استخر بیضی بست وی با طول 549

bestway 56461

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی بست وی با طول 549

استخر پیش ساخته اوال فریم بست وی با طول 549 محصولی جدید و تولید شده در سال 2016 توسط این شرکت می باشد . جنس بدنه ی این استخر از پی وی سی بوده و لبه های بادشونده ی این محصول باعث این می شود تا در هنگام استفاده از آن لذت ببرید . پایه های آلومینیومی این استخر بسیار مقاوم بوده و می توان به آن اطمینان کامل داشت و از استخر استفاده کرد . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش برای جلوگیری از ورود زباله به داخل استخر وجود دارد . 

نقد و بررسی استخر بیضی بست وی با طول 549

بست وی به عنوان یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده محصولات بادی تا کنون کالا های بسیار خوب و با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است، در این میان کالا هایی وجود دارند که به واقع ارزش خرید آنها بسیار بالاست و می توانند نیاز های شما را به شکل قابل توجهی بر طرف کنند. این محصولات قیمت بسیار ارزانی دارند و می توان انها را به سادگی حمل کرد، استخر اوال فریم بست وی نیز از نوع فست ست می باشد و با الگو برداری از محصولات ایزی ست اینتکس تولید شده است تا بتواند در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی و آماده استفاده شود. این دسته از استخر های پیش ساخته ابعاد بسته بندی کوچکی دارند و می توان انها را برای استفاده در زمان های مختلف جابجا کرد. سری فست ست که به طی سالهای اخیر تولید و عرضه شده است تا کنون تنها در مدل های گرد به بازار عرضه شده بود و به تازگی نوع اوال فریم نیز به خانواده بزرگ فست ست شرکت بست وی افزوده شده است. استخر پیش ساخته این شرکت توانایی رقابت با کالا های اینتکس را دارند و با قیمتی به مراتب کمتر عرضه شده اند که در نوع خود قابل توجه است.

طراحی

ظاهر این محصول فوق العاده زیباست و مطابق استاندارد جهانی می باشد. رویه آن از رنگ آبی ساده استفاده شده است که در یکی از قسمت های طولی ان لوگو شرکت بست وی با رنگ سفید نقش بسته است. لبه های این محصول بادی می باشد که باعث می شود استخر بتواند تعادل خود را حفظ کند. به دلیل ارگونومی متفاوت این دسته از استخر های پیش ساخته در این محصول که به صورت بیضی است از چهار پایه U شکل آلومینیومی استفاده شده است این پایه ها می توانند فشار کلی بدنه استخر را تحمل کنند که در بند بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت. پایه ها به رنگ سفید می باشد و به لبه آن متصل می شود که نگهداری کناره های استخر را بر عهده دارد. در کنار لوگو نیز دو حفره برای پمپ تصفیه محصول تعبیه شده است. از یکی از انها عمل مکش و از حفره دیگر پمپاژ آب تصفیه شده به داخل استخر انجام می شود که در صورت عدم تمایل می توانید آن را بسته و بدون استفاده نگه دارید. لازم به ذکر است که قسمت داخلی با الگو برداری از استخر های بتنی با طرح کاشی همراه شده است بسیار زیباست. زیر انداز و درپوش استخر نیز با طراحی ساده مشابه بدنه استخر هستند و با رنگ ان همخوانی دارند.

