استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

Summer Waves 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه از نمونه استخر های ایزی ست ساخته شده در قطر 3 متری می باشد که شرکت های متعددی اقدام به ساخت و فروش استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 کردند که نام مدل فوق Summer Waves می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد . استخر های ایزی ست به دلیل ساختار متفاوتی که نسبت به استخر های فریمی دارند ، راه اندازی بسیار ساده تری داشته و به همین دلیل نیز با نام ایزی ست یا فست ست شناخته می شوند . همانطور که از نام محصول مشخص است ، این استخر دارای قطر 3 متری بوده که عمق آن به 76 سانتی متر می رسد ، به همین دلیل نیز استفاده از آن برای تمامی سنین مناسب می باشد . مساحت بزرگ استخر به شما اجازه خواهد داد تا به صورت خانوادگی از محصول استفاده کنید . راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه تنها 15 دقیقه زمانبر خواهد بود که حتی می توان راه اندازی آن را سریع تر از استخر های بادی دانست . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که استفاده از لایه های برزنتی و الیاف مقاوم آن ، استخر را در برابر وزن زیاد آب مقاوم ساخته است . شما می توانید استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . در کنار محصول پمپ تصفیه آب فیلتری قرار دارد که با استفاده از آن می توانید به صورت مرتب آب استخر را تصفیه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته شرکت سومر می باشد که با توجه به علاقه مشتریان نسب به سایر استخر های پیش ساخته ایزی ست از ابعاد کوچک تری برخوردار بوده و مناسب برای استفاده خانگی است . همچنین داشتن عمق کم در این استخر کودکان نیز می توانند بدون نگرانی و با اطمینان از استخر پیش ساخته ایزی ست خود استفاده کنند . در این بخش فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با بررسی بیشتر محصول راهنمای خرید شما مشتریان گرامی باشد .


ساختار استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته فوق با توجه به ساختاری که دارد در دسته استخر های پیش ساخته ایزی ست یا همان فست ست قرار می گیرد که یکی از بهترین استخر های طراحی شده بازار است که تولید کنندگان بزرگ و مطرح نیز از این نوع از استخر ها تولید می کنند . راه اندازی و استفاده از استخر ایزی ست با توجه به ساختاری که دارد بسیار ساده و آسان بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از کسانی که قصد استفاده موقتی و یا فصلی از استخر های پیش ساخته بزرگ را دارند ، مدل های ایزی ست را خریداری می کنند . استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه در قطر بیش از 3 متر ساخته شده است که عمقی 76 سانتی متری دارد . و ظرفیت بالایی از آب را می تواند در درون خود نگهداری کند . این استخر دارای لبه بادی بوده و بدون فریم ساخته شده است زیرا لبه بادی می تواند بر روی آب شناور مانده و ایستاده قرار بگیرد .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

برای ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه از اجناس بسیار خوبی استفاده شده است که به معرفی و بررسی آن می پردازیم . بخش لبه بادی استخر که در تصویر نیز مشخص است ، از pvc بادی ساخته شده است که قابلیت باد شدن را داراست ، این حلقه انعطاف پذیر بوده و به مانند بدنه استخر های بادی است ، در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم می باشد . و اما بخش بدنه اصلی و دیواره های استخر نیز از پی وی سی برزنتی ساخته شده است که در کنار پی وی سی از برزنت نیز استفاده شده است که دوام استخر را بسیار بالاتر برده است تا بتواند وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند و در برابر ضربه و ... مقاوم تر باشد .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های پیش ساخته ایزی ست بزرگ نسبت به استخر های بادی دارند ، داشتن پمپ تصفیه آب می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا به صورت دائمی و برای مدت طولانی تری از استخر استفاده کنید ، بدون اینکه آب داخل استخر کثیف و کدر شود ، با توجه به راکد بودن آن و کثیف شدن آب ، وجود پمپ تصفیه می تواند در مصرف آب صرفه جویی کرده و دردسری از بابت صرف هزینه و وقت نخواهید داشت . نوع پمپ تصفیه قرار داده شده در کنار استخر فیلتری بوده که فیلتر آن قابل تعویض است .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست تنها کافیست یا محلی صاف و در مساحت مناسب را انتخاب کرده و کف زمین را به خوبی جارو بزنید ، سپس بر روی آن زیراندازی ضخیم پهن کرده و استخر را بر روی آن باز کنید . سپس بخش لبه بادی را باد کرده و پمپ را نصب کنید ، سپس استخر را با آب پر کنید تا به صورت اتوماتیک راه اندازی شود . این استخر برای راه اندازی بر روی زمین ساخته شده و نیازی به فریم ندارد .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای استخر های پیش ساخته فریمی و ایزی ست خود به مانند نصب و راه اندازی در محل ، تعمیرات و ... را ارائه کرده است که می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس گرفته و سوالات احتمالی خود را در میان گذاشته و مشاوره بگیرید .

  • استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 با پمپ تصفیه
  • قطر: 305 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
  • وزن : 10.2 کیلوگرم
  • ظرفیت : 2301 لیتر
  • جنس بدنه : PVC برزنتی
  • جنس لبه : PVC بادی
  • ظاهر شیک و زیبا جهت استفاده در ویلا و باغ
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه مختلف
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • مناسب سنین مختلف
  • دارای نردبان همراه و زیرانداز
  • راه اندازی سریع و ساده
  • کد محصول: Summer Waves 3

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...