استخر فست ست 305×76 بدون پمپ

bestway 57266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست 305×76 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فست ست، از سری محصولات سال 2015 بست وی با کیفیت فوق العاده بالا و قابلیت نصب آسان در کمتر از 5 دقیقه. برای نصب این استخر پیش ساخته لازم است ابتدا لبه آن را باد کنید و پر کردن قسمت داخلی آن از آب استخر ایزی ست به تدریج به حالت اصلی خود تغییر شکل داده و آماده استفاده می شود. بدنه این استخر از ترکیب برزنت و PVC ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی نیز دارد.

نقد و بررسی استخر فست ست 305×76 بدون پمپ

استخر فست ست 30576X بدون پمپ

استخر پیش ساخته فست ست بست وی یکی از کوچکترین استخر های ایزی ست شرکت بست وی بوده که طراحی شده از بدنه ای با کیفیت ، سبک و با دوام می باشد. این استخر از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی پیش ساخته بوده که می تواند به راحتی در هر مکانی حمل شده و استفاده شود. کالایی که دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده تا زمان بسیار کمتری را از مصرف کننده بابت راه اندازی و جمع کردن استخر بگیرد. در ادامه همراه ما باشید تا با توضیحات کامل این محصول بپردازیم...


طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این نوع استخر از ساده ترین نوع طراحی های بدنه استخر های پیش ساخته بوده که باعث می شود تا به راحتی آن را راه اندازی کرده و جا به جایی آن آسوده تر شود. بدنه ای گرد با لبه های بادی که نقطه اصلی راه اندازی این محصول می باشد. این استخر بر روی خود یک دریچه مخصوص تخلیه آب داشته که به وسیله آن می توانید انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر نصب کنید. قسمت کف این کالا به صورت دو لایه بوده که در صورت استفاده از استخر در فضای باز بهتر است از زیرانداز استفاده کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه استخر فست ست از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه ضخیم PVC به عنوان روکش بدنه در نظر گرفته شده است. بدنه ای با ضخامت و دوام بالا که قابلیت استفاده در هر مکانی بخصوص فضای باز را به مصرف کننده می دهد. اما قسمت لبه و کف استخر تنها از نوع PVC ضخیم می باشد. قسمت هایی که از PVC ساخته شده نیز در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های خوب این بدنه داشتن انعطاف بالا برای راحتی در راه اندازی و جمع کردن می باشد. در صورتی که این بدنه در معرض نور و حرارت آفتاب باشد یا عمل ساییدگی در آن اتفاق بیفتد به راحتی مقاومت خواهد کرد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر فست ست بست وی معادل (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد. این ابعاد به اندازه ای بوده که امکان استفاده در هر مکانی را به کاربران می دهد. ارتفاع این بدنه دارای ارتفاع 76 سانتی متری بوده اما عمق مفید آن حدود 60 الی 65 سانتی متر می باشد. عمقی که 80 الی 90 درصد حجم آب استخر را در نظر می گیرد. این مقدار عمق آب می تواند تا 3638 لیتر آب را در خود جای دهد. اما وزن بسته بندی این کالا 8 کیلوگرم بوده که به مراتب وزن خود استخر کمتر خواهد بود. 


نحوه راه اندازی

راه اندازی تمامی استخر های ایزی ست بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از باد کردن قسمت لبه استخر با پمپ های باد مخصوص محصولات بادی اقدام به جاری نمودن آب درون آن کرد. هنگامی که این استخر از آب پر می شود به صورت خودکار این کالا راه اندازی شده و در نهایت استخر شما آماده خواهد شد. برای جمع کردن این استخر کافیست آب آن را خالی کرده و سپس باد لبه را خالی کرد. البته می توان باد لبه را خالی کرده و سپس آب آن را تخلیه نمود.

جمع بندی

استخر بادی فست ست بست وی یکی از مناسب ترین استخر های بادی پیش ساخته با کیفیت بالا و همچنین مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در مکانی های مختلف شخصی و یا تفریحی قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای ضمانت بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعگرد
ظرفيت آب3638 ليتر
قطر198 سانتي متر
ارتفاع51 سانتي متر
وزن8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...