استخر فست ست با قطر 366 با پمپ

Bestway 57275

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست با قطر 366 با پمپ

استخر پیش ساخته فست ست محصولی با کیفیت و متفاوت از شرکت بست وی میباشد که در سال 2016 تولید شده است . این محصولات دارای مقاومت بالایی بوده و همچنین دارای کیفیت ساخت بالا می باشند . قطر این استخر 366 سانتی متر بوده و دارای 76 سانتی متر ارتفاع نیز می باشد که اندازه ی مناسبی برای تفریح و یا تمرین شنا می باشد . 

نقد و بررسی استخر فست ست با قطر 366 با پمپ

استخر فست ست با قطر 366 با پمپ

استخر فست ست بست وی با قطر 366 سانتی متر یکی از استخر های پیش ساخته ایزی ست شرکت بست وی بوده که به عنوان یکی از استخر های سایز میانی فست ست ها محسوب می شود. این کالا به عنوان یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته شناخته شده و از ویژگی هایی مانند وزن سبک و قابلیت راه اندازی سریع بهره می برد. تمام این قابلیت ها باعث شده تا اینگونه استخر های بادی پیش ساخته را کاربردی تر و پر فروش تر کند. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این محصول بپردازیم...


طراحی و ساخت

طراحی بدنه این کالا همانند سایر استخر های فست ست و ایزی ست گرد بوده و از لبه های بادی برخوردار است. استخری که از دو دریچه مخصوص تخلیه آب بهره مند بوده که می توان توسط این درچه ها انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر وصل نمود. اما لبه بادی این محصول نقطه اصلی راه اندازی این کالا بوده که در صورت آسیب دیدن به هیچ وجه این استخر قابل راه اندازی نخواهد بود. البته در صورت آسیب به راحتی و با اطمینان بالا قابل تعمیر خواهد بود. کف این کالا به صورت دو لایه طراحی شده که در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز برای آن به کار برد.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی با رویه ای کاملا PVC بوده که باعث شده تا ضخامت آن بیشتر شود. بدنه ا که با وجود ضخامت و مقاومت بالا در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای آفتاب و همچنین ساییدگی از انعطاف خوبی برخوردار بوده و به راحتی جمع و راه اندازی می شود. این استخر در زمان جمع شدن به راحتی در صندوق یک خودرو جای خواهد گرفت. اما لبه آن از نوع PVC بادی بوده که همانند استخر های بادی می باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر فست ست بست وی معادل (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بالای 6 سال خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بادی می باشد. اما عمق مفید این محصول حدود 65 سانتی متر بوده که شامل 80 الی 90 درصد حجم داخل بدنه می شود. این حجم بدنه ظرفیت آبی برابر 5377 لیتر به ارمغان آورده که ظرفیت آبی بسیار مناسب برای آن می باشد. با توجه به این ابعاد و ظرفیت آب از این استخر بادی پیش ساخته نه تنها به عنوان استخر تفریحی بلکه می توان به عنوان استخر پرورش ماهی و ذخیره آب در صنعت کشاورزی استفاده نمود. وزن بسته بندی این استخر نیز به 15.5 کیلوگرم رسیده که به مراتب وزن خود استخر کمتر خواهد بود، زیرا که یک پمپ تصفیه برای آن در نظر گرفته شده است. این پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری بوده و می تواند تا 1249 لیتر آب را در ساعت تصفیه  کند.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازیاستخر های ایزی ست فست ست یا ایزی ست بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از فراهم کردن محلی مناسب برای پهن کرده استخر اقدام به باد زدن لبه بادی این کالا کنید. در انتها با جاری نمودن آب درون آن، این استخر به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. برای جمع کردن آن هم می توان به دو صورت عمل کرد. ابتدا آب درون استخر را خالی کرده و لبه بادی را از باد خالی کرد یا عمل بلعکس این کار را انجام داد.

جمع بندی

استخر فست ست بست وی با قطر 366 سانتی متر از سری استخر های پیش ساخته سبک با قابلیت راه اندازی خودکار بوده که از کاربرد های فراوانی بهره می برد. محصولی که قابل استفاده در هر مکان مورد نظر از جمله فضای باز و مجموعه های ورشی بوده و به دلیل داشتن ضمانت از گزینه خوب برای خرید و استفاده محسوب می گردد. استخری که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب5377 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن15.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری ( 1249 لیتری )
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...