چادر مسافرتی 2 نفره Ramble بست وی

bestway 68001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره Ramble بست وی از سری چادر های مسافرتی ساحلی و بخصوص نور گیر این شرکت محسوب شده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با مقاومت بالا در برابر نور آفتاب می باشد. کالایی با کیفیت مناسب برای استفاده در آب و هوای متعادل و همچنین گرم که از یک درب بزرگ نیز با روکشی از جنس کف و زیپ مخصوص بسته نمودن درب بهره می برد. چادری که به صورت شیبدار طراحی شده تا با برخورد آب به بدنه نیز به سمت زمین جاری شوند. اما وجود یک سایه بان در قسمت فوقانی چادر که به بدنه اصلی نیز متصل است، خود می تواند بر ابعاد این محصول تاثیر گذار باشد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به نوع راه اندازی عصایی توسط فریم های آلومینیومی منعطف با قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره نمود. علاوه بر این یک کیسه نگهداری اشیا نیز در داخل بدنه چادر تعبیه شده است.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.3 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 2 نفره Ramble بست وی

شرکت بست وی را می توان یکی از برترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی و همچنین چادر های مسافرتی دانست . مواد اولیه استفاده شده در این محصول از بهترین مواد بوده و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشند . چادر مسافرتی دو نفره نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی به صورتی می باشد که در صورت بارش باران آب بر روی چادر باقی نخواهد ماند و می توانید با خیال آسوده از این چادر در روزهای بارانی استفاده کنید و نگران بروز مشکل و نفوذ آب نباشید . درب بزرگی که بر روی این محصول وجود دارد به رفت و آمد شما نیز کمک می کند که این درب ورودی عمل رفت و آمد را برای شما ساده تر خواهد کرد . همچنین درب ورودی این محصول به گونه ای طراحی شده است که این درب ورودی بر روی زمین قرار خواهد گرفت و یک زیرانداز کوچک را در اختیار شما قرار خواهد داد . در اطراف بدنه این محصول نیز محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ های اطمینان و همچنین طناب تعبیه شده است که می توانید به کمک آن از برهم خوردن تعادل چادر جلوگیری کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید . سایبان مخصوص نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده از چادر ، آفتاب به طور مستقیم به داخل چادر نخواهد تابید و استراحت لذت بخشی را خواهید داشت . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی بست وی از پارچه شمعی برزنتی بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از پارچه شمعی برزنتی در چادر های مسافرتی مرسوم می باشد . دلیل استفاده از این نوع پارچه مقاومت بالای آن در برابر آب و باران و همچنین فرسایش بوده و می توان با خیال آسوده از این چادر ها در شرایط جوی مختلف استفاده نمود . بدنه این چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که بتوان از آن در فضاهای سرد و کوهستان استفاده نمود . پایه های آلومینیومی استفاده شده در این محصول نیز کاملا مستحکم بوده و همچنین انعطاف بالایی نیز دارد .  این پایه ها به صورت عصایی بوده و به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد که در ادامه و بخش نحوه راه اندازی به آن خواهیم پرداخت . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی 2 نفره بست وی دارای 200 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و همچنین 100 سانتی متر ارتفاع می باشد . اندازه این چادر مسافرتی بسیار مناسب برای یک چادر دو نفره بوده و می توان به راحتی و بدون وجود مشکل فضا از آن استفاده نمود . ارتفاع 100 سانتی متری این محصول این محصول به شما کمک می کند تا به صورت نیمه ایستاده درون چادر حرکت کنید . ظرفیت اعلام شده توسط شزکت بست وی برای این محصول دو نفر می باشد که البته در تست های انجام شده توسط متخصصان ما این ظرفیت بیشتر این بوده و تا 3 الی 4 نفر نیز توانستند از آن استفاده کنند و مشکلی از نظر فضا برای آن ها پیش نیامد . همچنین در داخل این چادر مسافرتی جیب داخلی مخصوصی تعبیه شده است که می توانید از آن برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید و فضای بیشتری را در داخل چادر در اختیار داشته باشید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج کردن محصول از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار داده و نسبت به برپایی آن اقدام کنید . این چادر به صورت عصایی تهیه شده است و راه اندازی آن نیز کار دشواری نبوده و می بایست پایه های آلومنیومی این محصول را داخل محل های مخصوص چادر قرار دهید تا چادر شکل کلی خود را بگیرد . البته این کار نسبت به راه اندازی چادر های اتوماتیک و فنری زمان گیر تر می باشد . البته با چندین بار برپا کردن ، این عمل برای شما ساده تر خواهد شد و در کمتر از 1 دقیقه می توانید این عمل را انجام داده و چادر را آماده استفاده کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه این محصول جلوگیری کنید تا مشکلی برای محصول پیش نیاید . البته در صورت بروز مشکل و یا پاره شدن محصول نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره بست وی دارای بدنه ای مستحکم و همچنین پایه های آلومینیومی مقاوم می باشد . از ویژگی های این محصول می توان به جیب داخلی ، ارتفاع و اندازه مناسب و همچنین سایبان اشاره نمود که به کمک این ویژگی ها و همچنین قیمت مناسب ، می توانید صاحب یک چادر با ابعاد مناسب شوید و بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...