استخر پیش ساخته ویلایی

intex 28121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی

استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس با قطر 305 سانتی متر یکی از مناسب ترین استخر های بادی پیش ساخته مخصوص مصارف خانگی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه فیلتری داشته که می تواند به خوبی آب درون استخر را تصفیه نماید. از دیگر ویژ"ی ها و مزایای این نوع استخر ها می توان به قابلیت راه اندازی اتوماتیک آن اشاره نمود.

استخر پیش ساخته ویلایی, توضیح کامل : استخر ايزی ست با ابعادی مناسب برای استفاده خانوادگی بدنه بسيار مقاوم سهولت در راه اندازی و کاربرد وزن کم و قابليت حمل آسان و استفاده های متعدد. قابل استفاده در ویلا ، مهد کودک ، فضای باز ، با آب سرد و گرم دارای اسکيمر برای پاک کردن سطح آب از خاشاک بسته بندی کم حجم نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. تهران اینتکس مرکز فروش استخر های ویلایی و مهد کودک در ایران.

استخر پیش ساخته ایزی ست ویلایی بسیار با کیفیت محصولی کم نظیر از اینتکس که از سری ایزی ست می باشد. این استخر عمق استانداردی داشته و همین باعث می شود که کودکان نیز بتوانند از آن به سادگی استفاده نمایند. از سایر ویژگی های این استخر بادی می توان به زیبایی و رنگ خوب آن اشاره کرد به طوری که می توانید از آن برای افزایش زیبایی محیط نیز استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته ویلایی

استخر پیش ساخته ویلایی که جنس آن برزنت است و از سه لایه پی وی سی محکم و الیاف داخلی مستحکم تشکیل شده و دارای دیواره های چند لایه فوق العاده دشوار است و لبه آن بادی می باشد و هنگام استفاده باید با پمپ باد لبه آن را باد کنید بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و براحتی و سریع نصب می شود دارای دی وی دی آموزش نصب است مناسب برای بازی و تفریح کودکان است و برای بزرگسالان وقتی که برای استراحت بعد از خستگی و یا اگر از محل کار خود به خانه می آیید می توانید داخل آن شوید و کوفتگی و خستگی بدن خود را برطرف کنید و یا در جمع خانواده و دوستان می توانید از آن لذت ببرید و در آن آبتنی کنید آب این استخر در مدت زمان کوتاه پر می شود و در مدت زمان کم آماده و می توانید از آن استفاده کنید دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید مناسب در ویلاها و حیاط خانه و حمام های بزرگ و مهدکودک جاهای سر باز و سر پوشیده است و حمل و نقل آن به راحتی و آسان است و براحتی می توان آن را جا به جا کرد و از جایی به جای دیگر برد دارای پمپ تصفیه آب برای تمیز و ضد عفونی کردن آب است بسیار مستحکم و با دوام است و سالیان زیادی می توانید آن را داشته باشید طراحی آن بسیار زیبا و مناسب بسیار کوچک و کم جا است و رنگ آن آبی و طرح آن بسیار مناسب و استاندارد می باشد. براحتی در سطح زمین قرار می گیرد دارای روکش که هنگام اتمام شنا روی استخر قرار می دهیم تا داخل آن تمیز باشد دارای وزن 20 کیلوگرم و ابعاد قطر:305 ارتفاع: 76 سانتی متر دارای برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما است.

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته ویلایی به صورت گرد بوده که در خانواده استخر های ایزی ست قرار می گیرد. محصولی که دارای لبه های بادی با بدنه تک رنگ بوده و از دو دریچه آب بر روی بدنه خود بهره مند می باشد. این دو دریچه برای پر و تخلیه کردن این استخر از آب به کار رفته و می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به این استخر نصب نمود. طراحی داخل بدنه به صورت کاشی شکل بوده که هنگام پر کردن آن از آب جلوه زیبایی به این محصول می بخشد. این استخر با داشتن لبه بادی امکان راه اندازی سریع و اتوماتیک را به مصرف کننده خود خواهد داد. این ویژگی در طراحی بدنه از مزیت های بسیار خوب این نوع استخر های پیش ساخته محسوب می شود.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه ای که استخر پیش ساخته ویلایی داشته از نوع پلاستیک PVC با برزنت بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز با خیالی آسوده وجود خواهد داشت. این بدنه دارای لبه بادی از جنس PVC بوده که از کیفیت خوبی بهره مند می باشد. لبه این استخر تنها در برابر برخورد اشیای تیز به خود حساس بوده که برای تمامی محصولات بادی امری طبیعی خواهد بود. تمام قسمت های بدنه این استخر انعطاف بسیار مناسبی داشته به همین دلیل در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع کردن خواهد بود. این ویژگی سبب می شود تا به راحتی محصول مورد نظر را در هر مکانی حمل و نقل کرد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر پیش ساخته ویلایی برابر (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان بخصوص برای آب درمانی خواهد بود. این استخر پیش ساخته ایزی ست برای استفاده در ویلا ، باغ و حیاط منزل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اما ابعاد ذکر شده برای آن شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا لبه بادی استخر بوده اما عمق مفید آن به 60 سانتی متر خواهد رسید. عمقی که قادر است تا 3465 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار ظرفیت در واقع حجم 90 درصدی فضای داخل استخر را شامل می شود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری و دریچه های مخصوص آب به 8 کیلوگرم خواهد رسید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

همانطور که اشاره کردیم استخر های پیش ساخته ایزی ست در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و نصب خواهد بود. این استخر به دلیل ساختار گرد و داشتن لبه بادی از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار بوده و پس از باد کردن لبه بادی با جاری نمودن آب درون این استخر به شکل خودکار شکل خواهد گرفت. برای جمع کردن استخر نیز می توان به دو صورت عمل کرد: ابتدا خالی کردن آب استخر و سپس خالی کردن باد لبه و یا عکس این عمل. اما بهترین روش برای مراقبت از این نوع استخر جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه و استفاده از زیرانداز و درپوش در زمان راه اندازی در فضای باز می باشد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته ویلایی با قطر 305 سانتی متر یکی از کوچکترین سایز های استخر های پیش ساخته ایزی ست محسوب شده که برای استفاده سنین مختلف جهت تفریحات آبی و آب درمانی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کالا در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. محصولی که با کیفیت ساخت خود امکان استفاده در فضای گوناگون مورد نظر را در اختیار مصرف کننده خود قرار خواهد داد. این استخر دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. 

نوعگرد
ظرفيت آب3465 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن12 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپندارد
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...