استخر ایزی ست شفاف

bestway 90874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست شفاف

استخر ایزی ست شفاف یکی از زیباترین استخر های پیش ساخته با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ ست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که تنها لبه بالایی ان نیاز به باد داشته و بقیه سطح محصول به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست راه اندازی می شود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی شفاف استفاده شده که ساختاری نرم و بادوام داشته و سازگار با محیط زیست می یاشد. شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. بخش کف این محصول دارای طرح های زیبایی از اقیانوس و گیاهان و ماهی های دریایی بوده که انعکاس فوق العاده جذابی بر روی دیواره های شفاف ان دارد. از این محصول با توجه به وزن بدنه بسیار کم و امکان راه اندازی سریع می توانید در زمان سفر استفاده نمایید. این محصول مجهز به دریچه تخلیه اب نیز بر روی بدنه می باشد. از این محصول استاندارد تمام رده های سنی می توانند با سادگی استفاده کنند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر ایزی ست شفاف

استخر ایزی ست شفاف

استخر های ایزی ست معمولا مدل ها و ابعاد گوناگونی دارند که در اکثر موارد هم از نظر طراحی و ساختار شبیه به یکدیگر بوده و تنها از نظر ابعاد و ظرفیت با هم تفاوت دارند. نکته مهم در این مبحث این است که استخر ایزی ست شفاف از نظر نوع طراحی و هم چنین ساختار با اکثر استخر های ایزی ست متفاوت بوده و به صورت شفاف طراحی و تولید شده است که باعث شده تا یک محصول زیبا و جذاب را شاهد باشیم. ما هم با توجه به درخواست های مشتریان سعی داریم تا این کالا را از تمام جهات مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات مهمی که این محصول دارا می باشد بحث ساختار و طراحی این کالاست که به جرات می توان گفت که در بین استخر های ایزی ست خاص ترین بوده و از این نظر نیز شکیل ترین طراحی را دارا می باشد. در همین رابطه نیز اگر بخواهیم صحبت کنیم باید در گام اول عنوان کنیم که این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و از این نظر شاید تفاوت چندانی با محصولات دیگر نداشته باشد. بخش مهم دیگر این محصول اما به ساختار شفاف این کالا تعلق می گیرد که تمام قسمت های این کالا به صورت یکدست شفاف تولید شده و باعث شده تا نظارت کاملی را به داخل این محصول داشته باشید. لبه بادی این محصول هم دقیقا به همین شکل تولید شده است. هم چنین بر روی بدنه این محصول می توانید نام شرکت تولید کننده و مدل این کالا را هم مشاهده کرده و ان را با سایر محصولات مقایسه نمایید که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین بخش داخلی این محصول هم دارای طرح و نقش جذابی است که باعث شده تا جلوه خاصی را به این محصول ببخشد.


جنس بدنه

بدنه این کالا ساخته شده از نوع PVC شفاف می باشد. همین اندازه کفایت می کند تا از کیفیت بالای این محصول اطلاع داشته باشید و با اطمینان خاطر این کالا را خریداری نمایید زیرا این محصول با دارا بودن ضخامت بالا در لایه های اصلی و جانبی باعث شده تا این کالا انطعاف پذیری خوبی را دارا بوده و باعث شود که این محصول به راحتی هم دچار سوراخ شدگی و اسیب نشود. هم چنین لبه بادی این محصول هم ضخامت خوبی دارد و با رعایت یک سری اصول حرفه ای این محصول هیچ گاه اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث ابعاد این کالاست که به قدری بزرگ می باشد که خانواده ها هم بتوانند به صورت هم زمان از این کالا استفاده کنند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این استخر در قطر 244 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به طرفیت اب این کالا تعلق می گیرد که دارای ظرفیت 2419 لیتر خواهد بود. هم چنین وزن این محصول هم تنها 5.5 کیلو گرم است که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از نقاط قوت استخر های ایزی ست نسبت به دیگر محصولات این است که بخش اصلی بدنه این کالا قابلیت راه اندازی سریع و اتوماتیک را دارا می باشد که همین عامل باعث شده تا بتوانید این محصول را در اسرع وقت سر هم بندی کرده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که بخش لبه اصلی این محصول تنها باید باد گردد که برای این قسمت هم شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. هم چنین بخش اصلی این کالا هم با پر کردن ان از اب به صورت اتومات راه اندازی شده و نیاز به هیچ گونه ابزار و وسایلی نخواهید داشت. بحث مراقبت از این کالا هم می توانید به صورت کامل و تصویری در داخل دفترچه راهنمای این کالا مشاهده کرده و تمام نکات را فرا بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را صحیح و سالم در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

استخر ایزی ست شفاف یک محصول فوق العاده خاص و دیدنی است که قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا بوده و دارای دریچه های باد و همین طور دریچه تخلیه اب هم می باشد که باعث شده تا در سریع ترین زمان ممکن این محصول راه اندازی و جمع اوری شود. این استخر ایزی ست جذاب را می توانید با قیمت عالی از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد، ایزی ست
ظرفيت آب2419 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن5.5
جنس بدنهPVC شفاف
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...