استخر ایزی ست اینتکس لبه بادی

intex 56922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس لبه بادی

استخر ایزی ست بادی با ابعاد 366 در 76 سانتی متر از دیگر مدل های استخر های پیش ساخته ایزی ست که ساخته شده از جنس الیاف شمعی با PVC می باشد. محصولی که با باد نمودن قسمت لبه و همچنین پر نمودن آن از آب به صورت خودکار راه اندازی می شود که می تواند یک مزیت بزرگ برای این استخر ها باشد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتنن وزن مناسب بوده که همراه خود از یک پمپ تصفیه آب نیز بهره می برد.

استخر ایزی ست ، استخر بادی ایزی ست مناسب برای استفاده خانواده در ویلا و یا در منزل و فضای باز با کیفیت خوب و مقاومت بالا ، تولید شرکت اینتکس با نصب فوری و آسان ، برای نصب این استخر فقط بایستی لبه استخر را باد کرده و آبگیری نمایید ، با بالا آمدن سطح آب ، هوای داخل دهانه استخر روی آب قرار گرفته و آرام آرام شروع به نصب میکند ، توجه داشته باشید در این هنگام باید چین و چروکهای کف استخر را تا قبل از بالا آمدن آب استخر کاملا" ازهم باز کنید تا استخر به درستی نصب شود .جهت اطلاع بیشتر در خصوص خرید استخر و نحوه استفاده از آن با شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید. این استخر با ابعاد مناسب و کیفیت خوب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خانواده هاست که با توجه به نصب آسان آن می توان روی آن در هر منطقه ای حساب باز کرد. ظرقیت آب هم در حد استاندارد می باشد و با استفاده از آب لوله کشی منازل پر شدن آن چند دقیقه زمان می برد. عمق این استخر 76 سانتی متر است که قابلیت استفاده کودکان از این محصول را نیز به آنها می دهد.

استخر پیش ساخته ایزی ست ، نصب این استخر بسیار سریع و آسان است و داخل آن در مدت زمان بسیار کم تا ۱۰ دقیقه پر و آماده می شود و مناسب برای همه سنین است در ویلاها و حیاط و در فضای بسته خانه و در فضای باز و مهدکودک و... قابل استفاده است. برای دیسک کمر و کمر درد بسیار مناسب است این محصول زمان زیادی برای نصب نمی برد و فقط با باد کردن دهانه استخر شلنگ آب را داخل استخر بگذارید تا پر شود دارای دی وی دی آموزشی و دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات است . دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید. دارای پمپ تصفیه آب برای تمیز و ضد عفونی کردن آب استخر است. این استخر برای تمامی سنین هم برای افرادی که کمردرد و بیماری های مفصلی دارند و هم برای بازی و تفریح کودکان و هم برای خانواده های کم جمعیت و هم در کنار دوستان و برای لذت و آرامش شما در هنگام آبتنی و... می باشد. بسیار مستحکم و با دوام است و سالیان زیادی می توانید آن را داشته باشید و از آن استفاده کنید طراحی آن بسیار زیبا و مناسب است و بسیار کوچک و کم جا می باشد. حمل و نقل آن به راحتی و آسان است و براحتی می توان آن را جا به جا کرد و از جایی به جای دیگر برد. درای انعطاف پذیری بالایی است و به راحتی در سطح زمین قرار می گیرد دارای روکش است که هنگام اتمام شنا روی استخر قرار می دهیم.

طراحی و ساخت استخر

طراحی بدنه و ساخت این استخر پیش ساخته ایزی ست به صورت گرد بوده که از لبه بادی برخوردار می باشد. این نوع طراحی باعث شده تا استخر های ایزی ست را به دیگر استخر های پیش ساخته متفاوت سازد. استخری هایی که برای نصب نیازی به فریم یا همان پایه نداشته و تنها باد راه اندازی لبه بادی و جاری نمودن آب درون آنها استخر مربوطه شکل خواهد گرفت. برای این کالا دو دریچه آب تعبیه شده که از هر کدام می توان اقدام به پر و یا خالی کردن درون استخر استفاده کرد. همچنین از طریق این دو دریچه می توان انواع پمپ های تصفیه آب را نیز به این استخر متصل کرد. علاوه بر این طراحی داخل بدنه این استخر نیز به صورت کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به این محصول بدهد.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه ای که این نوع استخر های پیش ساخته داشته از نوع پارچه برزنتی و PVC بوده و از لبه بادی که از جنس پلاستیک PVC بوده بهره مند می باشد. جنس بدنه این کالا دارای کیفیت خوبی بوده که در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف آسیبی نخواهد دید. همچنین با وجود ضخامت و کیفیت خوب جنس بدنه این استخر از انعطاف بالایی نیز برخوردار خواهد بود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. تنها در صورتی که اشیای تیز به شدت به این کالا برخورد کنند آسیب خواهد دید. البته ویژگی خوبی که این نوع محصولات داشته قابلیت تعمیر چند باره آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر ایزی ست معادل (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان و همچنین آب درمانی سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد در میان کوچکترین ابعاد استخر های ایزی ست قرار گرفته که در زمان جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا در هر محل مورد نظری قابل جای دادن باشد. گفتنی است که ابعاد ذکر شده برای حالت راه اندازی شده این کالا بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بادی می باشد. اما عمق مفید این محصول حدود 60 سانتی متر بوده که حجم 90 درصدی این استخر را شامل خواهد شد. این حجم از استخر قادر است تا ظرفیت 3853 لیتر آب را در خود جای دهد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز معادل 8 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این استخر به شمار می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی استخر های پیش ساخته ایزی ست بسیار آسوده بوده و تنها کافیست لبه آن را باد کرده و سپس آب را درون این کالا جاری نمود تا در نتیجه عمل راه اندازی به صورت اتوماتیک انجام شود. البته برای باد زدن لبه استخر می باست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. دقت داشته باشید که بیش از حد به این قسمت از استخر باد نزنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای مراقبت از این کالا باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت استفاده در فضای باز و بر روی سطوحی که اشیای ریز مانند خاک و یا سنگ داشته از زیرانداز های مطمئن تری استفاده شود.

جمع بندی

استخر ایزی ست در قطر 366 سانتی متر یکی از کم حجم ترین استخر های پیش ساخته بدون فریم بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این نوع استخر قابلیت راه اندازی اتوماتیک داشته و در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا جمع خواهد شد. این کالا از قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه بر روی خود بهره مند بوده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این کالا با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن13.5
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...