استخر پیش ساخته کودک

intex 28101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کودک

استخر پيش ساخته کودک محصولی جدید از اینتکس بوده که در رنگ بندی متفاوتی تولید و عرضه شده است، این استخر با ابعاد 183 در 51 سانتی متر می تواند تمامی نیاز های کودکتان را از بازی و تفریحات آبی بر طرف سازد. بخش کناری استخر پیش ساخته کودک دو لایه و معمولی می باشد اما قسمت های بالایی باد شو بوده که باعث می گردد استخر استحکام خود را حفظ کند. 

استخر پيش ساخته کودک محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که با ابعاد و ویژگی های خوبی برای کودکان معرفی شده است، قطر این استخر برابر با 183 سانتی متر و عرضه آن نیز 51 سانتی متر بوده که این ابعاد به استفاده راحت تر کودکان از این محصول کمک بسیاری می کند، به علاوه ظرفیت 886 لیتر آن نیز در مدت زمان کمتری از آب پر می شود و باعث صرفه جویی در زمان می شود. در قسمت کف استخر پیش ساخته کودک یک دریچه برای تخلیه راحت تر آب قرار داده شده و لبه آن نیز به منظور به وجود آمدن استحکام بیشتر، بادی می باشد. لازم به ذکر است که این محصول از سری ایزی ست در استخر های پیش ساخته اینتکس بوده و از سایر محصولات نصب ساده تری دارد که توسط مشتریان قابل انجام است.

استخر پیش ساخته کودک به محصولاتی گفته می شود بتوان برای استفاده طولانی مدت کودکان با ایمنی کافی بهره برد. اینتکس به عنوان یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده ابزار های تفریحات آبی همواره اهمیت این موضوع را دانسته و به تولید کالا های بسیار زیبایی با طرح و رنگ مناسب کودکان تولید کرده است. اغلب استخر های پیش ساخته کودکان از نوع ایزی ست می باشد اما استخر های پیش ساخته فریمی نیز با ابعاد کوچک تولید شده اند که می توانند برای استفاده کودکان مورد استفاده قرار گیرند. پس از اینتکس نوبت به بست وی رسید تا به تولید محصولات فوق العاده ای بپردازد. بست وی نیز با الگوبرداری از محصولات شرکت اینتکس کالا های بسیار خوب و با کیفیتی تولید کرده که بسیاری از آنها قابلیت استفاده به عنوان استخر پیش ساخته کودک را دارند. 

استخر پیش ساخته کودک ایزی ست

اینتکس و بست وی هر دو در حال حاضر استخر پیش ساخته های بسیار کوچکی تولید می کنند که می توانند برای استافده کودکان مورد استفاده قرار گیرند و مشتری در صورت تصمیم گیری برای خرید یک استخر پیش ساخته برای فرزند خود با دریایی از انتخاب ها مواجه می شود که هر کدام از آنها می تواند نیاز های کاربران را به شکل قابل توجهی مرتفع کند. در این میان دو نوع استخر پیش ساخته ایزی ست وجود دارد. نوع اول استخر پیش ساخته ایزی ست با طرح ساده مشابه استخر های بزرگ سالان تولید شده و تنها ابعاد آن متفاوت است اما نوع جدیدی نیز به بازار معرفی شده است که می تواند بیشتر مورد پسند کودکان واقع گردد. این محصولات جدید با اشکال کاراکتر ها و انیمیشن های والت دیزنی همراه شده اند. محصولات در این دسته معمولا قیمت بسیار مناسبی دارند و خرید آنها مقرون به صرفه می باشد. تا ابتدای سال 2017 تنها اینتکس به تولید آن پرداخته و ممکن است تا سال آینده بست وی نیز تولید آن را در دستور کار خود قرار دهد. 

استخر پیش ساخته کودک فریمی

استخر های پیش ساخته فریمی تا کنون به صورت ویژه برای کودکان تولید نشده اند، اما در صورتی که سن کودک شما تا اندازه تصمیم گیری عاقلانه بالا رفته باشد می توانید از مدل فریمی نیز استفاده کنید. دلیل این توصیه این است که دیواره های استخر پیش ساخته فریمی از فلز آلومینیوم تشکیل شده است که برای کودکان مناسب نیست و در صورتی که می خواهید محدودیت سنتی برای آن وجود نداشته باشد باید خود با احتیاط مراقب کودتان باشید. استخر های پیش ساخته فریمی کودک در حدود 60 تا 85 سانتی متر عمق دارند که نوع استاندارد استخر ها می باشد و در صورتی که قصد دارید ابعاد کوچکتری خریداری کنید می توانید به بند بعدی و توضیحات مربوطه به آن مراجعه کنید. 

