استخر فست ست کودک با آبپاش

bestway 57326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست کودک با آبپاش

استخر فست ست کودک با آبپاش نوع دیگری از استخر های گرد اتوماتیک کودک با طراحی جدید و کودک پسندانه بوده که از کیفیت و ساختار کمجایی برخوردار می باشد. این استخر قابلیت راه اندازی اتوماتیک داشته به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی بوده که با داشتن انعطاف بالا در حجم و اندازه کوچکتر قابل جمع شدن می باشد. این محصول دارای یک آبپاش بادی متصل به بدنه بوده که با وصل کردن یک شلنگ آب شروع به کار خواهد کرد.

نقد و بررسی استخر فست ست کودک با آبپاش

استخر فست ست کودک با آبپاش از سری استخر های بادی کودک زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر فست ست کودک با آبپاش همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی کودک به صورت دایره ای شکل و با عمق 3 سانتی متر می باشد که با استاندادرهای جهانی مطابقت دارد و محیطی امن را برای آب تنی کردن کودک فراهم می آورد . در بخش کناری این استخر بادی یک عدد آب پاش به شکل زنبور عسل تعبیه شده است که با اتصال جریان آب به آن به صورت فواره مانند عمل می کند . دیواره های این استخر بادی به رنگ آب می باشد که بر روی آن از طرح های رنبور استفاده شده است و دارای لبه های زرد رنگ نیز است که ظاهری زیبا را به این محصول داده است و از همین رو به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . به همراه این استخر ایزی ست کودک یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع حل مشکل نمایید و از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید .

جنس بدنه :

در بخش دیواره های این استخر بادی فست ست از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که از کیفیتو مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده در اثر جریان آب را مهار نماید . همچنین لبه های این استخر به صورت بادی تعبیه شده است که ابتدا شروع به باد کردن آن می نمایید و سپس با ریخت آب به درون این استخر ، محصول شکل کلی را به خود می گیرد . راه اندازی این استخر توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا برقی و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ظرفیت آب این محصول بالغ بر 477 لیتر می باشد که برای استخر های کودک استاندارد است . ابعاد استخر فست ست کودک با آبپاش به مشخصات ( قطر : 152 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده چند کودک به صروت همزمان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که وزن این استخر بالغ بر 2.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد ، از همین رو این محصول می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد و قابلیت استفاده در باغ ها و سواحل را نیز دارد .

جمع بندی :

این استخر بادی از محبوب ترین و با کیفیت ترین استخر های کودک می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و ب توجه به ظاهر زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . وجود یک عدد آب پاش در بخش کناری این محصول و همچنین عمق آب 38 سانتی متری ، محیطی ایده آل را برای آب تنی کردن کودک فراهم آورده است . لازم به ذکر است که فقط لب های این استخر به صورت بادی می باشد که توسط پمپ های باد دستی نیز قابل باد شدن است . استخر فست ست کودک با آبپاش با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعگرد، فست وی
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...