانتی متر ف ارتفاع: 115 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن یا داشتن حالت دراز کش برای 2 نفر خواهد بود. این چادر حتی می تواند ایش از 2 را نیز به صورت نشسته در خود جای بدهد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه به جز اتاقک مجزایی که در مقابل درب اصلی چادر نصب می شود بوده که در صورت محاسبه ابعاد این اتاقک نیز ابعاد چادر افزایش پیدا خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه سقف بوده و دلیل کم بودن آن این است که در زمان وزش باد کمتر در معرض فشار و همچنین واژگونی قرار بگیرد. البته در کنار این چادر میخ و طناب مخصوص نصب آن در زمین قرار داده شده تا در مواقع و شرایط سخت تر آب و هوایی از انها استفاده شود. وزن بسته بندی این محصول هم به 3.3 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب و قابل حمل می باشد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی کافیست ابتدا پس از پیدا کردن محل مناسب و مسطح برای این کالا بدنه اصلی را به خوبی پهن کرده و در انتها فریم ها را تک تک وارد محل قرار گیری آنها کرد. این کار را باید تا زمانی انجام داد تا فریم ها از گوشه دیگر چادر پدیدار شوند و در آخر باید نوک آنها را به اهرم مخصوص تعبیه شده در گوشه های چادر وصل کرد تا از حرکت اضافی در امان باشد. برای جمع کردن این محصول هم باید عکس عمل راه اندازی را انجام داده و پس از جمع کردن صحیح بدنه اصلی آن را در ساک حمل خود به منظور حفاظت و نگهداری بهتر قرار داد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی شرکت بست وی از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و حرفه ای این شرکت برای مسافران و مصرف کنندگانی بوده که علاقه زیادی به سفر در نقاط طبیعی را دارند. محصولی با داشتن ویژگی های مناسب در طراحی و جنس بدنه خود و همچنین داشتن قیمتی مقرون به صرفه باعث شده تا از فروش و طرفداران خوبی برخوردار باشد. این کالا با داشتن ضمانت توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...