استخر فست ست کودک بست وی

bestway 57241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست کودک بست وی

استخر پیش ساخته فست ست کودک از سری محصولات کودک شرکت بست وی می باشد که طرفداران زیادی دارد . این استخر از پی وی سی چندلایه تهیه شده است و بدنه ی آن نیز از برزنت با استحکام می باشد . لبه های بادشونده ی این استخر باعث این می شود تا به یک استخر بسیار نرم و قابل اطمینان تبدیل شود و خطری برای کودکان شما نداشته باشد . این استخر کودک در سه رنگ نارنجی ، آبی و سبز نیز عرضه شده است که با توجه به سلیقه ی کودک خود می توانید یکی از آنها را خریداری کنید . 

استخر فست ست کودک بست وی

استخر فست ست کودک کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک شرکت بست وی برای تفریحات سنین کودکان بوده که دارای وزن و حجمی بسیار مناسب برای حمل و راه اندازی در هر مکان مورد نظر می باشد. این نوع استخر های پیش ساخته به دلیل نوع طراحی و روش راه اندازی خود به استخر های اتوماتیک و خودکار معروف بوده به همین جهت استفاده از آنها در هر محل مورد نظری بسیار آسوده می باشد. البته گفتنی است که استخر های پیش ساخته فست ست در ابعاد متفاوتی تولید شده اند که این محصول کوچکترین مدل آنها محسوب می شود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن به منظور آشنایی بیشتر بپردازیم...


طراحی و ساخت استخر

طراحی بدنه و ساخت این استخر همانطور که اشاره کردیم با بسیاری از استخر های پیش ساخته متفاوت بوده و یکی از تفاوت های اصلی این استخر با دیگر استخر های آماده در نبود فریم برای راه اندازی آنها می باشد. استخر های فست ست یا ایزی ست دارای لبه های بادی گرد بوده که پس از باد کردن این قسمت و جاری نمودن آب درون استخر به صورت اتوماتیک شکل می گیرند. استخر فست ست کودک نیز به همین صورت می باشد. این استخر روی بدنه خود دریچه مخصوص تخلیه آب داشته و دارای رنگ بسیار ملایم و شاد برای ایجاد علاقه بیشتر کودکان برای استفاده از این نوع استخر ها می باشد.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه ای که برای استخر فست ست کودک استفاده شده از نوع PVC و برزنت بوده که برخلاف سبک بودن خود دارای کیفیت و ضخامت قابل قبولی می باشد. بدنه ای که مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب داشته به همین جهت با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. البته لبه بادی این استخر جنسی از نوع PVC داشته و ضخامت آن از بدنه اصلی کمتر می باشد تا امکان باد شدن و نصب راحت تر استخر فراهم شود. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع کردن آن در اندازه و حجم کوچکتری فراهم باشد. این ویژگی موجب می شود تا حمل و جا به جایی و همچنین نصب این کالا بسیار آسوده تر باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر فست ست کودک معادل (قطر: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین کودکان بالای 3 سال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن استخر این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. به گونه ای که امکان جای دادن این محصول در هر فضای مورد نظری وجود خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا لبه بادی بوده اما عمق مفید آن به 30 سانتی متر خواهد رسید. ظرفیت آب این استخر 477 لیتر بوده که حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و سبک برای این کالا محوسب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی استخر فست ست کودک بسیار آسوده بوده و زمان بسیار کمی از مصرف کننده خواهد گرفت. برای این کار می بایست یک پمپ باد دستی از شرکت اینتکس برای باد کردن قسمت لبه استفاده کنید تا پس از باد شدن کامل این قسمت از استخر با جاری نمودن آب درون آن این محصول شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای جمع کردن نیز می توان به دو صورت عمل کرد. خالی کردن باد لبه و سپس آب درون استخر یا عمل بلعکس و سپس جمع کردن آن در جعبه خود. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان بر روی سطحی مواج و یا خاکی راه اندازی و استفاده نشود.

جمع بندی

استخر فست ست کودک یکی از سبک ترین استخر های بادی پیش ساخته شرکت بست وی برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته بوده که دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک می باشد. استخری که در ابعاد بزرگتری نیز تولید شده اما این استخر از رنگ شاد تری برخوردار می باشد. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب477 ليتر
قطر1.52 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت سه لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپ------
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
در سه رنگ نارنجی ، آبی و سبز
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...