استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

bestway 57375

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری یکی دیگر از بهترین استخر های پیش ساخته بوده که شرکت بست وی برای استفاده اعضای خانواده طراحی و در ابتدای سال 2020 تولید کرده است. این استخر ایزی ست ارگونومی ساخت بدنه گرȯ داشته که در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت دست راه اندازی می شود. این محصول به دلیل ساختار پرتابل و امکان استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی همواره از طرفداران بالایی برخوردار می باشد. این استخر پیش ساخته در واقع تنها نیاز به باد کردن بخش لبه بالایی داشته تا بدون دخالت دست و تنها با قرار دادن سلنگ آب در داخل محصول در کمتر از 10 دقیقه اماده استفاده گردد. وزن بدنه این استخر ایزی ست تنها 18 کیلوگرم بوده که موجب شده محصول با خودروی شخضی نیز امگان حمل و نقل داشته باشد. ابعاد ایده آل بدنه این استخر بادی به گونه ای بوده که مناسب تفریحات آبی تمامی اعضای خانواده به صورت دسته جمعی می باشد. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتری و یک فیلتر تصفیه آب نیز وجود داشته تا نیاز شما را برای خرید تجهیزات جانبی برطرف کند. جنس بدنه محصول از بهترین نوع پی وی سی با الیاف شمعی بوده که موجب طول عمر بالای استخر پیش ساخته و دوام بالای بدنه آن شده است. این محصول امکان راه اندازی در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده را دارد. برای خرید استخر ایزی ست اصل می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

قد و بررسی استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری یکی از زیبا ترین استخر های پیش ساخته از نوع ایزی ست می باشد که توسط شرکت آمریکایی بست وی طراحی و تولید شده است . استخر های ایزی ست از طرفداران زیادی برخوردار است چرا که راه اندازی بسیار ساده و آسانی داشته و در کنار آن ابعاد بزرگی دارند به همین دلیل نیز به سادگی می توانید یک استخر ویلایی و خانگی زیبا و مناسب داشته باشید تا در روز های گرم تابستان در کنار خانواده و دوستان خود به بازی ها و تفریحات آبی بپردازید . اگر اطلاعات کمی در رابطه با استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری دارید در ادامه همراه ما باشید .


طراحی استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

نوع طراحی و ساخت استخر های ایزی ست نسبت به ساخت استخر های فریمی یا بادی بسیار متفاوت است ، اغلب استخر های ایزی ست به مانند استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری دارای طراحی گرد می باشند زیرا دارای لبه بادی هستند . لبه های بادی نکته کلیدی استخر های ایزی ست می باشد زیرا این استخر ها فریم نداشته و تنها با راه اندازی لبه بادی می توانید محصول را راه اندازی و مورد استفاده قرار دهید . از ویژگی های بسیار خوب استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری می توان به طراحی حصیری محصول اشاره کرد که به زیبایی محصول افزوده است . به همین دلیل نیز استفاده از آن در ویلاها و منازل می تواند منظره زیباتر و شیک تری را ایجاد کند . در بدنه استخر دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب قرار دارد که می توانید به سهولت آن را متصل کنید . برای تخلیه آب نیز دریچه ای قرار دارد که می توانید با استفاده از یک شلنگ آب را به فاضلاب و حتی باغ و ... هدایت کنید .

جنس استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

جنس استخر ایزی ست بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و در خرید استخر ایزی ست نیز توصیه می شود که حتما به این نکته توجه داشته باشید . بست وی برای تولید استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری خود از لایه های ضخیم پی وی سی به همراه الیاف شمعی استفاده کرده است که این الیاف از ضخامت و دوام بالایی برخوردار بوده و می تواند سبب افزایش ضخامت بدنه و همچنین کیفیت و دوام بالای آن در برابر فشار های بالا و ضربه باشد . همچنین بخش لبه های بادی استخر تنها از پی وی سی ساخته شده است که بست وی عمدتا برای ساخت بیشتر محصولات بادی خود از این جنس استفاده می کند .

نوع پمپ تصفیه آب استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

با راکد ماندن آب در یک محلی به مانند استخر و همچنین استفاده از آن می تواندن سبب کثیف شدن و کدر شدن آب شود که برای جلوگیری از کثیف شدن و هدر رفتن آب می توانید با استفاده از پمپ های تصفیه آب ، به راحتی و بدون نیاز به کاری با استفاده از پمپ های تصفیه آب استخر را تمیز و زلال کنید . به همین دلیل نیز بست وی برای استخر ایزی ست خود از پمپ تصفیه آب فیلتری استفاده کرده است که قدرت خوبی در تصفیه آب داشته و فیلتر های آن قابل تعویض است ، به همین منظور می توانید به صورت مرتب آب استخر را تصفیه نمایید .

نحوه راه اندازی استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری

یکی از بزرگ ترین دلایل محبوبیت استخر های پیش ساخته ایزی ست راه اندازی ساده و آسان آن است که خریداران می توانند با انتخاب مدل های بزرگ به راحتی آن ها را راه اندازی کنند و دردسر های استخر های فریمی را نداشته باشد . استخر ایزی ست بست وی با پمپ تصفیه فیلتری در 15 دقیقه قابل راه اندازی است . برای راه اندازی در ابتدا محلی مناسب و تمیز را برای راه اندازی در نظر میگیریم . بهتر است سطح زمین مسطح باشد و سنگ ریزه و ... وجود نداشته باشد ، همچنین استفاده از زیرانداز می تواند از بروز مشکل و آسیب دیدن کف استخر جلوگیری کند . پس از آن استخر را بر روی زمین پهن کرده و سپس لبه های بادی آن را با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید و سپس پمپ را نصب و دریچه ها را مسدود کنید ، پس از آن استخر را با آب پر کنید تا شاهد راه اندازی اتوماتیک استخر باشید .

نوعگرد
ظرفيت آب7340 ليتر (80% بدنه)
قطر395 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن14
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
پمپ باد
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاراه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات، پمپ تصفیه، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...