استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

Bestway 57294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 محصولی جدید و فوق العاده از شرکت بست وی می باشد که با طراحی الگو برداری شده از سری ایزی ست اینتکس و با کیفیت به مراتب بالاتر تولید شده است. این استخر پیش ساخته دارای لبه بادی برای راه اندازی می باشد و پس از باد کردن لبه آن با پر کردن استخر از آب به آرامی و به صورت خودکار راه اندازی شده و آماده استفاده می باشد. همراه این محصول نردبان، پمپ تصفیه، درپوش و زیر انداز قرار داده شده است که تمامی آنچه از یک استخر پیش ساخته نیاز دارید را بر طرف می کند، به دلیل ساختار مهندسی این محصول طول عمر بالا بوده و پس از سالها استفاده کیفیت خود را از دست نداده و نمی پوسد. ویژگی های بسیار زیاد و عالی استخر پیش ساخته ایزی ست یا فست ست سبب شده است تا بسیاری از مشتریان از این محصولات برای استفاده در مصارف خانگی و ویلایی و حتی باغ ها استفاده کنند . این استخر مناسب برای تمامی سنین بوده و راه اندازی بسیار ساده و آسانی دارد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457 از محصولات پر فروش و بسیار محبوب نزد همراهان و مشتریان فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه طراحی بی نظیر و همچنین کیفیت بسیار بالا این محبوبیت بسیار بالا را کسب کرده است . استخر های ایزی ست راه اندازی بسیار ساده و آسانی داشته و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و می توانید از آن ها به صورت دائمی و حتی موقتی استفاده نمایید . قیمت استخر پیش ساخته ایزی ست در مقایسه با استخر های فریمی ارزان تر بوده و به همین جهت با بودجه کمتر نیز می توانید استخر های پیش ساخته بزرگ خانگی را برای تفریحات و بازی های شاد و مفرح آبی در ویلا و خانه استفاده نمایید .


طراحی و تولید استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

استخر های پیش ساخته با توجه به طراحی که دارند به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند . استخر های ایزی ست که با نام استخر های فست ست نیز شناخته می شود ، یکی از ساده ترین روش های راه اندازی را دارند که به واسطه راه اندازی سریع و ساده خود با نام استخر ایزی ست یا فست ست شناخته می شوند . این نوع از استخر ها به واسطه طراحی خاصی که دارند به صورت گرد طراحی می شوند که بخش بالایی و لبه آن ها به صورت بادی طراحی شده است . لبه بادی نقس مستقیمی در راه اندازی و استفاده از استخر پیش ساخته ایزی ست دارد که در بخش راه اندازی می توانید به این نقش پی ببرید . بخش های کناری این محصول نیز به صورت غیر بادی طراحی گردیده است .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

در خرید استخر پیش ساخته یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید ، دقت به جنس استخر پیش ساخته می باشد ، زیرا جنس نفش مهمی در کیفیت و دوام این محصولات داشته که می توانید با در نظر گرفتن آن بهتر و راحت تر خرید خود را انجام دهید . بست وی برای ساخت لبه های بادی استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457 از پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی از مقاوم ترین و با دوام ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد که بست وی از آن برای ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست استفاده کرده است . همچنین بخش های کناری استخر از پی وی سی با الیاف شمعی ساخته شده است که ضخامت بیشتر و همچنین دوام خوب آن در برابر فشار و وزن بالا شده است . 

وسایل و تجهیزات همراه استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

وسایل و تجهیزاتی در کنار استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457 قرار گرفته شده است که می توانید با استفاده از آن ها بهتر از استخر خود مراقبت و نگهداری کنید . به عنوان مثال در کنار استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457 لوازمی همچون درپوش ، زیرانداز ، نردبان و پمپ تصفیه آب قرار داده شده است که می توانید از آنها بهره مند شوید .

از زیرانداز برای جلوگیری از آسیب دیدن کف استخر و از درپوش برای جلوگیری از ریختن زباله و اشغال داخل استخر و همچنین از نردبان برای ورود و خروج به استخر استفاده می شود . در بخش بعدی با پمپ تصفیه آب که مهم ترین لوازم و تجهیزات کناری استخر است توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457

از مهم ترین و ضروری ترین وسایل و تجهیزات موجود در کنار استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر بزرگ 457 می توان به پمپ تصفیه آب محصول که از نوع فیلتری می باشد اشاره کنیم . این پمپ قدرت بالایی داشته و می تواند 2006 لیتر آب را در ساعت تصفیه نماید و آب زلال و شفاف را خارج کند . این پمپ دارای فیلتر های قابل تعویض است که در صورت نیاز می توانید آن را تعویض نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب7340 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع107سانتي متر
وزن38.8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...