استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018

intex 28194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018

استخر پيش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 محصولی جدید از شرکت اینتکس که بزرگترین مدل استخر های پیش ساخته بادی اوال فریم محسوب می شود. این استخر آماده در واقع یکی از متفاوت ترین استخر های پیش ساخته ای بوده که هم به صورت اتوماتیک و هم توسط فریم های آلومینیومی نصب و راه اندازی می شود. استخری که ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی بوده تا ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه داشته باشد. زیرا که این بدنه می بایست در برابر دما و فشار آب و همچنین در برابر نور گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. البته با وجود ضخامت بالای بدنه انعطاف آن نیز در حدی بوده که باعث جمع شدن استخر در حجم های بسیار کوچکتر از ابعاد راه اندازی شده خواهد شد تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و جا به جایی باشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت و همچنین نردبان پیش ساخته اشاره نمود. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز نیز برای مراقبت های بهتر آن در نظر گرفته شده است. اصولا این نوع استخر های پیش ساخته توسط شرکت اینتکس نصب و راه اندازی می شود تا از از ضمانت و خدمات پس از فروش بهره مند شود. البته یک DVD آموزش تصویری در بسته بندی استخر قرار داده شده که آموزشض نصب و جمع کردن این محصول در آن توضیح داده شده است.


در قسمت بالا سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید جزئیاتی را در خصوص این محصول به شمار ارائه کنیم. حتی در بخش نقد و بررسی این محصول نیز سعی شده تا به صورت جامع تر در رابطه با این استخر برای مشتریان عزیز صحبت شود. در ادامه این مطلب اما سعی داریم تا با جزئیاتی کاملا ریز تر و تخصصی تر به این محصول نگاه کنیم تا بتوانید در هنگام خرید و انتخاب این محصول با علم به این موضوع دست به انتخاب این محصول زده و از خرید خود با اطمینان خاطر لذت ببرید. در همین رابطه هم پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را به صورت کامل مطالعه نمایید...

شیوه صحیح استفاده از استخر

در ابتدا شاید بهتر باشد که در رابطه با شرایط استفاده از این محصول و همین طور راه کار های صحیح استفاده از این استخر با شما صحبت کنیم تا بتوانید با دقت به این موضوع و همین طور توجه به این نکات به شکلی کاملا درست از این استخر بهره ببرید. در همین راستا شما باید پس از راه اندازی این محصول و پر کردن آب داخلی این استخر یک سری نکات را باید به بهترین شکل ممکن رعایت کنید تا این استخر در بهترین حالت خود قابل استفاده باشد. اولین نکته بحث صحیح ورود و خروج به داخل این استخر می باشد که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن و به روش های گوناگون این کار را انجام دهید.

در ابتدا همان طور که می دانید در کنار بسته بندی این استخر یک عدد نردبان تعبیه شده است که با استفاده از ان شما قادر خواهید بود ورود و خروج آسانی را تجربه کنید. در واقع پله ها و پاگرد های این محصول به گونه ای طراحی شده است که تمام سنین به سادگی می توانند با در دست گرفتن بخش های کناری این نردبان ، به داخل این استخر رفته و از آن استفاده کنند. هم چنین طراحی این نردبان به گونه ای است که پس از قرار گیری در داخل این استخر به راحتی تکان نخورده و آسیب خاصی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد که این نکته هم بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

خیلی از افراد نیز بدون نیاز به این نردبان سعی می کنند تا از بخش های کناری این استخر و در واقع از روی این استخر به داخل رفته و از این محصول استفاده کنند. این نکته نیز به هیچ عنوان پیشنهاد نخواهد شد. در واقع شما هر بار که از روی بدنه اصلی این محصول به داخل رفته و از نردبان استفاده نکنید ، ممکن است بخش های کناری این استخر با توجه به نوع در دست گرفتن شما و همین طور شیوه استفاده از این محصول دچار آسیب شود. این امر قطعا در طولانی مدت افت کیفیت بخش هایی از این استخر را نمایان خواهد کرد که شاید نتوانید آن را جبران کنید.

