چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل Modena

Kingcamp Modena2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل Modena یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط کمپانی محبوب کینگ کمپ روانه بازار های جهانی شده است و با استقبال گسترده ای از جانب هواداران کمپینگ رو به رو شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخودار است و کیفیت مثال زدنی را در تست های انجام شده بر رویش از خود نشان داده است . همچنین در بخش سقفی این چادر مسافرتی از یک روکش برای دو جداره کردن سقف نیز استفاده شده است که خیال شما را از بابت کیفیت این چادر مسافرتی راحت می کند . پایه های این محصول به صورت فنری و از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و استفاده در شرایط باد و طوفان می باشد . از دیگر ویژگی های این چادر مسافرتی وجود درب ها و پنجره هایی با پشه بند می باشد که از ورود حشرات موذی به داخا چادر جلوگیری کرده و نقش بسزایی در تهویه ی هوای داخلی چادر ایفا می کند . چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل Modena  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر ضد آب
 جنس ستون فایبرگلاس
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   -
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل Modena از سری چادر های مسافرتی جدید شرکت کینگ کمپ می باشد که روانه بازار شد و توانست در همان ابتدا نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند . چادر های مسافرتی و کمپینگ امروزه استفاده های زیادی دارد و می تواند بستری گرم و راحتی را برای افراد در شرایط مختلف آب و هوایی  به ارمغان بیاورد . از این رو افراد زیادی بر صدد خرید یک چادر مسافرتی خوب که تمام انتظارات آنها را بر اورده کند بر می آیند . چادر مسافرتی 2 نفره ی کینگ کمپ تا به اینجای کار توانسته است این انتظارات را برآورده کند . در این مطلب قصد داریم به شرح  این چادر مسافرتی بپردازیم تا شما عزیزان تا اطلاعات کاملتری اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوبتان کنید . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی آرگونومی ساخت

طراحی خوب یک چادر مسافرتی به مراتب باعث می شود که مشتریان از خرید آن محصول راضی باشند ، چرا که وجود طراحی خوب و آرگونومیک که بتواند در شرایط های مختلف آب و هوایی ، چه در سرما و باران و چه در آب و هوای گرم مانند بیابان ها و دشت و چمن زار ، مقاومت و کارایی خوبی داشته باشد . پس میبینیم که طراحی در چادر های مسافرتی اهمیت بالایی دارند . طراحی این چادر مسافرتی را میتوان مستطیلی دانست . دربی در جلوی آن برای ورود و خروج افراد تعبیه شده است. در هنگام بستن درب ، با توجه به آب بندی شدن آن ، راه نفوذ را برای هر چیزی به خصوص مایعات و باران می بندد . بر روی سقف این چادر یک لایه سقف دوجداره طراحی شده است که می تواند بیانگر آب بندی کامل این محصول باشد . پایه های مقاوم این چادر می تواند ایمنی آنرا به مراتب بالاتر ببرد . وجود طناب هایی که از آن برای متصل کردن چادر به زمین استفاده می شود می تواند استقامت چادر را در برابر فشار باد بیشتر کند و تعادل آنرا به خوبی حفظ کند.

جنس بدنه

جنس بدنه ی چادر های مسافرتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که هرچقدر بدنه مقاوم تر باشد می تواند کارایی بهتری داشته باشد و ایمنی افراد را تضمین کند . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی به مانند دیگر چادر های مسافرتی و کمپینگی با کیفیت از جنس پلی استر می باشد . پلی استر به دلیل مقاوم بودن و نیز خاصیت ضد اشعه و ضد آبی اش در تولید چادر های مسافرتی بسیار کاربرد دارد و اکثر تولید کنندگان مطرح چادر های مسافرتی از این جنس در تولید محصولات خود بهره می برند. جنس ستون ها و پایه های این چادر مسافرتی نیز از فایبرگلاس می باشد. فایبر گلاس با توجه به وزن کمش مقاومت بسیار زیادی دارد و مانند یک پایه ی فلزی می تواند در برابر فشار و ضربه عمل کند . وزن بسیار کم پایه های فایبرگلاس ویژگی فوق العاده ی این چادر به حساب می آید چرا که حمل و نقل آنرا بسیار راحت تر کرده است.

ابعاد و وزن

این محصول در ابعاد (طول : سانتی متر 210 ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 180سانتی متر) می باشد که این ابعاد جزء استاندارد های جهانی در تولید چادر های مسافرتی دو نفره تبعیت می کند و میتواند محیط بازی را برای قرار گیری دو نفر به صورت خوابیده فراهم کند. با این تعاریف می توانیم به بزرگ بودن مساحت این چادر مسافرتی به نسبت دیگر چادر ها پی ببریم . وزن کلی این محصول 1.4 کیلوگرم می باشد که با بسته بندی شیک و کوچکش و وجود ساک حمل ، باعث شده که حمل و نقلش بسیار راحت باشد.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر بادی به دلیل اتوماتیک بودن و خاصیت فنری بسیار راحت است و می توان به اسانی پس از خارج کردن چادر از ساک حمل و با باز کردنش راه اندازی شود . برای استحکام بیشتر چادر می توان از طناب های اتصال به زمین استفاده کرد . بهتر است قبل از باز کردن چادر ، محل قرار گیری آنرا تعیین کرده و به رفغ هر گونه آلودگی و وسایل تیز و برنده اقدام کنید تا به چادر آسیبی نرسد .

جمع بندی

همانگونه که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم ، به داشتن چادر مسافرتی در سفر های خود پی می بریم . چادر های مسافرتی می توانند بستری ایمن را در سفر هایمان با هر نوع شرایط آب و هوایی به ارمغان بیاورند . از این رو با ویژگی های این چادر بادی که در بالا گفته شد میتوانیم این نوید را به شما بدهیم که این چادر بتواند انتظارات شما را برآورده کند . با توجه به درخواست های زیاد مشتریان برای موجود کردن چادر های مسافرتی با کیفیت ، فروشگاه اینترنتی اینتکس چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل Modena را به لیست چادر های مسافرتی خود اضافه کرده است تا با قیمتی اران تر این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...