استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

intex 28192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

استخر پيش ساخته ایزی ست فریمی از دیگر استخر های با قابلیت نصب دو منظوره (اتوماتیک، دستی) بوده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بسیار مقاوم می باشد. محصولی که با داشتن فریم های آلومینیومی یک استخر بسیار مقاوم را به همراه خواهد داشت. این محصول در دو سایز تولید شده که این نوع سایز کوچکتر آن محسوب می شود. البته به دلیل داشتن ابعاد بسیار بزرگ و مناسب برای مشاغل پرورش ماهی نیز بسیار مناسب خواهد بود. استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری اینتکس با رو انداز و زیر انداز مخصوص ، تولید سال 2010 شرکت INTEX با لوازم کامل برای استفاده در باغ ، ویلا ، منازل مسکونی ، پارکینگ و... ، این استخر پیش ساخته 5 متری کمتر از نیم ساعت نصب و راه اندازی میشود و از نظر کیفیت در حد استخرهای فایبرگلاس میباشد ، قیمت فروش استخر پیش ساخته اوال فریم بسیار ارزانتر از ساختن استخر های بتنی و سنتی است و از لحاظ نگهداری آب داخل آن نیازی به دستگاههای تصفیه بزرگ با قیمت های فراوان نیست ، نوع جنس این محصول از پی وی سی میباشد و بدنه آن از جنس برزنت میباشد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری یکی از جدید ترین و ویژه ترین استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که پس از آن توسط شرکت بست وی نیز کپی برداری شد و مدل های مشابه آن تولید شد. نوع ساختار استخر های اوال فریم به این صورت است که ابتدا آنها را مشابه استخر های ایزی ست راه اندازی می کنند و برای افزایش استحکام از 4 پایه فلزی در کناره های آن استفاده می کنند که کاملا مهندسی شده بوده و مشتریان بسیاری تا کنون از این شیوه استفاده می کنند که رضایت آنها را نیز به همراه داشته است. این استخر با دیواره های ضخیمی همراه هستند و تنها استخر های فریمی از نظر کیفیتی از آنها برتری دارند. از سایر ویژگی های این محصولات می توان به طول عمر بالا، پرتابل بودن و راه اندازی ساده اشاره کرد. در ادامه به تمامی ویژگی های این کالا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 


تولید و طراحی استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

یکی از محصولاتی که از بدو تولید تا به امروز از تغییرات بسیار کمی بهره مند شده است و می توان گفت که از نظر ظاهری هیچ تغییری با مدل اولیه خود ندارد استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری است. این استخر از شرکت اینتکس دارای بدنه بیضی شکل الهام گرفته شده از سری ایزی ست می باشد . استخر های ایزی ست به دلیل ساختار قرینه از هر جهت و گرد بودن از قسمت های مختلف فشار یکسانی را به بخش میانی وارد می کنند که باعث خنثی شدن فشار های مختلف به بخش های استخر می شود. اما استخر های اوال فریمی فشار بیشتری را به بخش میانی طول آن وارد می کنند که باعث شده اینتکس برای رفع این مشکل از چهار پایه فلزی برای نگه داری آن استفاده کند. این پایه ها که از نوع U هستند از بخش زیرین استخر عبور کره و به لبه فلزی استخر متصل می شوند که فشار وارده کنترل کرده و استخر را قابل استفاده می کند. 

سایر ویژگی ها ، سایز و ظرفیت استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

سری اوال فریم اینتکسهمانطور که از نام آن مشخص است بدنه بیضی شکل دارد. طول این استخر حدود 5.5 متر بوده و عرض آن نیز 305 سانتی متر که البته اعلام فضای اشغال شده آن می باشد و فضای قابل استفاده درونی استخر از اعداد اعلام شده از سوی سازنده متفاوت است. این استخر قابل نصب در محلی با ابعاد 6×4 متر به دلیل قرار دادن محلی برای نصب پمپ تصفیه و پایه ها می باشد که پیش از اقدام به خرید استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری باید از وجود آن اطمینان حاصل کنید. وزن کلی استخر حدود 61 کیلوگرم می باشد و حجم آب داخل آن نیز حدود  10920 لیتر می باشد که در نهایت منجر به وزن 11 تنی استخر می شود و محص نصب مورد نظر شما باید تحمل وزن 11 تنی را داشته باشد. 

جنس بدنه استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

بدنه این استخر بادی از لایه هایی مشابه با استخر های ایزی ست بهره می برند که طول عمر بالایی داشته و می تواند برای مصارف طولانی مدت یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار باشد اما برای داشتن استخر کامل و بدون عیب و نقص بهتری است خرید خود را در میان گزینه های فریمی محدود کنید اما اگر نصب ساده برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است می توانید از استخر های ایزی ست و یا اوال فریم استفاده کنید که گزینه به مراتب بهتری برای نصب و راه اندازی مداوم و مکرر هستند. بدنه اصلی از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده اند که در برابر فشار 11 تنی مقاومت کافی را دارد و بدنه از هیچ یک از قسمت ها در صورت عدم برخورد شئ تیز همانند برخورد مستقیم چاقو هیچ صدمه ای نخواهد دید.  پایه ها و قسمت های مهم بدنه نیز فلزی هستند که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارند. 

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری

برای نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری لازم است تا مراحلی را به صورت مرتب انجام دهید. اولین مرحله در نصب این استخر یافتن محل مناسب است. این محل باید حدود 50 سانتی متر از هر طرف بزرگ تر از ابعاد ذکر شده در اطلاعات محصول باشد و کاملا تراز نیز باشد. پس از انجام این مراحل نوبت به پهن کردن زیر انداز استخر می رسد. زیر انداز استخر را بر روی محل پهن کنید، در ادامه بدنه استخر را نیز بر روی زیر انداز پهن کرده به صورت کامل صاف کرده و لبه آن را باد کنید.

در مرحله بعدی پایه های آلومینیومی را با نصب کردن ماژولار به بدنه آماده کنید. سپس با قرار دادن این پایه ها در زیر محل پاد شده استخر در جای خود محکم می شود. در مرحله بعدی نوبت به پر کردن آب آن و نصب پمپ تصفیه می رسد که باید توسط دفترچه راهنما و یا همکاران ما انجام شود. با سرهم کردن ماژولار نردبان استخر آماده استفاده شما می باشد.

نوعبیضی
ظرفيت آب10920 ليتر
طول549 سانتي متر
عرض305 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
قابل نصب دو مرحله ای (اتوماتیک ، دستی)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...