استخر پیش ساخته اوال فریم

intex 28194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اوال فریم

استخر پيش ساخته ایزی ست فریمی بزرگ در واقع بزرگترین نوع استخر های ایزی ست بیضی شکل بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بسیار مقاوم می باشد. محصولی که توسط پایه های آلومینیومی راه اندای شده و قابل استفاده در هر مکانی با هر کاربردی خواهد بود. استخر پیش ساخته اوال فریم, جزئيات طول: 610 سانتيمتر عرض: 366 سانتيمتر عمق: 122 سانتيمتر - توضيحات محصول استخر اوایل فریم پيش ساخته با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری، زير سازی، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر قابل استفاده با آب گرم و سرد ظرفیت آب 21500 لیتر ، بدنه بسيار مقاوم دارای زيرانداز مخصوص، نردبان، روکش استخر و اسکيمر پمپ تصفيه با توان بسيار بالا برای تصفيه آب استخر در چند ساعت. این استخر  دارای DVD آموزش نصب است که می توانید با مشاهده آن به راحتی و حتی بدون نیاز به نصاب ، استخر پیش ساخته ایزی ست خود را در محل مورد نظر راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش نقد و بررسی محصول را مطالعه کرده و یا با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اوال فریم

استخر پیش ساخته اوال فریم از نمونه محصولات بسیار محبوب و پر فروش شرکت اینتکس می باشد که به واسطه طراحی بی نظیر خود می تواند حجم زیادی آب را در داخل خود نگهداری کرده و یک استخر پرتابل و قابل حمل را برای بازی ها و تفریحات آبی در منزل فراهم کند . استخر پیش ساخته اوال فریم دارای طراحی بسیار مقاوم و با کیفیت است که نوع طراحی آن سبب شده تا بتوانید از آن به صورت موقتی نیز استفاده کنید ، به همین دلیل نیز شما می توانید در فصول گرم سال به صورت دائمی از استخر استفاده کرده و با نزدیک شدن فصل سرما آن را جمع کرده و نگهداری کنید . داشتن تجهیزات کامل در کنار استخر پیش ساخته اوال فریم سبب شده است تا بتوانید به خوبی از استخر نگهداری و از آن استفاده کنید . با خرید استخر پیش ساخته اوال فریم می توانید یک استخر با دوام و بزرگ برای بازی و حتی شنا کردن خود و خانواده فراهم کنید . 


ساخت و طراحی استخر پیش ساخته اوال فریم

استخر پیش ساخته اوال فریم به دلیل نوع طراحی خاص خود یعنی داشتن لبه بادی در دسته استخر های ایزی ست قرار می گیرد . این نوع از استخر ها به دلیل راه اندازی و استفاده ساده و آسانی که دارد با نام استخر ایزی ست یا فست ست شناخته می شود . اما تفاوتی که این استخر با سایر استخر های ایزی ست دارد می توان به داشتن فریم های آن اشاره کرد که سبب شده تا ساختار استخر به صورت بیضی باشد و همچنین کیفیت و دوام بالایی در برابر وزن زیاد آب داشته باشد . این استخر با توجه به ابعادی که دارد می تواند 16628 لیتر آب را در درون خود جای دهد که مقدار زیادی بوده و می تواند دوام خوب استخر را نشان بدهد . 

تجهیزات و لوازم همراه استخر پیش ساخته اوال فریم

شرکت اینتکس برای تولید استخر پیش ساخته اوال فریم لوازم و تجهیزاتی را نیز در نظر گرفته است که آن ها را در کنار محصول قرار داده تا مشتریان بتوانند با استفاده از آن ها بهتر و راحت تر از استخر ها نگهداری و از آن استفاده نمایند . از جمله این تجهیزات می توان به زیرانداز به جهت نگهداری و مراقبت از کف استخر ، درپوش به جهت جلوگیری از ورود حشرات و همچنین ریختن آشغال یا گرد و غبار به داخل استخر ، نردبان به جهت ورود و خروج ساده تر به استخر و پمپ تصفیه آب به جهت تمیز کردن و تصفیه کردن آب استخر اشاره کرد که می توانید از آن ها استفاده نمایید . با این وجود می توان گفت که استخر پیش ساخته اوال فریم یک پکیج کامل بوده و نیازی به خرید لوازم دیگری نخواهد بود .

نوع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته اوال فریم

پمپ های تصفیه آبی که برای استخر های پیش ساخته و ایزی ست استفاده می شود ، ممکن است متفاوت باشد زیرا ظرفیت استخر ها یکسان نبوده و شرکت بایستی پمپی را در نظر بگیرید که بتواند به خوبی حجم متناسب را تصفیه کرده و به آب تمیز تبدیل کند . به همین دلیل شرکت اینتکس برای استخر پیش ساخته اوال فریم فوق پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قرار داده است که می تواند به کمک فیلتر های کاغذی قابل تعویض خود به خوبی استخر را تمیز و زلال کند .

جنس استخر پیش ساخته اوال فریم

بخش لبه های بادی استخر پیش ساخته اوال فریم جنس متفاوتی نسبت به بدنه اصلی استخر دارد . اینتکس به مانند جنسی که برای ساخت انواع استخر های بادی و محصولات بادی خود استفاده می کند ، لبه بادی استخر پیش ساخته اوال فریم را از پی وی سی تولید کرده است . اما بخش های بدنه را از برزنت و پی وی سی با الیاف شمعی تولید کرده است که وجود الیاف های پارچه ای و ضد آب سبب افزایش دوام و کیفیت استخر شده است .

راه اندازی استخر پیش ساخته اوال فریم

یکی از ویژگی ها و مزایا استخر پیش ساخته اوال فریم راه اندازی ساده و سریع آن نسبت به راه اندازی استخر های فریمی می باشد ، چرا که طراحی این محصول ایزی ست بوده و تنها با راه اندازی لبه بادی و نصب پایه های کم و پمپ تصفیه آب ، تنها با پر کردن استخر روند راه اندازی اتوماتیک استخر را مشاهده کنید .

نوعبیضی
ظرفيت آب16628 ليتر
طول610 سانتي متر
عرض366 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس لبه هاPVC باد شو دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
قابل نصب دو مرحله ای (اتوماتیک ، دستی)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...