استخر فست ست طرح دار کودک بست وی

bestway 57326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست طرح دار کودک بست وی

استخر فست ست طرح دار کودک محصولی از شرکت بست وی برای سنین بالای 2 سال که در میان جدید ترین استخر های فست ست این شرکت با طراحی جدید قرار گرفته است. این استخر همانند دیگر استخر های فست ست تولید شده از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار بوده و از یک آبپاش بادی متصل به بدنه برخوردار می باشد. این آبپاش با وصل کردن یک شلنگ آب شروع به کار می کند. استخری که تولید شده در دو طرح مختلف بوده که در قسمت تصاویر محصول تصویر هر دو طرح قرار داده شده است. این محصول به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار کم به راحتی در هر مکان مورد نظر از جمله مسافرت ها قابل استفاده خواهد بود.

نقد و بررسی استخر فست ست طرح دار کودک بست وی

استخر فست ست طرح دار کودک بست وی یکی دیگر از استخر های با قابلیت راه اندازی راحت و سریع می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی با توجه به ظاهر زیبا و قابلیت راه اندازی سریعی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخر های ایزی ست و کودکان باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر فست ست طرح دار کودک بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختار این استخر کودک به صورت دایره ای مانند می باشد که از فضای استانداردی برخوردار است و مناسب برای استفاده بیش از یک کودک نیز می باشد . ارتفاع این محصول بالغ بر 38 سانتی متر می باشد که از استانداردهای ساخت جهانی استخر های کودک پیروی می کند و مناسب بازی های کودکانه و آب تنی است . با توجه به سبک بودن این استخر می توانید از آن در مسافرت های خود استفاده نمایید و روز های شادی را برای کودتان به ارمغان بیاورید . لازم به ذکر است که به همراه این استخر ایزی ست کودک و در صورت درخواست شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول در مدت زمن کوتاهی نمایید و بدون دغدغه از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این استخر ایزی ست کودک در بخش دیواره ها از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین لبه های این استخر به صورت بادی تعبیه شده است که ابتدا شروع به باد کردن آن می نمایید و سپس با ریخت آب به درون این استخر ، محصول شکل کلی را به خود می گیرد . راه اندازی این استخر در مدت زمان بسیار کوتاهی ( 3 لی 4 دقیقه ) امکان پذیر است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر ازی ست کودک بست وی به مشخصات ( قطر : 152 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی کردن چند کودک فراهم می آورد . ظرفیت آب این استخر بالغ بر 477 لیتر می باشد که مطابق با استانداردهای استخر های کودک است . این استخر ایزی ست کودک وزنی بالغ بر 2.3 کیلو گرم دارد که بسیار سبک است و به راحتی قابل جا به جایی می باشد از همین رو می توان این استخر را یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها دانست . فقط باید توجه داسته باید که از قرار دادن این استخر در محیط های ناهموار خودداری نمایید و تا حد امکان نیز از برخورد اجسام تیز جلوگیری به عمل آورید .

جمع بندی :

استخر فست ست طرح دار کودک که به تازگی و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است دارای وزنی کم می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است . دیواره های این استخر از پی وی سی برزنتی می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین لبه های این استخر به صورت بادی می باشد که توسط پمپ های دستی نیز قابل راه اندازی است . استخر فست ست طرح دار کودک بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعگرد، فست وی
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...