چادر مسافرتی 2 نفره کوهنوردی نورث فیس

North Face M 24

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کوهنوردی نورث فیس یکی از بهترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی تولید شده برای انواع سفر های تفریحی و ورزشی کوهستانی می باشد. این کالا دارای طراحی و ساختار بدنه مقاومی بوده که می تواند در شرایط بد جوی نیز با خیالی آسوده استفاده شود. این محصول ساخته شده از جنس پلی استر ضخیم با روکش پلی اورتان می باشد. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و باد های شدید می باشد به همین دلیل در مناطق سردسیر و کوهستانی به راحتی قابل استفاده خواهد بود. ستون بندی و فریم های این کالا از نوع آلومینیوم بوده و به گونه ای روی بدنه اصلی سوار می شود تا در برابر باد های شدید مقاومت لازم را داشته باشد. محصولی که دارای دو درب با زیپ قوی بوده که به خوبی درز های بدنه اصلی را پر می کند. یکی از بهترین قابلیت های خوب این محصول این است که هنگام بارش برف های سنگین می تواند تا یک روز کامل برف را روی بدنه خود تحمل کند.

 نوع عصایی
 طول 610 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیومی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت نورث فیس
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های کوهستانی و ورزشی
 مقاومت بالا در برابر باد های شدید و برف
 جنس کف از پلی استر و پلی اورتان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 2 نفره کوهنوردی نورث فیس یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار است و از همین رو می تواند خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 2 نفره کوهنوردی نورث فیس همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت تونل مانند و دایره ای شکل می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در مقابل شرایط نامساعد جوی و برف و باران برخوردار است . ستون های آلومینیومی این محصول در بالای ساختار اصلی چادر تعبیه شده اند تا در بالا بردن استقامت این محصول نقش بسزایی داشته باشند و این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبایی روانه ی بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها دارای جذابیت منحصربفرد خود می باشد ، ما در این بخش برای شما عزیزان رنگ زرد با لایه زیرین مشکی را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . این محصول دارای دو درب ورودی می باشد که مجهز به پشه بند می باشد تا علاوه بر نقش مطلوب در تهویه ی هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر جلوگیری به عمل آورد .

جنس بدنه :

جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر با رویه پلی اورتان می باشد که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا در برابر فشار و ضربه از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است و خیال ما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . پلی استر از جنس های محبوب تشکیل دهنده ی وسایل کمپینگ در  میان هواداران چادر های مسافرتی و تولید کنندگان می باشد و به خوبی جای خود را در میان این افراد باز کرده است . پایه های استفاده شده در این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر باد و طوفان برخوردار است و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط نامساعد جوی نیز با خیالی راحت استفاده نمایید .

ابعاد و وزن :

ابعاد چادر های مسافرتی بنا بر ظرفیتی که شامل می شوند از اندازه های استانداردی برخوردار است . ابعاد این چادر مسافرتی به اندازه های ( طول : 610 سانتی متر ، عرض : 170 سانتی متر و ارتفاع : 170 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده شما به همراه خانواده فراهم می آورد . همچنین وزن یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید چادرهای مسافرتی محسوب می شود و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به 3.1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دو نفره یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای آخر هفته ی شما به همراه خانواده می باشد که از کیفیت ساخت مهندسی شده ی بالایی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پلی استر می باشد که یکی از ویژگی های کلیدی آن ضد آب بودن می باشد ، همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از جنس آلومینیوم می  باشد که علاوه بر کیفیت بالا در برابر ضربه و فشار ، ضد زنگ نیز می باشد . چادر مسافرتی 2 نفره کوهنوردی نورث فیس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...