استخر آماده اینتکس با پمپ تصفیه

intex 28110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر آماده اینتکس با پمپ تصفیه

استخر آماده اینتکس ایزی ست یکی از استخر های آماده مخصوص مصارف خانگی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. محصولی که قابلیت بسیار خوب راه اندازی اتوماتیک را داشته و می توان به دلیل داشتن وزن سبک در هر مکانی حمل کرده و مورد استفاده قرار داد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن دریچه تخلیه و پر نمودن آب اشاره کرد. استخر آماده اینتکس محصول استخر آماده ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد.) دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر اینتکس آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. این محصول با پمپ تصفیه آب نیز با قیمت بالاتر عرضه میگردد. تهران اینتکس نمایندگی فروشاستخر های ایزی ست آماده و پیش ساخته در ایران.استخری بسیار زیبا و مناسب برای خانواده های کم جمعیت با جنس بسیار خوب و کیفیت مناسب. این استخر از پی وی سی درجه یک ساخته شده که کمک می کند محصول طول عمر بالایی داشته باشد. از این حیص اینتکس موفق بوده و محصولی تولید کرده که سالها بدون افت کیفیت در کنار شما خواهد بود.

استخر آماده اینتکس

استخر آماده اینتکس از سری استخر های پیش ساخته ایزی ست این شرکت بوده که در کوچکترین سایز تولید شده برای سنین بزرگسالان می باشد. این محصول در میان ساده ترین استخر های پیش ساخته قرار گرفته که از لحاظ جنس بدنه، طراحی و نوع راه اندازی تفاوت های زیادی با سایر استخر های اینتکس دارد. این استخر ایزی ست در سایز های مختلف دیگری نیز تولید شده که این محصول به عنوان کوچکترین سایز تولید شده است. همانطور که می دانید استخر های پیش ساخته ایزی ست به استخر های بادی پیش ساخته معروفند و از روش راه اندازی بسیار اسوده تر و کم زمان بر برخوردار می باشند به همین دلیل از فروش و طرفداران بسیاری برخوردار است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

همانطور که در فوق توضیح دادیم استخر های ایزی ست از طراحی بدنه بسیار ساده ای برخوردار می باشند که باعث شده تا حمل و راه اندازی آنها آسوده شود. استخر های ایزی ست تماما دارای طراحی گرد بوده و از لبه های بادی بهره مند می باشند. این لبه های بادی نقطه اصلی برای راه اندازی این استخر می باشد. این استخر دارای کف ساده و دو لایه بوده که بهتر است در زمان استفاده از ان در فضای باز از یک زیرانداز ضخیم استفاده شود. این استخر دارای دریچه برای ورود و خروج آب بوده که می توان توسط آن یک پمپ تصفیه آب نیز به استخر متصل نمود. گرچه استخر های با ابعاد کوچک نیازی به تصفیه آب نداشته به دلیل اینکه در مدت زمان کمی به راحتی آب داخل آن قابل تعویض خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه برای استخر های پیش ساخته از اهیمت بالایی برخوردار است زیرا در مدت عمر و استفاده از این کالا بسیار موثر است. استخر آماده ایزی ست اینتکس نیز ساخته شده از جنس الیاف شمعی و PVC بوده که از ضخامت و دوام بالایی برخوردار است. قسمت لبه استخر را پلاستیک PVC، قسمت کف را PVC دو لایه و بدنه اصلی را نیز الیاف شمعی تشکیل داده اند. این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب بسیار مقاوم خواهد بود از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. این بدنه انعطاف بالایی داشته که در زمان جمع کردن بدنه حجم کمتری را نسبت به حالت عادی خود خواهد گرفت و در هر محلی قابل جای دادن خواهد بود. از دیگر ویژگی های این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس می باشد. 

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر آماده اینتکس برابر (قطر: 244 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که کوچکترین استخر ایزی ست شرکت اینتکس بدون احتساب استخر ایزی ست کودکان می باشد. ابعادی که به راحتی تا دو نفر را در خود جای داده و علاوه بر سنین بزرگسال می تواند برای کودکان و نوجوانان نیز قابل استفاده باشد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بادی می باشد. یقینا عمق مفید این استخر کمتر از ارتفاع ذکر شده برای این استخر بوده که چیزی حدود 60 سانتی متر می باشد. عمقی که شامل 90 درصد حجم آب بدنه این کالا می باشد. گفتنی است که ظرفیت آب این محصول نیز 2419 لیتر بوده که ظرفیت آب خوبی برای آن خواهد بود. اما این استخر لوازم اضافی در خود نداشته به همین دلیل وزن بسته بندی آن 6.5 کیلوگرم می باشد. البته وزن خود استخر کمتر از این مقدار بوده که وزن بسیار مناسبی می باشد و به راحتی قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی این استخر کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب آن را پهن کرده و سپس اقدام به باد زدن لبه استخر نمود. برای باد کردن این لبه بادی می توانید از پمپ های باد دستی کوچک استفاده کرد. پس از باد کردن این قسمت از بدنه باید آب را داخل این استخر جاری نمود. به این ترتیب خواهید دید که به صورت خودکار استخر شما شکل خواهد گرفت. برای جمع کردن آن نیز بهتر است ابتدا آب داخل بدنه را خالی کرده و سپس باد لبه استخر را به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند خالی کرد. این روش راه اندازی ساده ترین روش برای استخر های پیش ساخته بوده که علاوه بر سادگی زمان بسیار کمی خواهد برد.

جمع بندی

استخر آماده اینتکس کوچکترین سایز استخر های بادی ایزی ست بوده که برای انواع تفریحات آبی برای سنین مختلف تولید و عرضه شده است. محصولی سبک و کم حجم با بدنه ای با کیفیت که قابلیت استفاده از آن را در هر مکانی به مصرف کننده می دهد. این کالا دارای ضمانت از سوی شرکت اینتکس بوده و به تمامی نقاط ایران با خدمات پس از فروش عرضه می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب2419 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن6.5
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
پمپ باددستی کوچک
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...