استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس

intex 28157

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس یکی از جدید استخر های ایزی ست تولید شده در ابعادی جدید بوده که برای تفریحات آبی در مکان های شخصی و ورزشی تولید شده است. این محصول مانند دیگر مدل های تولید شده ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده که با وجود کیفیت و ضخامت بالا از انعطاف بالایی نیز برخوردار خواهد بود تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. استخری که دارای قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه آب بوده و به دلیل داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب به راحتی آب درون آن تخلیه خواهد شد. این محصول دارای لبه بادی بوده که با باد زدن این قسمت و جاری نمودن آب درون آن به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. قابلیتی که موجب شده تا استخر های پیش ساخته ایزی ست را به استخر های اتوماتیک تبدیل کند. گفتنی است که این استخر به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند برای کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی های کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. همراه این استخر یک DVD آموزشی تصویری قرار داده شده که آموزش کاملی در رابط راه اندازی و جمع کردن استخر به مصرف کننده خواهد داد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس یکی دیگر از محبوب ترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در ابعادی جدید و مناسب برای استفاده های شخصی روانه بازارهای جهانی شده است . این استخر ایزی ست دارای بدنه ای مقاوم از جنس پی وی سی همراه با الیاف شمعی می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته ایزی ست راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

استخر های پیش ساخته ایزی ست اغلب به صورت دایره ای شکل وارد بازار می شوند . این محصول دارای ساختاری دایره ای مانند می باشد که از فضای ایده آل و استانداردی برخوردار است و می تواند به صورت همزمان مورد استفاده بیش از دو نفر قرار بگیرد . استخر های پیش ساخته ایزی ست مناسب برای آب تنی می باشند و اغلب به منظور استفاده در محیط های خانگی و حیاط های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند . ظرفیت آب این محصول بالغ بر 9 هزار لیتر می باشد که برای تخلیه این آب در بخش بدنه آن یک عدد محفظه خروجی آب قرار دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تخلیه آب نمایید . آب داخلی این استخر می تواند به منظور آبیاری درختان باغ و یا حیاط مورد استفاده قرار بگیرد که نکته ای مثبت به شمار می آید . لازم به ذکر است که تمامی استخر های پیش ساخته موجود در فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس شامل ضمانت تست و خدمات پس از فروش به صورت کامل می باشد .


جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته و ایزی ست مورد توجه قرار می گیرد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . این استخر ایزی ست دارای بدنه ای از جنس پی وی سی به همراه روکش الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین دیواره های این استخر به گونه ای تعبیه شده است که مقاومت بالا در برابر ساییدگی نیز دارد . لازم به ذکر است که در بخش های مختلف این استخر ایزی ست به منظور بالا بردن قدرت استحکام آن از پی وی سی دو الی سه لایه استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر ایزی ست همانطور که از نام آن پیداست به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی کردن فراهم می آورد . این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده در محیط های شخصی و یا حیاط های خانگی به منظور آب تنی می باشد . ظرفیت آب این استخر بالغ بر 9792 لیتر و وزنی برابر با 21 کیلو گرم را داراست که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این استخر پیش ساخته به راحتی و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد . به منظور احداث این استخر پیش ساخته کافیست فضایی خالی از اجسام تیز را برای آن در نظر بگیرید . سپس با استفاده از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی اقدام به باد کردن بخش بالایی استخر ایزی ست نمایید . پس از انجم این مراحل کافیست آب را به دورن استخر هدایت کنید و با پر شدن آب استخر لبه های بادی آن نیز بدنه را رو به بالا می کشد . همچنین با توجه به بادی بدون بخش بالایی استخر های ایزی ست از برخورد اشیاء تیز به آن باید خودداری نمایید زیرااین امر موجب آسیب رسیدن به محصول می باشد . لازم به ذکر است که به منظور بالا بردن استحکام این استخر پیش ساخته در بخش بدنه آن از پی وی سی برزنتی به همراه الیاف شمعی استفاده شده است که در تست های انجام شده مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است .

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب9792 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن21.1 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...