استخر پیش ساخته کودک طلقی

استخر پیش ساخته طلقی با اشکال و طرح های زیبا آخرین نوع استخر های پیش ساخته کودک به حساب می آیند که می توان آن را بدون نیاز به کار خاصی راه اندازی و استفاده کرد. استخر های پیش ساخته ایزی ست به دلیل عمق بیشتر برای حفظ تعادل به لبه بادی نیاز دارند اما استخر هایی طلقی با استفاده از همین فرم فکتور، در هیچ یک از قسمت های بدنه خود بخش بادی نداشته و دیواره های ان نیز با استفاده از اشکال انیمیشن های محبوب تزئین شده است. استخر پیش ساخته کودک طلقی محصول بسیار محبوبی می باشد که برای استفاده در مسیر های طولانی نیاز به حمل پمپ باد را نیز از بین می برد و با وجود فضای بسیار اندک می توانید استخر را همواره همراه خود داشته باشید و استفاده کنید.  بدنه استخر پیش ساخته طلقی انعطاف به نسبت کمتری در مقایسه با استخر بادی دارند و باید در استفاده کردن از آن دقت بیشتری داشته باشید. 

برای نصب هر کدام از استخر های پیش ساخته کودک می بایست به شیوه متفاوتی عمل کنید. نوع ایزی ست با باد کردن لبه های آن و پر کردن بدنه آن از آب قابل استفاده است و بدون وجود آب تنها مشابه یک حلقه بادی است که بر روی زمین قرار گرفته است، نوع فریمی با نصب به نصب دشوار و تخصصی همراه است و برای داشتن آن می باست که امرو مختلفی را انجام دهید. ابتدا لبه های فلزی را از قسمت های مشخصه بدنه استخر عبور داده و با اتصال پایه ها به بدنه ان می توانید از استخر خود لذت ببرید. البته آنچه در این چند سطر ذکر شد کاملا خلاصه و مختصر بود و برای نصب آن می باست در حدود 30 دقیقه زمان صرف کنید. استخر پیش ساخته طلقی نیز نیاز به نصب ندارد و کودکان می توانند تنها با حفظ تعادل آن حین پر شدن آن از آب، پس از چند دقیقه یک استخر کامل داشته باشند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کودک

شرکت اینتکس را می توان به عنوان بهترین تولید کننده ی استخر های پیش ساخته معرفی نمود . استخر های پیش ساخته این شرکت دارای کیفیت بسیار عالی و مناسب بوده و می توان با خیال راحت و اطمینان خاطر از آنها استفاده نمود . در ادامه به توضیح درباره استخر پیش ساخته کودک این محصول خواهیم پرداخت . 


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر همانند استخر های پیش ساخته ی دیگر این شرکت می باشد و از ظراحی ویژه ای برخوردار می باشد . بدنه ی این استخر به رنگ آبی و لبه های آن به رنگ سفید می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . بر روی این محصول و قسمت جلویی آن نیز لوگوی شرکت را مشاهده می کنید . لبه های این استخر به صورت بادشو بوده و در هنگام استفاده می توانید به عنوان تکیه گاه نیز از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید . در قسمت کف این محصول نیز دریچه ای مخصوص برای تخلیه آب وجود دارد که این دریچه به عمل تخلیه کردن آب به سرعت می بخشد . طراحی این استخر به گونه ای می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای استخر های بتنی باشد و حتی می توان این استخر را در داخل زمین نیز قرار داد و از آن استفاده نمود . 

بدنه ، ابعاد و ظرفیت

بدنه ی این استخر پیش ساخته کودک اینتکس از پی وی سی دولایه می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می رود . دلیل استفاده از پی وی سی در استخر های پیش ساخته قابلیت استحکام بالای آن در برابر فشار آب و ضربه و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد . کف این استخر به گونه ای طراحی شده است تا در هنگام پر کردن آن از آب حس استخر بتنی به شما دست خواهد داد و لذت بسیاری خواهید برد . لبه ی بادشوی این محصول نیز از جنس پی وی سی بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و تکیه دادن بدن شما دارد . همچنین این لبه به شکل گیری استخر نیز کمک شایانی نموده است . این استخر پیش ساخته دارای 183 سانتی متر قطر و 51 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای استفاده کودکان از سن 6 سال می باشد . این استخر به گونه ای طراحی شده است که می توان تا لبه آن را پر از آب نموده و از آن استفاده کرد . ظرفیت این استخر نیز برابر 886 لیتر می باشد که ظرفیت مناسبی برای یک استخر پیش ساخته کودک می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای خرید استخر پیش ساخته کودک و راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن از جعبه ی خود و قرار دادن آن بر روی سطحی صاف و بدون وجود اشیاء اضافی نسبت به پر کردن آن از آب اقدام کنید . پس از پر شدن نیز می بایست لبه ی آن را باد کنید تا استخر شکل خود را بگیرد و به سمت بالا حرکت کند . مراقبت از استخر های پیش ساخته نیز به گونه ای می باشد که می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری کنید زیرا موجب سوراخ شدن آنها خواهد شد . به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد کردن بیش از حد لبه ی استخر ممکن است موجب آسیب رسیدن به آن شود . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن استخر می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک محصولی از شرکت اینتکس بوده و دارای کیفیت و مقاومت مناسبی می باشد . این استخر مناسب برای کودکان بالای سن 6 سال می باشد که از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد . ارتفاع و اندازه ی مناسب این محصول نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نوعگرد، ایزی ست
ظرفيت آب886 ليتر
قطر183 سانتي متر
ارتفاع51 سانتي متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...