جنس و کیفیت ساخت

در ساخت استخر های پیش ساخته ایزی ست اوایل فریم از مواد متفاوتی استفاده می شود و در برخی با مواد مشابه لایه ها و ضخامت متفاوتی وجود دارد که باعث می شود طول عمر استخر متفاوت باشد. در حالت کلی می توان اذعان کرد که ضخامت لایه های استخر بسته به حجم آب و ابعاد استخر متغیر می باشد و شرکت ها با رعایت استاندارد آن محصولات خود را تولید می کنند. بدنه اصلی از ماده ای به نام PVC ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی داشته و می تواند سالها بدون مشکل و در صورت مراقب کار کند. پایه های استخر از نوع U می باشد و در هر بخش طولی 2 عدد از آنها وجود دارد و به لبه آن متصل می شود تا اسکلتی مستحکم برای حفظ تعادل استخر وجود داشته باشد. پایه ها آلومینیومی هستند و در عین سبکی استحکام فوق العاده ای نیز دارند که برای یک استخر در این ابعاد کاملا مناسب می باشد. بدنه استخر در برخی قسمت ها سه لایه می باشد و در برابر فشار آب چند تنی بسیار مقاوم است. از این رو نیازی نیست در مورد مقاومت و خرابی آن نگرانی داشته باشید. در صورتی که استخر صحیح نصب شده باشد تنها مشکلی که ممکن است گریبان گیرتان شود سوراخ شده بدنه است که با فشار زیاد توسط یک شئ تیز همانند چاقو یا میخ به وجود می آید و می توان آن را به سادگی با استفاده از بسته تعمیرات اینتکس برطرف کرد. 

ابعاد و وزن

استخر های پیش ساخته با وجود تنوع بسیاری که دارند در حال حاضر ابعاد استانداردی را به خود اختصاص داده اند. یکی از ابعاد استاندارد نوع اوال فریم با طول 549 و عرض 366 سانتی متر می باشد که تا کنون سالهاست توسط اینتکس تولید می شود و گزارشی مبنی بر خرابی آن ارائه نشده است. عمق استخر 122 سانتی متر می باشد که حدود 10 تا 15 سانتی متر از بدنه آن برای تعادل بیشتر خالی می ماند و آب باید کمتر از میزان رسمی اعلام شده از سوی شرکت پر شود. حجم بدنه استخر با این ابعاد برابر با 15033 لیتر می باشد. با این حجم آب در صورتی که قصد استفاده از آن بر روی طبقات بالای زیر زمین یا محلی که قسمت پایین آن خالی باشد باید توجه کنید که توانایی تحمل بیش ز 15 تن وزن را داشته باشد تا صدمه ای نبیند. البته وزن بدنه خالی از آب تنها 68.8 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید آن را جابجا کرده و در محل دیگری استفاده کنید. 

روش راه اندازی استخر پیش ساخته

برای نصب این محصول ابتدا محل مشخصی را که حدود 6 متر طول و بیش از 4 متر عرض داشته باشد بیابید. این محل باید عاری از هر گونه شئ تیز باشد و سطح آن نیز تا حد ممکن تراز باشد. شیب حداکثر یک تا دو درجه ای خللی در عملکرد استخر ایجاد نخواهد کرد اما بهترین بازده زمانی ایجاد می شود که سطح به صورت کامل تراز باشد. در ادامه زیر انداز را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل پهن کنید، با ثابت کردن محل زیر انداز نوبت به پهن کردن بدنه استخر می رسد. بدنه استخر را نیز به خوبی بر روی زیر انداز پهن کنید. در اولین قدم لبه استخر را باد کنید و اقدام به پر کردن آن از آب کنید. در همین حین پایه های U را از قسمت زیرین مشخص استخر عبور دهید. و به لبه های آلومینیومی متصل کنید و آنها با بلند کردن پایه ها انها را به قسمت زیرین لبه بادی متصل کنید. در انتها نیز می توانید در صورت تمایل پمپ تصفیه را متصل کنید. با انجام این مراحل عملیات راه اندازی استخر به سادگی هرچه تمام تر پایان می یابد تنها باید نردبان را نیز همانند دفترچه راهنما سرهم کنید. این کار بسیار ساده بوده و در مدت زمان بسیار کمی انجام می شود. دقت داشته باشید در صورت عدم استفاده به مدت چند ساعت بهتر است لبه استخر را با استفاده از درپوش بپوشانید.

نوعبیضی
ظرفيت آب15033 ليتر
طول549 سانتي متر
عرض366 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپ3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...