چادر 2 نفره هاسکی مدل Felen

Husky Felen 2-3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره هاسکی از محصولات با کیفیت این شرکت بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت در کوهستان و یا کویر گردی می باشد و می توان با خیال آسوده از این محصول استفاده نمود . بدنه این محصول از پلی استر و پلی اورتان تهیه شده است و استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر باران و آب دارد . همچنین کف پلی اتیلن تعبیه شده برای این محصول به کیفیت و مقاومت آن افزوده است . ابعاد مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون احساس کمبود فضا از این محصول استفاده کنید . ظرفیت این چادر مسافرتی توسط شرکت دو نفره اعلام شده است اما در بررسی های انجام شده این محصول برای 4 نفر نیز مناسب بود و با مشکل کمبود فضا روبرو نشدند . پایه های فایبرگلاس استفاده شده در این محصول نیز به شما کمک می کند تا چادری مستحکم در روز های طوفانی داشته باشید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوع عصایی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هاسکی
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 50 در 20 سانتی متر
 جنس کف از پلی اتیلن
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر 2 نفره هاسکی مدل Felen

چادر 2 نفره هاسکی مدل Felen یک چادر فوق العاده خاص از نظر طراحی می باشد که کیفیت فوق العاده ای داشته و به همین دلیل است که محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. این چادر از نظر ارگونومی ساخت به صورت هلالی و تقریبا مستطیلی شکل می باشد که با ظرافت خاصی پیاده سازی شده است. قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد وبررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید........

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات خاص ترین بخش در ارتباط با این محصول به نوع ساخت ان تعلق می گیرد. این بخش به گونه ای طراحی شده که در بین چادر های مسافرتی می توان ان را در دسته خاص ترین محصولات جای داد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که طناب ها و ستون های این محصول دقیقا از لبه های کناری این چادر و از روی ان عبور کرده است که این مورد هم با ظرافت خاصی پیاده سازی شده است. هم چنین رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست قرمز رنگ می باشد که این عامل باعث شده تا از فواصل دور نیز این چادر قابل رویت باشه و در کمپینگ ها و حتی سفر های کوهستانی خود ان را گم نکنید. لبه جلویی این محصول هم دارای سایه بان بوده که از ورود و تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند. در همین ارتباط باید عنوان کرد کنام تجاری این محصول به صورت اریب و در کناره این چادر با رنگ سفید حک شده است که با خیال راحت می توانید این محصول را با محصولات مشابه و تقلبی تشخیص دهید. نکته مهم دیگر این است که این چادر دارای هواکش و پشه بند می باشد که از ورود حشرات مضر به داخل این چادر جلوگیری می کند.

جنس بدنه

در ابتدا باید عنوان کرد که این چادر از نوع ضد اب بوده که این امر موجب شده تا از بارش باران و همین طور ورود و نفوذ ان به داخل جلوگیری شود. هم چنین بدنه اصلی و رویه این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر و پلی اورتان می باشد که مقاومت قابل قبولی دارد و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین کف این محصول نیز از نوع پلی اتیلن ساخته شده است که فوق العاده با کیفیت می باشد. علاوه بر این ها این محصول پایه هایی از جنس فایبر گلاس دارد که انعطاف پذیری خوبی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

این محصول در ابعاد بسته بندی 50 در 20 سانتی متر تهیه و تولید شده است که فوق العاده جای کمی را اشغال کرده و می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید. هم چنین وزن این محصول هم تنها 4.8 کیلو گرم می باشد که به حمل اسان این محصول کمک شایانی کرده است. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت دو نفره بوده و دو نفر به صورت دراز کش می توانند از ان استفاده کرده و به استراحت بپردازند. طول این محصول هم 320 سانتی متر و عرض ان نیز 130 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع ان هم 150 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این چادر ساخته شده از نوع عصایی بوده و راه اندازی ان کمتر از بیست دقیقه طول خواهد کشید. در ابتدا تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای نصب این محصول را در مکانی که قصد استفاده از این چادر را دارید قرار دهید. سپس اقدام به نصب پایه های این محصول نموده و ان ها را به طور کامل بر روی زمین بنا کنید. هم چنین رویه و بدنه اصلی این محصول را نصب کرده و در انتها نیز طناب ها و میخ های نصب این محصول را هم از روی چادر رد کنید تا این محصول به طور استوار و مقاوم راه اندازی شده و در برابر باد نیز مقاومت لازم را داشته باشد. در ارتباط با مراقبت از این محصول هم باید عنوان کرد که در حین نصب مراقب ستون ها و پایه های این محصول باشید. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار بدنه و رویه اصلی این چادر دور کنید. برای جمع اوری این محصول هم باید با ملایمت خاصی با قطعات ان رفتار نمود.

جمع بندی

چادر 2 نفره هاسکی مدل Felen یک محصول فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است و مناسب برای انواع سفرهای مختلف می باشد. هم چنین در کنار این محصول ساک حمل ، دفترچه راهنما و همین طور میخ و طناب های نصب ان نیز قرار گرفته است. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...