چادر مسافرتی 2 نفره کووآ

KN8TE0306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره مدل Alpine 2 Nasca یکی دیگر از چادر های بسیار شیک، با دوام و با کیفیت شرکت کووآ بوده که برای مصارف یک و دو نفره بخصوص زوج های جوان در هر گونه سفر های کوهستانی و گرمایی طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پلی اورتان (PU) بوده که می تواند به راحتی در برابر پارگی، آب و شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. همچنین وجود تهیه کننده مناسب در چادر، دو پنجره و درب بزرگ و مقاوم بودن در برابر باد و طوفان از سایر ویژگی های بسیار مناسب این کالاست. علاوه بر این، این چادر مسافرتی می تواند با توجه با داشتن چنین بدنه مقاومی مناسب استفاده در کوهنوردی نیز باشد.

  • چادر مسافرتی 2 نفره کووآ
  • ابعاد داخلی: 105 * 125 * 215 سانتی متر
  • دارای 2 پنجره
  • فریم های آلومینیومی
  • قابلیت ضد آب
  • کد محصول: KN8TE0306

چادر مسافرتی 2 نفره کووآ

چادر مسافرتی 2 نفره کووآ یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت کووآ کره بوده که برای انواع سفر های کوهستانی و ورزشی استفاده می شود. این چادر دارای طراحی و جنس بدنه متفاوت نسبت به بسیاری از چادر های مسافرتی می باشد که این مسئله باعث ایجاد فرق های زیادی با همنوعان خود می شود. این دسته از چادر های سفری اصولا دارای ویژگی هایی مانند راه اندای و جمع کردن سریع بوده و همچنین از بدنه ای مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این چادر مسافرتی به صورت چند تکه بوده که هر تکه با دوخت های قوی و کوت شده به هم متصل می باشند. چادری که دارای دو پنجره بوده و از یک درب بزرگ با پوشش قوی بهره می برد. هر کدام از درب و پنجره ها خود از روکش های ضخیم برای جلوگیری از سرما، گرما و گرد و غبار بهره مند هستند. این چادر برای تهویه هوای درونی خود از هواکش های تعبیه شده بر روی بدنه اصلی بهره مند بوده که به خوبی در رد و بدل شدن هوا تاثیر خود را می گذارد. روش راه اندازی این محصول به صورت عصایی بوده که توسط فریم های مخصوص خود برای نصب بهره می برد. این فریم ها از طریق دریچه های تعبیه شده روی بدنه نصب می شود.

ابعاد، وزن و ظرفیت

ابعاد این چادر معادل (طول: 215 سانتی متر ، عرض: 115 سانتی متر ، ارتفاع: 105 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن و داشتن حالت درازکش دو نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن نیز تا بالاتری نقطه بدنه می باشد. اما ارتفاع کم این چادر نیز دلایل خاص خود را دارد که مربوطه به نوع ارگونومی آن می شود. ارتفاع کم در هر چادر مسافرتی باعث می شود تا کمتر در معرض فشار باد قرار بگیرد تا از احتمال واژگونی آن کاسته شود. اما وزن کلی این چادر به همراه سایر تجهیزات خود به 3.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای ان می باشدو علاوه بر اینکه یک ساک حمل مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شده تا حمل آن آسوده تر شود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر سفری 2 نفره کووآ از نوع پارچه پلی اورتان و برزنت بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. این چادر با توجه به داشتن چنین جنس بدنه ای بیشتر می تواند برای استفاده در سفر های ورزشی و تفریحی در کوهستان ها مناسب باشد زیرا در نفوذ سرما و حتی نور و حرارت آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای که رویه ای از جنس پلی استر داشته تا در برابر ورود آب ناشی از بارش باران نیز مقاوم باشد. این ویژگی هم باعث شده تا این کالا را ضد آب کند. حتی در صورت بارش برف روی بدنه نیز نفوذ آن ممکن نخواهد بود. فریم های نصب بدنه نیز از نوع آلومینیومی ضد زنگ بوده که به دلیل داشتن انعطاف بالا از شکستن یا خم شدن به دور خواهد بود.

سایر ویژگی ها و نصب

از ویژگی های مهم این چادر مسافرتی می توان به ضد آب و ضد حرارت بودن و همچنین داشتن هواکش های مخصوص تهویه هوای داخل اتاقک اشاره نمود. علاوه بر این موارد وزن و حجم بسیار کم نیز باعث شده تا این چادر را به عنوان یکی از سبک ترین وسیله های مهم سفری تبدیل کند. داشتن درب و پنجره های بدون درز و با ابعاد استاندارد نیز به طراحی و ارگونومی استاندارد بدنه تاثیر بسزایی گذاشته است. نصب این کالا نیز همانطور که در قسمت طراحی و ساخت اشاره نمودیم به وسیله فریم های منعطف خود صورت می گرد. تنها کافیست فریم ها را در دریچه های مخصوص تعبیه شده روی بدنه اصلی وارد کرده تا شکل کامل را به خود بگیرد.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره کووآ یکی از بهترین چادر های سفری کره ای با مقاومت و کیفیت بسیار بالا که ساخته شده برای انواع سفر های کوهستانی می باشد. محصولی ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ سرما با داشتن انعطاف بالا که سبب می شود تا به راحتی جمع و باز شده و جایگیری کمتری را در زمان حمل خواهد داشت. این محصول از ضمانت برخوردار بوده و قابل عرضه با تمای نقاط کشور توسط نمایندگی اینتکس می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...