هم چنین خیلی از افراد سعی می کنند که در داخل این استخر شیرجه زده و از آن با یک شیوه نمایشی استفاده کنند. با توجه به ارتفاع این استخر و با مطالعه دفترچه راهنمای این محصول شما می توانید مشاهده کنید که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود که برای ورود به این استخر به داخل آن شیرجه بزنید. معمولا عمق های استخر های پیش ساخته و هم چنین استخر های ایزی ست و فریمی همگی به گونه ای است که برای شیرجه زدن مناسب نخواهد بود زیرا بیشترین ارتفاع موجود در ایران کمتر از یک متر و نیم می باشد که خب این ارتفاع حتی در استخر ها و مجموعه های آبی واقع در شهر ها هم برای شیرجه زدن ممنوع می باشد زیرا احتمال آسیب های جدی برای فرد استفاده کننده وجود دارد.

نکته دیگر در خصوص استفاده صحیح از این محصول به بحث بدنه و هم چنین جنس بخش های مختلف این کالا تعلق می گیرد. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که این استخر دارای یک بدنه برزنتی بوده و نواحی بالایی آن نیز با استفاده از باد شکل گرفته است. این عامل سبب شده تا شما با در نظر گرفتن آن بخواهید این استخر را از هر گونه شی نوک تیز ، خطرناک و اشیا متفرقه دور کنید تا بتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. در واقع باید توجه کنید که این موارد و رعایت ان ها باعث می شود تا سلامت این محصول برای سالیان سال تضمین شده و آسیبی به بدنه این کالا وارد نشد.


موارد استفاده از استخر

دیگر نکته ای که برای خیلی از افراد در هنگام خرید این محصول حائز اهمیت می باشد بحث موارد استفاده از این محصول می باشد که در واقع چه افرادی می توانند از این استخر به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و از ان لذت ببرند. در واقع این استخر تنها برای استفاده های خانگی طراحی و تولید نشده است و از ان می توان در موارد صنعتی هم استفاده کرد که خب در این بخش سعی می کنیم به بررسی این مورد هم بپردازیم.

اولین مورد استفاده از این محصول که در واقع هدف اصلی از ساخت این استخر هم همین مورد می باشد بحث استفاده به عنوان یک وسیله آبی تفریحی و استخر می باشد که خب همین عامل هم دلیل اصلی تولید این محصول به شمار می رود. در واقع شرکت اینتکس استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 را به بازار عرضه کرد تا با استفاده از آن خانواده ها بتوانند در داخل حیاط منزل ، باغ ، ویلا و مکان های دیگر با نصب صحیح این استخر هم به صورت فردی و هم به صورت خانوادگی از ان استفاده نموده و لذت ببرند. در مورد شیوه صحیح استفاده از این استخر نیز در بخش قبلی صحبت کردیم و پیشنهاد می کنیم که اگر قصد استفاده از این استخر را در این شرایط دارید حتما نکات بالا را به صورت کامل مطالعه کنید.

مورد دوم در استفاده از این استخر برای موارد کشاورزی و آبیاری باغ و گیاهان می باشد. همان طور که می دانید این محصول بر روی خود دارای دریچه تخلیه آب خواهد بود که می توانید به سادگی به این بخش شلنگ های مربوطه را نصب کرده و چه به روش آبیاری قطره ای و چه به روش های سنتی از آب داخلی این استخر جهت آبیاری باغ خود استفاده کنید. با توجه به این که این محصول دارای پمپ تصفیه آب بوده و فشار آب هم قابل کنترل می باشد ، پس می توانید از این استخر به بهترین شکل ممکن در این مورد هم استفاده کنید. در واقع استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 برای مصارف کشاورزی هم با توجه به ظرفیت آب 16628 لیتری که دارد قطعا یک گزینه مناسب خواهد بود.

