استخر پیش ساخته اینتکس قطر 396 بدون پمپ

intex 28143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس قطر 396 بدون پمپ

استخر پیش ساخته اینتکس قطر 396 بدون پمپ تصفیه آب از سری استخر های ایزی ست تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به عنوان یکی از پر فروش ترین ابعاد تولید شده عرضه شده است. این استخر ایزی ست یکی از مناسب ترین استخر های بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی و تفریحات آبی خانوادگی بوده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی بوده که از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار است. بدنه ای که توان مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. برای این استخر یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز تعبیه شده تا در زمان عدم استفاده از استخر آب آن را به راحتی تخلیه کنید. داشتن ویژگی هایی همچون حجم و وزن کم در حالت جمع شده از مزیت های بسیار مهم این کالا بر شمرده شده زیرا که به راحتی امکان حمل و جا به جایی این نوع استخر را به مصرف کننده خود می دهد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس قطر 396 بدون پمپ

استخر پیش ساخته اینتکس قطر 396 بدون پمپ

استخر پیش ساخته esyset اینتکس قطر 396 بدون پمپ یکی از محصولات فوق العاده شرکت اینتکس بوده که به دلیل مزیت هایی که دارد جزو پر فروش ترین محصولات موجود در بازار شده است. این محصول حجم و وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر بخواهیم به بررسی کامل این محصول از نظر طراحی بپردازیم در ابتدا باید گفت که این محصول دارای ارگونومی گرد می باشد. این استخر از کناره ها دارای برامدگی هایی می باشد که باعث شده تا مانند بقیه استخر های گرد معمولی نباشد. بر روی بدنه این محصول چندین خط عمودی قرار گرفته که رویه این محصول را به بخش های مساوی مربعی شکل تقسیم کرده است. رویه این محصول هم چنین به صورت ساده و یکدست ابی رنگ می باشد که کمی نسبت به لبه های این محصول کم رنگ تر است. بر روی بخش وسط این محصول نام برند تجاری این استخر یعنی شرکت اینتکس و هم چنین مدل این سری از استخر ها یعنی ایزی ست با حروف لاتین و با رنگ سفید نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. هم چنین لبه های این استخر به صورت گرد و ضخیم طراحی شده که مقداری از خود بدنه جلو تر است. این ناحیه نیز ابی رنگ می باشد که کمی پر رنگ تر رنگ رویه است. در رابطه با نواحی داخلی این محصول نیز باید عنوان کرد که رنگ ان نیز ابی بوده و باعث شده تا یک محصول یکدست را شاهد باشیم. این محصول دارای دریچه تخلیه اب نیز می باشد که در عرض چند دقیقه می توانید اب این محصول را تخلیه نمایید. تمامی موارد گفته شده به گونه ای است که یک استخر فوق العاده زیبا و کارا را در اختیار شما قرار داده است.


جنس بدنه

یکی از دلایل مهم دیگری که در هنگام خرید در مشتری تاثیر می گذارد جنس بدنه یک محصول است. جنس بدنه این محصول نیز یکی از مقاوم ترین بدنه های موجود در بین استخر ها می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد که بسیار مستحکم است. در رابطه با این جنس باید گفت که در برابر دما و فشار اب نیز بسیار مقاوم بوده و در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز مقاوم است و تغییر جنس و کیفیت نمی دهد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از نکاتی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این استخر است. در رابطه با این محصول باید عنوان کرد که قطر این استخر 396 سانتی متر بوده و هم چنین ارتفاع ان نیز 84 سانتی متر می باشد. این موارد به گونه ای است که مناسب برای استفاده چندین نفر می باشد. در رابطه با وزن این کالا هم باید گفت که 15.2 کیلوگرم وزن کل بسته بندی این اسخر است که می توان به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کرد. هم چنین ظرفیت اب این استخر نیز 7290 لیتر می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را پر کرده و استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. این کالا نیاز به باد کردن ندارد و برای راه اندازی ان پایه های مخصوص و ابزار خاصی نیاز نمی باشد. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کرده و به راحتی ان را باز کنید تا راه اندازی شود. این کار در مدت زمان چند دقیقه انجام می گیرد که جزو مزایای این محصول می باشد و از اتلاف وقت شما جلوگیری می کند. برای مراقبت از این محصول نیز تنها رعایت چند نکته مهم است. اولین نکته این است که اشیا نوک تیز و یا هر شی دیگری که باعث سوراخ شدن این محصول می شود را از ان دور کنید. دومین نکته نیز این است که بر روی این محصول از پریدن و جامپینگ های زیاد خودداری کنید. علاوه بر این ها شما می توانید درمواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید اقدام به جمع اوری ان کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها می توانید بر روی این استخر پارچه قرار دهید تا از ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری شود. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید از این محصول با کیفیت بالا استفاده کنید. لازم به ذکر است که در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهنما هم قرار دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته اینتکس قطر 396 بدون پمپ یک محصول فوق العاده زیبا و مقاوم ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد که در شرایط مختلف جوی و هم چنین تابش مستقیم نور خورشید مقاوم است. این محصول قابلیت راه اندازی به طور اتوماتیک را دارا می باشد و دارای دریچه های مخصوص تخلیه اب است. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفيت آب7290 ليتر
قطر396 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن15.2 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...