استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

intex 28192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

استخر پيش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 محصولی جدید از شرکت اینتکس که با کیفیت و ساختار بدنه بسیار بهتری عرضه شده است. استخر های اوال فریم از دسته استخر های دو حالته می باشند که به دو شکل فریم و اتوماتیک راه اندازی می شوند. جنس بدنه ساخته شده این استخر از نوع PVC و الیاف شمعی ضخیم بوده تا در برابر دما و فشار آب و همچنین استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. برای راه اندازی این استخر می بایست هم لبه بدنه را باد کرده و هم از فریم های آلومینیومی همراه این کالا استفاده کرد تا استحکام لازم را هنگام استفاده داشته باشد. از ویژگی ها و امکانات همراه این کالا می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 3785 لیتر در ساعت و همچنین یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از این کالا اشاره نمود. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز نیز برای آن در نظر گرفته شده تا بیش از پیش موجب مراقبت و نگهداری از این استخر اوال فریم شود. این نوع استخر های پیش ساخته توسط شرکت اینتکس در هر مکانی نصب و تحویل مشتری شده تا از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوند. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 استخری بزرگ و بسیار پر فروش فروشگاه تهران اینتکس می باشد که تولید آن در سال 2018 توسط شرکت اینتکس انجام شده است . استخر های ایزی ست یکی از محبوب ترین استخر های خانگی و ویلایی می باشد که دارای طراحی خاص بوده و در دسته استخر های پرتابل و قابل حمل قرار گرفته است ، به همین دلیل می توانید به دلخواه خود استخر های پیش ساخته را به صورت موقتی و یا دائمی استفاده کنید . این ویژگی بسیار عالی به شما کمک خواهد کرد تا به صورت فصلی و حتی در زمان هایی که قصد استفاده از استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 را دارید ، از آن استفاده نمایید . در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد چرا که به نقد و بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت .


طراحی و تولید استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

استخر های پرتابل و آماده بسته به طراحی که دارند به سه دسته کلی استخر پیش ساخته فریمی ، ایزی ست و استخر بادی تقسیم می شوند که استخر های ایزی ست تلفیقی از استخر بادی و ایزی ست می باشد که با ویژگی آن ها آشنا خواهیم شد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 به صورت بیضی طراحی شده است که طول آن به 549 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 305 سانتی متر می باشد که با توجه به عمق 107 سانتی متری خود می تواند ظرفیتی 10920 لیتری را داشته باشد . این ابعاد یک ابعاد بزرگ و عالی برای تفریحات آبی ، شنا خانواده باشد که می توانید به سهولت آن را راه اندازی و استفاده کنید . این استخر ساخته شده از لبه بادی می باشد که این لبه می تواند کمک شایانی در راه اندازی استخر داشته باشد که در این رابطه در بخش راه اندازی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . همچنین استفاده از فریم در کناره های استخر به آن دوام و استحکام بیشتری بخشیده است که به دلیل داشتن پایه های کم راه اندازی ساده تری نسبت به استخر های تمام فریمی دارد .

جنس استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 به دلیل اینکه هم برای استفاده موقتی و هم برای استفاده دائمی طراحی شده است ، بایستی دوام و کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند به خوبی وزن بالای اب را تحمل کرده و در شرایط مختلف محیطی کیفیت خود را حفظ کند . به همین منظور اینتکس نیز برای تولید بدنهاستخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 از pvc با الیاف شمعی استفاده کرده است که در واقع می توان آن را نوعی برزنت نامید . پی وی سی یکی از لایه های پلاستیکی است که سازگاری کامل با محیط زیست داشته و مواد اولیه آن طبیعی است ، این جنس کاملا ضد آب بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد . با توجه به آسیب پذیری و عدم تحمل وزن بسیار بالای آب از الیاف شمعی استفاده شده است که دوام خوبی را به استخر بخشیده است . بخش بادی استخر نیز تنها از پی وی سی ساخته شده است .

نوع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

شرکت اینتکس با توجه به ابعاد استخر های پیش ساخته خود که غالبا بزرگ بوده و ظرفیت بالایی دارند ، از پمپ های تصفیه آبی استفاده کرده است که به خوبی بتواند ظرفیت کلی استخر را تصفیه کند . وجود پمپ تصفیه آب استخر ، در این محصولات می تواند از کثیف شدن آب جلوگیری کند . نوع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 ، فیلتری بوده که فیلتر های آن قابل تعویض بوده و قدرت جذب بسیار خوبی داشته و می تواند آب های کثیف را نیز تمیز کند .

راه اندازی استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018

در کنار استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری 2018 تجهیزات دیگری همچون زیرانداز و درپوش نیز قرار گرفته شده است که می توانید از آن ها نیز برای راه اندازی و مراقبت بهتر استفاده کنید . برای راه اندازی اولین اقدام ، انتخاب محل مناسب و تمیز جهت راه اندازی است . پس از یافتن آن ، زیرانداز را بر روی زمین پهن کرده و استخر را از داخل باکس خارج و بر روی زیرانداز پهن نمایید . بخش بادی آن را با استفاده از پمپ باد راه اندازی کرده و سپس پایه ها را به مانند آموزش ویدیویی که در داخل محصول قرار گرفته است ، نصب کنید . پس از آن پمپ تصفیه آب را نصب کرده و سپس داخل استخر را با آب پر کنید . در نهایت نردبان را متصل کرده و از استخر استفاده نمایید .

 نوعبیضی
ظرفيت آب10920 ليتر
طول549 سانتي متر
عرض305 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
قابل نصب دو مرحله ای (اتوماتیک ، دستی)
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...