بحث بعدی و مورد بعدی در استفاده از این محصول برای مصارف صنعتی نظیر استخر پرورش ماهی می باشد. قطعا شما مکان های ثابتی را در سراسر شهر دیده اید که به پرورش ماهی مشغول بوده و از این راه کسب درآمد می کنند. خیلی از افراد هم وجود دارند که تنها برای مصارف شخصی سعی در پروش ماهی می کنند. حال این ماهی می تواند ماهی های زینتی بوده و یا ماهی های مصرفی باشند. در واقع فضای داخلی این استخر با توجه به عمق و ارتفاع مناسبی که دارد قطعا برای نظارت دقیق تر به ماهی ها و توجه به داخل این استخر نیز بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود که قطعا این عامل هم یکی دیگر از دلایل تحریک افراد به خرید این استخر می باشد.


شیوه صحیح راه اندازی استخر

همان طور که می دانید و در بخش هایی از این مقاله هم به ان اشاره کردیم شما می توانید به شیوه های گوناگونی این محصول را راه اندازی کنید. در واقع این استخر به دو شیوه مختلف قابلیت راه اندازی را دارد که این عامل نیز به نحوه و نوع استفاده شما از این محصول بستگی دارد. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که این استخر دارای بدنه ای است که برای راه اندازی ان نیاز به یک پمپ باد در وهله اول و هم چنین صرف وقت برای نصب و راه اندازی پایه های این استخر در وهله دوم خواهید داشت. در همین رابطه نیز در ادامه می توانید شیوه صحیح راه اندازی این استخر پیش ساخته را مطالعه کنید.

در ابتدا و پس از خارج کردن این محصول از داخل باکس بسته بندی شما می توانید مشاهده نمایید که یک سری تجهیزات اضافی در کنار این محصول وجود دارد که قطعا برای راه اندازی صحیح این محصول به کار شما خواهد امد. در همین رابطه در اولین بخش بهتر است زیر انداز این محصول را در فضایی که قصد استفاده از ان را دارید پهن نمایید. حال این مورد ممکن است که شما قصد داشته باشید استخر را به صورت توکار و در داخل زمین قرار دهید که نیاز است قبل از هر چیز فضای مورد نیاز جهت انجام این کار را حفاری نموده و سپس با پهن کردن این زیر انداز در فضای مربوطه شرایط را فراهم کنید. اگر قصد استفاده به صورت رو کار را هم داشته باشید که خب قطعا کار شما فوق العاده ساده تر و آسان تر خواهد بود.

پس از گذر از این مرحله حال می بایست بدنه اصلی این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که این استخر دارای فریم های آلومینیومی می باشد که در کنار بدنه اصلی این استخر قابل مشاهده خواهد بود. قسمت بالایی این استخر دارای یک فضا و دریچه ای است که با استفاده از ان شما می توانید با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد به ساده ترین شکل ممکن این محصول را باد کنید. در واقع دیگر بخش های این محصول نیازی به باد کردن ندارد و تنها همین لبه بالایی این محصول است که نیاز دارد تا شما ان را باد کنید. پس از باد کردن این بخش شما می توانید مشاهده کنید که این استخر ساختار اصلی را به خود گرفته است اما نیاز دارد تا با پر کردن آب داخلی ان سر و سامان گرفته و به صورت درست و صحیح بر روی زمین قرار بگیرد.

قبل از پر کردن آب داخلی این محصول نیز شما نیاز دارید تا شرایط اصلی برای تصفیه آب و همین طور دریچه های آب و تخلیه این محصول را هم کنترل کرده و تمامی موارد را به صحیح ترین شکل ممکن سر و سامان دهید. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که شما نیاز دارید تا با استفاده از شلنگ های موجود در داخل این محصول ابتدا دو دریچه موجود بر روی این استخر را به درستی و به صورت محکم بر روی این استخر بسته و پس از آن نیز این شلنگ ها را به پمپ تصفیه این محصول متصل کنید تا به بهترین شکل ممکن آب داخلی این محصول تصفیه شود. پس از این کار نیز نیاز خواهید داشت تا پایه های اصلی این محصول را هم با توجه به آموزش های لازم که هم به صورت تصویری در داخل دفترچه راهنمای این محصول وجود دارد و هم در داخل DVD موجود در کنار این استخر قابل مشاهده است ، نصب کنید.

