استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

bestway 57265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فست ست بست وی محصولی جدید و شگفت انگیز با ابعاد مناسب و قابلیت نصب آسان در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه با استفاده از باد کردن لبه ها و پر کردن داخل استخر از آب. بخش کناری این محصول از PVC برنتی ضخیم بوده و قابلیت نصب پمپ تصفیه را نیز دارد. استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ ابعاد و حجم بسته بندی بسیار کوچکی داشته که همراه با وزن سبکی که دارد قابلیت جابجایی آسانی داشته و می توانید از آن در سفر ها نیز بهره ببرید . این استخر قابل استفاده به صورت دائمی و یا موقتی می باشد که به دلخواه می توانید از آن استفاده کنید . جنس محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده به طوریکه حتی از آن برای ساخت استخر های پیش ساخته ایزی ست بزرگ نیز استفاده می شود . این استخر مناسب برای تمامی سنین بوده و بزرگسالان و کودکان می توانند به خوبی و به راحتی از استخر استفاده کنند . به همین دلیل می تواند گفت که استخر پیش ساخته فست ست بست وی گزینه ایده آلی برای استفاده خانوادگی می باشد . اگرچه قصد اطلاع بیشتر از این محصول را دارید در بخش نقد و بررسی همراه ما باشید . 

نقد و بررسی استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

استخر ایزی ست بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ مدل دیگری از سری استخر های ایزی ست شرکت بست وی می باشد که در دو مدل بدون پمپ و با پمپ طراحی شده است تا به دلخواه بتوانید مدل مد نظر خود را خریداری کنید . استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ همانطور که از نامش مشخص است ، فاقد پمپ بوده و به همین دلیل قیمت ارزان تری نسبت به مدل پمپ دار خود می باشد . البته در بدنه این استخر دریچه برای نصب و اتصال پمپ تصفیه آب وجود دارد که می توانید به صورت مجزا آن را خریداری کرده و استخر را راه اندازی نمایید . در ادامه با بررسی بیشتر محصول راهنمای خرید استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ خواهیم بود .


طراحی و ساخت استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ به صورت گرد طراحی شده است زیرا تمامی استخر های ایزی ست طراحی شده به دلیل داشتن حلقه بادی و ساختاری که دارند به صورت گرد تولید می شوند ، از این رو شما می توانید استخر های ایزی ست را تنها در طراحی گرد اما در ابعاد بزرگ تر  نیز خریداری کنید . البته مدل های بیضی شکل نیز می باشد که آن ها دارای پایه و فریم می باشند . این استخر برخلاف لبه بادی خود ، دارای بدنه غیر بادی می باشد که از ضخامت خوب و دوام بالایی برخوردار می باشد که به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار اب مقاوم باشد . استخر های ایزی ست مانند استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ راه اندازی سریع و ساده تری حتی نسبت به استخر های بادی دارد .

جنس استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

بست وی برای ساخت استخر خود از پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی یکی از بهترین جناس برای تولید محصولات بادی به ویژه استخر های بادی می باشد ، زیرا کاملا سازگار با آب بوده و می تواند در برابر وزن و فشار اب مقاوم باشد . همچنین نور آفتاب نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . از سوی دیگر بخش دیواره ها و کف استخر با استفاده از الیاف شمعی تولید شده است که دوام و کیفیت بالایی برخوردار می باشد و به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار دوام بهتری داشته باشد . الیاف شمعی همچون پلی استر کاملا ضد آب می باشند و الیاف بسیار مقاوم تری نسبت به سایر پارچه ها دارد به طوریکه از آن برای تولید پارچه برزنت و یا ساخت بدنه چادر های مسافرتی حرفه ای استفاده می شود .

نحوه راه اندازی استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

شاید ساده ترین استخر ایزی ست طراحی شده موجود در بازار استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ باشد ، زیرا هم از طراحی ایزی ست یا همان فست ست برخوردار بوده و همچنین ابعاد کوچکی دارد به همین دلیل نیز می توانید آن را در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی و استفاده کنید . برای راه اندازی این محصول تنها نیاز است تا لبه بادی آن را باد کرده و سپس با استفاده از یک شلنگ آب ، داخل استخر را از اب پر کنید تا قابل استفاده شود . بنابراین دردسری نسبت به راه اندازی پایه ها و فریم نخواهید داشت .

مراقبت و تعمیرات استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ

استخر های پیش ساخته مانند استخر ایزی ست بست وی از دوام و کیفیت بالاتری نسبت به استخر های بادی دارند که در این رابطه توضیحاتی در بخش جنس ارائه شد . اما با این وجود نیاز است تا استخر خود را به خوبی نگهداری و از آن مراقبت کنید . از سری توصیه های مهم برای نگهداری از استخر بست وی با ابعاد 244×66 بدون پمپ می توان به استفاده از زیرانداز اشاره کرد تا کف استخر در دراز مدت و استفاده طولانی آسیب نبیند . همچنین بهتر است اجسام تیز و برنده به لبه بادی و حتی بدنه برخوردی نداشته باشد . از چنگ زدن به لبه بادی خودداری کرده و برای ورود به استخر به لبه بادی فشار وارد نکنید .

نوعگرد
ظرفيت آب2300 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن5.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...