استخر ایزی ست شیشه ای

P04156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست شیشه ای

استخر ایزی ست شیشه ای یکی از شیک ترین و مناسب ترین استخر های پیش ساخته اتوماتیک برای سنین کودکان و حتی بزرگسالان بوده که در میان استخر های ایزی ست با سایز کوچک قرار می گیرد. این محصول ساخته شده از جنس PVC شیشه ای با رویه طرح چرم بود که از ساختار بدنه دو لایه بهره مند می باشد. این جنس بدنه در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در فضای باز آسیبی به آن وارد نخواهد شد، بنابراین می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. یکی از ویژگی های خوب این کالا داشتن لبه بادی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک می باشد. همچنین به دلیل داشتن دریچه تخلیه آب به راحتی آب درون استخر تخلیه خواهد شد. این محصول به دلیل حجم و وزن مناسب خود قابل حمل و در هر مکان مورد نظری توسط هر نوع وسیله نقلیه خواهد بود.

نقد و بررسی استخر ایزی ست شیشه ای

استخر ایزی ست شیشه ای

همان طور که می دانید در بازار معمولا مدل های مختلفی از استخر های بادی با سایز ها و ابعاد گوناگون وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های مختلفی خواهد بود. همین عامل نیز باعث شده تا شما در هنگام خرید و انتخاب یک محصول گزینه های زیادی را پیش روی خود مشاهده کنید که قطعا یک مزیت بزرگ به شمار خواهد رفت. در همین خصوص نیز اگر برای شما شکل و شمایل استخر حائز اهمیت باشد ، پیشنهاد می کنیم تا استخر ایزی ست شیشه ای را نیز در اولویت خرید خود قرار دهید.

استخر ایزی ست شیشه ای با بهره مندی از یک ساختار بی نظیر و جذاب به گونه ای روانه بازار شده است که قطعا افراد مختلف با دیدن آن حیرت زده خواهند شد. از نظر طراحی و ساختار باید به این مسئله اشاره کنیم که این استخر دارای ساختار گرد می باشد که خب این عامل در بین استخر های ایزی ست بسیار رایج بوده و اکثر این استخر ها از همین طراحی بهره می برند. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث شفاف بودن بدنه اصلی این محصول است. خیلی از استخر هایی که در بازار موجود می باشد اکثرا دارای بدنه های مات و یا طرح دار می باشند که این عامل باعث شده تا شما پس از خرید و راه اندازی محصول دیگر کنترلی به بخش داخلی استخر نداشته باشید اما این محصول بر خلاف این موضوع با بدنه ای شفاف و به عبارت دیگری شیشه ای طراحی و تولید شده است که از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین این شفاف بودن در تمام بخش های این استخر نیز صدق می کند که باعث شده تا از لبه بالایی تا پایین ترین بخش این محصول هم به صورت شفاف شکل گرفته باشد.

هم چنین طراحی خود استخر را هم که عنوان شد به صورت گرد شکل گرفته است اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این بحث است که کف این محصول به گونه ای شکل گرفته که از بخش لبه این محصول جلو تر بوده و عریض تر نیز می باشد. هم چنین در قسمت جلویی این محصول نیز لوگو شرکت سازنده این استخر را هم می توانید مشاهده کنید که قطعا در هنگام خرید خیال شما از بابت محصول انتخابی راحت خواهد بود. دیگر ویژگی این استخر بحث کف آن است که با طراحی و رنگ یکدست آبی تولید و عرضه شده است که باعث شده تا جلوه بیشتری به این محصول ببخشد.

دیگر ویژگی که باید در خصوص این استخر به آن اشاره کنیم بحث چگونگی راه اندازی ان است که قطعا کاری ساده و آسان بوده و در سریع ترین زمان ممکن شکل خواهد گرفت. شما برای راه اندازی این محصول نیاز ندارید تا تمام بخش های این استخر را باد کنید و تنها کافی است که لبه بالایی این محصول را باد کرده و پس از آن نیز در داخل این محصول آب بریزید. همین نکته باعث می شود تا این محصول با عنوان ایزی ست و یا فست ست شناخته شود زیرا باد کردن لبه بالایی این استخر تنها چند دقیقه زمان می برد. هم چنین در مواقعی که شما قصد دارید که آب داخلی این استخر را تخلیه کرده و آن را جمع آوری کنید ، می توانید با استفاده از دریچه تخلیه آب این استخر این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

این دریچه به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید با اتصال شلنگ آب ، جریان آب داخلی این استخر را هم هدایت نموده و در فضای دلخواه خود آب این استخر را تخلیه کنید که این نکته از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کرد که شرکت سازنده این استخر در کنار این محصول هیچ گونه مزایای خاصی را قرار نداده است و شما از وجود درپوش ، زیر انداز ، پمپ تصفیه و پمپ باد بهره مند نخواهید بود و باید به صورت جداگانه آن ها را تهیه کنید.

استخر ایزی ست شیشه ای را می توانید با توجه به تمام نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شده هم اکنون از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران در سبد خرید خود جای داده و ان را با قیمت ارزان سفارش دهید.

نوعگرد، ایزی ست
ظرفيت آب2419 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن5.5
جنس بدنهPVC شفاف
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهSummer Waves
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...