پس از نصب این فریم ها و پایه ها نیز شما مشاهده خواهید کرد که این استخر به صورت کامل بر روی زمین قرار خواهد گرفت و در واقع تنها نیاز است که فضای داخلی این محصول را با استفاده از آب پر کنید. پس از انجام تمام این مراحل حال نوبت به نصب نردبان این محصول می رسد. البته اگر شما قصد استفاده شخصی را از این محصول دارید می توانید این نردبان را بر روی این استخر نصب کنید در غیر این صورت می توانید از نصب این نردبان هم چشم پوشی نموده و در زمان مورد نیاز اقدام به نصب ان کنید. در انتها نیز در مواقعی که نیاز به استفاده از این استخر ندارید ، می توانید با قرار دادن درپوش موجود در داخل بسته بندی این استخر و قرار دادن کامل این درپوش بر روی فضای اصلی این استخر ، کاری کنید که آب این محصول کثیف نشده و در هر زمان که قصد استفاده مجدد از این محصول را داشتید بتوانید در تمیز ترین حالت ممکن مجدد از این استخر استفاده کنید.


ابعاد ، وزن و ظرفیت های محصول

در بخش انتهایی این مقاله یک عدد جدول توضیحات وجود دارد که به صورت کامل سعی کردیم تا در ارتباط با ابعاد این استخر با شما صحبت کنیم. البته قبل از مطالعه این قسمت شما باید به این نکته دقت کنید که اگر قصد خرید استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 را دارید باید چه مقدار فضا را برای استفاده از این استخر در اختیار داشته باشید. در همین راستا باید عنوان کنیم که طول این استخر 610 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول نیز 366 سانتی متر خواهد بود. حال با توجه به این ابعاد شما باید توجه کنید که آیا فضای کافی برای نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 را در داخل منزل دارا هستید؟ در واقع شما برای قرار دادن این محصول نیاز خواهید داشت تا علاوه بر این ابعاد مقداری فضای بیشتر را هم برای استفاده ساده تر از این محصول در اختیار داشته باشید.

در واقع برای قرار دادن پمپ تصفیه آب ، نردبان و همین طور عبور و مرور ساده تر به این استخر نیاز است که حداقل بین 50 سانتی متر تا یک متر فضا را در کناره های این استخر بیشتر خالی کنید تا بتوانید در شرایطی ایده آل از این محصول بهره ببرید. هم چنین ارتفاع این استخر هم 122 سانتی متر می باشد که در واقع در خصوص استفاده صحیح و درست از این ارتفاع و هم چنین شرایط مناسب استفاده از این استخر نیز در بخش های قبل با شما صحبت کردیم. نکته دیگر در خصوص این استخر نیز به وزن کلی این محصول تعلق می گیرد که دارای وزن 82.4 کیلو گرم قبل از نصب و راه اندازی و در شرایط بسته بندی می باشد. این وزن قطعا برای حرکت دادن و هم چنین جا به جایی نیاز دارد که دو نفر حداقل وجود داشته باشند تا بتوانند به راحتی بسته بندی این محصول را تکان داده و سپس در مکان مورد نظر اقدام به نصب این محصول کنند.

هم چنین ظرفیت آب این استخر هم یک بار به آن اشاره کردیم که دارای ظرفیت 16628 لیتری خواهد بود که قطعا مقداری عظیم و بزرگ در میان استخر های پیش ساخته به شمار می رود. البته شما باید به این مسئله هم توجه کنید که قبل از پر کردن آب در داخل این استخر قادر خواهید بود که به سادگی این محصول را تکان دهید اما پس از پر شدن کامل این محصول به هیچ عنوان قابل تکان دادن و حرکت نخواهد بود زیرا وزنی بالای یک تن را خواهد داشت که قطعا تکان دادن و جا به جایی ان به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. در کنار این مورد باید به قدرت تصفیه پمپ تصفیه آب فیلتری این محصول هم اشاره کنیم که قادر است تا 5678 لیتر در ساعت تصفیه کند که قدرت نسبتا خوبی خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018

استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018

استخر های پیش ساخته همان طور که می دانید اکثرا دارای ظاهر و طراحی های گرد می باشند و در این بین معمولا محصولات و استخر های کمتری وجود دارد که طراحی های خاص و جذابی داشته باشد. یکی از محصولاتی که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم ، استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 می باشد که قطعا مهم ترین ویژگی آن بحث طراحی و ساختار این محصول خواهد بود. بیضی شکل بودن این استخر قطعا باعث شده تا افراد مختلفی به دنبال خرید و انتخاب این استخر باشند که قطعا یک ویژگی فوق العاده به شمار خواهد رفت.

