استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر با پمپ تصفیه

intex 28126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر با پمپ تصفیه

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر با پمپ تصفیه یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته ایزی ست گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت تولید شده است. استخری با ابعاد و ظرفیت آب بالا به همراه قیمتی بسیار مقرون به صرفه نسبت به کیفیت و کاربرد خود که باعث افزایش فروش این کالا شده است. استخری که مانند مدل های دیگر خود ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده که از مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب برخوردار خواهد بود. این نوع جنس بدنه قابلیت جمع شدن در حجم های کوچکتری را داشته تا به راحتی در هر مکانی برای استفاده قابل حمل باشد. در داخل بدنه یک دریچه مخصوص آب تعبیه شده تا آب درون این محصول را در صورت عدم استفاده به راحتی تخلیه کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری ۲۲۰ ولت و قابلیت راه اندازی اتوماتیک و سریع اشاره نمود.

نقد و بررسی استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر با پمپ تصفیه

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر با پمپ تصفیه محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی از شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این استخر ایزی ست به دلیل طراحی زیبا و راه اندازی آسان توانسته است تا تبدیل به یکی از محصولات پر فروش این شرکت شود و به دلیل کیفیت بسیار خوبش رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.


طراحی و ساخت :

از اصلی ترین و مهمترین کار هایی که برای تولید یک محصول باید به آن توجه نمود، طراحی و ساخت آن محصول است. یعنی طراحی باید به گونه ای باشد که تمامی فاکتور ها را در نظر گرفته و محصولی تولید شود تا بتواند رضایت همگان را جلب کند. شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید محصولاتی زیبا و با کیفیت این کار را به خوبی انجام دهد و کالا های با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد. فرم کلی این استخر به شکل گرد بوده و رنگ آن نیز آبی می باشد. در قسمت بالایی این استخر یک عدد رینگ بادی وجود دارد که شما برای راه اندازی استخر تنها باید این رینگ را باد بزنید و دیگر نیاز به باد زدن بدنه استخر نیست. این کار باعث می شود تا استخر با سرعت بالاتری راه اندازی شده و آماده استفاده شود. همچنین بر روی استخر یک عدد پمپ تصفیه تعبیه شده تا عمل تصفیه آب را انجام دهد.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک محصول باید به آن توجه کرد، جنس آن محصول است. همه ما هنگام خرید محصول نگرانی هایی از جمله کیفیت، تغییر شکل و مدت زمان استفاده را داریم که شرکت اینتکس با متریال های مرغوبی که در کالا های خود استفاده می کند توانسته است تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا و جنس خوب را به مشتریان خود عرضه کند. جنس این استخر ایزی ست از PVC  و الیاف شمعی بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و انواع دمای آب دارد. بدنه این محصول اگر چه بادی نیست اما دارای استحکام بالایی بوده و به هیچ عنوان فرم خود را از دست نمی دهد.

ابعاد و وزن :

استخر ایزی ست اینتکس ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی را دارا می باشد که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و وزن بسیار مناسبی را دارد. قطر این محصول 305 سانتی متر بوده و دارای ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که چند کودک به طور همزمان می توانند درون آن نشسته و یا به آب تنی مشغول شوند. وزن این محصول نیز 10.7 کیلو گرم بوده که به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد می توان آن را بدون هیچگونه اشغال بیش از حد فضایی به مسافرت برد تا کودکان در سفر ها هم از وجود همچین وسیله تفریحی آبی نشاط آوری بهره مند باشند.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول به تنها وسیله ای که نیاز دارید یک عدد پمپ باد می باشد که برای خرید آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام را که مورد پسندتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ استخر را از بسته بندی خارج کرده  روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. حال درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. منتظر می مانید تا استخر به اندازه کافی باد شود. همانطور که گفته شد شما می بایست فقط رینگ بالایی این استخر را باد بزنید و دیگر نیاز به باد زدن بدنه آن ندارید. پس از اینکه رنگ باد شد، درون استخر آب ریخته و می توانید از آن استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

معمولا محصولات بادی دارای یک سری حساسیت می باشند که با رعایت این نکات می توان مدت زمان طولانی تری از این محصولات استفاده کرد. به عنوان مثال به هیچ عنوان نباید اجازه دهید تا جسم نوک تیزی با آن برخورد کند چرا که بدنه آن دچار پارگی شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد مگر این که آن را تعمیر کنید. همچنین هنگام باد زدن آن باید حواستان باشد تا بیش از اندازه به آن باد نزنید، زیرا فشار زیادی به استخر وارد شده و در نتیجه به مرور زمان درز های آن از یکدیگر جدا می شوند. و اما نکته آخر اینکه به هبچ وجه آن را در معرض حرارت قرار ندهید.

جمع بندی :

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر با پمپ تصفیه یک وسیله کاربردی و تفریحی آبی است که می تواند جایگزینی بسیار مناسب برای بازی های کامپیوتری باشد. از این محصول می توان در حیاط منزل و یا پشت بام استفاده کرد. همچنین همانطور که گفته شد می توان به دلیل بسته بندی کوچکی که دارد آن را با خود به مسافرت برد و در آن جا هم از آن استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس intexخریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن10.7 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي انعطاف پذیری بالای بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...