استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

bestway 57270

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

استخر پیش ساخته بست از سری محصولات فست ست این شرکت. جنس بدنه این محصول از ترکیب برزنتی و PVC بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد به علاوه توانایی جای گیری 3638 لیتر آب را نیز درون خود دارد.  استخر فست ست نصب سریع و آسانی دارد که طبق دستور العمل های داده شده از سوی بست وی ابتدا لبه های آن را باد می کنید و سپس اقدام به پر کردن آن از آب می کنید، در این حالت خواهید دید که استخر به صورت خودکار راه اندازی شده و قابل استفاده می باشد. در نظر داشته باشید که این استخر ایزی ست اینتکس به همراه پمپ تصفیه بوده و در حین نصب باید آن را نیز به بدنه آن متصل کنید. 

نقد و بررسی استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ از نمونه استخر های سه متری طراحی شده به صورت ایزی ست یا فست ست می باشد که شرکت بست وی آن را با بهترین کیفیت و دوام تولید کرده است ، به همین دلیل نیز طول عمر بالایی داشته و می تواند محصولی برای استفاده طولانی مدت باشد . استخر های فست ست در هر ابعادی راه اندازی ساده و آسانی داشته و این ویژگی خوب میتواند سبب راحتی شما در راه اندازی و استفاده از استخر گردد . از سایر ویژگی های خوب استخر های پیش ساخته ایزی ست می توان به جابجایی و حمل آسان آنها اشاره کرد زیرا وزن بالایی نداشته و می توانید آن ها را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید . 


طراحی و تولید استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

با توجه به عدم شناخت شما عزیزان نسبت به نوع طراحی انواع استخر های پیش ساخته سعی داریم تا شما را با طراحی و نحوه تولید استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ آشنا کنیم . این استخر ایزی ست دارای لبه های بادی می باشد ، این لبه بادی عامل راه اندازی استخر و عدم نیاز به پایه و فریم در استخر می باشد . شما می توانید استخر تنها با باد کردن استخر و همچنین پر کردن آن با آب ، استخر را راه اندازی و از آن استفاده کنید . با توجه به همین دلیل نیز استخر های ایزی ست معمولا به صورت گرد طراحی می شوند . در بدنه این استخر همچنین دریچه هایی به منظور تخلیه آب و نصب پمپ تصفیه آب قرار دارد که می توانید به دلخواه پمپ را نصب و یا دریچه را مسدود کنید .

جنس استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

در حالت کلی استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ از دو بخش لبه بادی و بدنه تشکیل شده است که در کنار یکدیگر تشکیل این استخر را داده اند . برای ساخت لبه بادی محصول از پی وی سی استفاده شده است که لایه های ضخیم و مقاومی از پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد . بدنه اصلی استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ نیز از الیاف شمعی با پی وی سی ساخته شده است که انعطاف پذیری آن نسبتا کمتر شده ، اما به دلیل استفاده از الیاف مقاوم و با دوام شمعی سبب شده است که استخر به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند . هر دو اجناس نام برده ضد آب بوده و به خوبی می تواند در برابر آب مقاوم باشد . 

راه اندازی استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

همانطور که در ابتدای مطلب مشخص شد ، نوع طراحی و ساخت این استخر سبب شده است که راه اندازی آن بسیار ساده و آسان گردد . برای راه اندازی استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ تنها نیاز است تا بخش بادی استخر را باد کرده و سپس پمپ تصفیه آب را نصب کنید و دریچه تخلیه آب را ببندید ، پس از آن استخر را با آب پر کرده و شاهد راه اندازی استخر باشید . برای نگهداری بهتر و محافظت از آن بهتر است که استخر را بر روی زیرانداز قرار دهید تا آسیبی نبیند .

نوع پمپ تصفیه آب استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ

نوع پمپ تصفیه آب استخر فست ست 305×76 به همراه پمپ از نوع فیلتری بوده که می تواند با استفاده از فیلتر های کاغذی خود به بهترین شکل حجم آب موجود در استخر را تصفیه کرده و آب را تمیز و زلال کنید . این پمپ قدرتی متناسب با ظرفیت 3638 لیتری داشته و می تواند در مدت زمان کمی روند تصفیه را انجام دهد .

نوعگرد
ظرفيت آب3638 ليتر
قطر198 سانتي متر
ارتفاع51 سانتي متر
وزن9.7 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...