در تکمیل جمله قبل باید به این مسئله اشاره کنیم که این استخر دارای یک بدنه بیضی شکل می باشد که این ساختار تمامی بخش های این محصول را شامل می شود. در واقع باید به این مسئله اشاره کنیم که بخش کف و ساختار اصلی بدنه مقداری از نظر اندازه از بخش لبه این محصول جلوتر بوده و باعث شده تا این استخر به صورت ساده و یکنواخت طراحی نشود که این عامل هم به دلیل وجود اب در داخل این استخر می باشد. در واقع شما بدنه اصلی این محصول را نیاز ندارید تا باد کنید و تنها زمانی که بخش های داخلی این محصول را از آب پر می کنید ، این محصول شکل کامل را به خود می گیرد و همین امر باعث می شود تا بخش کف این محصول مقداری جلو تر بیاید که خب عملا طبیعی خواهد بود.

نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم شیوه باد کردن این استخر است که قطعا راحت ترین نوع راه اندازی در بین استخر ها و محصولات بادی را دارا می باشد. شما برای راه اندازی این محصول تنها نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد را خریداری کرده و سپس دریچه باد موجود بر روی لبه اصلی این محصول را باز کنید. پس از آن بسته به نوع پمپ باد خود می توانید در سریع ترین زمان ممکن به صورت کامل این لبه را باد کرده و سپس از این محصول استفاده کنید. این کار قطعا بسیار راحت می باشد و نیاز به آموزش خاصی نخواهد داشت.

دیگر ویژگی این استخر که باید در مورد ان صحبت کنیم بحث رنگ این محصول است. همان طور که در تصاویر این استخر مشاهده می کنید این محصول دارای رنگ بدنه یکدست ابی رنگ می باشد که البته لبه بالایی این محصول مقداری تیره تر از رنگ بدنه است که این نکته سبب شده تا این استخر مقداری جذاب تر شود. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول شما می توانید نام تجاری شرکت اینتکس را هم با رنگ سفید مشاهده کنید که خیالتان از بابت اصل بودن این محصول راحت خواهد شد.

این استخر دارای پایه در هر دو سمت خود نیز می باشد که این پایه ها باعث شده اند تا این استخر به صورت ثابت بر روی زمین قرار گرفته و تکان نخورد که قطعا نکته ای مهم با توجه به ابعاد بزرگ این استخر خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار این استخر شما می توانید ویژگی های مهم دیگری را هم مشاهده نمایید. برای مثال این محصول دارای پمپ تصفیه آب می باشد که قطعا خیال شما را از این بابت راحت کرده است و نیاز به تهیه جداگانه آن نخواهید داشت. هم چنین دارا بودن یک عدد نردبان در کنار این محصول نیز باعث شده تا عبور و مرور شما در داخل این استخر به سریع ترین شیوه ممکن انجام شود که این مزیت هم بسیار مهم و کارا خواهد بود.

از نظر نوع جنس بدنه و کیفیت این استخر هم باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول از نوع PVC و الیاف شمعی شکل گرفته است که هم ضخامت مناسبی دارد و هم به راحتی دچار آسیب نخواهد شد. البته ثابت بودن رنگ این محصول و عدم افت کیفیت در برخورد و تابش مستقیم نور خورشید هم از دیگر مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. هم اکنون می توانید استخر پیش ساخته اوال فریم 6 متری 2018 را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران سفارش دهید.

نوعبیضی
ظرفيت آب16628 ليتر
طول610 سانتي متر
عرض366 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
قابل نصب دو مرحله ای (اتوماتیک ، دستی)
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...