استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ

intex 56905

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ

استخر پيش ساخته ایزی ست بزرگ قطر 549 سانتی متر و ارتفاع 122 سانتی متر، بزرگ ترین استخر پیش ساخته ایزی ست تولید شده تا به امروز است که حس فوق العاده ای از تفریحات آبی به شما منتقل می کند. این استخر بدنه دو لایه PVC داشته و لبه های آن باد شو است، نصب این محصول بسیار ساده بوده و پس از باد کردن لبه های آن لازم است تا استخر را با آب پر کرده تا آماده استفاده شود. استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ با قطر 549 و ارتفاع 122 سانتی متر بزرگ ترین استخر پیش ساخته تولید شده از سوی شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، شرکت سازنده همراه این محصول، نردبان، پمپ تصفیه، زیر انداز و درپوش نیز قرار داده تا حس فوق العاده یک استخر به استفاده کنندگان از آن منتقل شود. استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ، یکی از جایگزین های مناسب برای استخر های بتنی سنتی محسوب می شود که در کمتر از چند دقیقه آماده استفاده شده و هزینه های کلی را تا یک چهارم کاهش می دهد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس در سایز بزرگ در واقع بزرگترین نوع استخر های پیش ساخته بادی یا ایزی ست بوده که برای کاربرد های مختلفی طراحی و ساخته شده است. این محصول نوعی از استخر های پیش ساخته محسوب شده که نسبت به سایر استخر های تولید شده از وزن کمتری برخوردار می باشد. استخر هایی که از قابلیت هایی مانند راه اندازی سریع و بدون دردسر بهره مند بوده و قابل استفاده در هر مکان باز و بسته ای خواهد بود. این محصول دارای ویژگی ها و امکانات پر مزیتی بوده که برای آشنایی با آنها و همچنین راهنمایی برای خرید در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...


طراحی و ارگونومی ساخت

هر کدام از استخر های پیش ساخته دارای طراحی منحصر به فرد خود بوده که استخر های ایزی ست نیز از این امر خارج نیست. محصولی که دارای طراحی همیشگی گرد بوده که از لبه های بادی برخوردار است. بدنه ای که هیچ گونه فریم نگهدارنده نداشته و تنها لبه بادی این محصول بوده که نقطه اصلی راه اندازی بدنه استخر خواهد بود. یکی از ویژگی های خوبی که می توان از طراحی بدنه این نوع استخر ها خارج کرد آسودگی در راه اندازی و جمع کردن بدنه خواهد بود. این قابلیت کمک شایانی در صرفه جویی زمان و همچنین راحتی حمل و نقل و جا به جایی این استخر خواهد کرد. دریچه مخصوص تخلیه آب و همچنین دریچه دیگر برای نصب هر گونه پمپ های تصفیه آن روی بدنه تعبیه شده تا هیچ کمبودی را در این کالا احساس نکنیم.


ابعاد، ظرفیت آب و وزن

ابعاد این استخر ایزی ست معادل (قطر: 549 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که به عنوان بزرگترین استخر های پیش ساخته ایزی ست محسوب می شود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن حجم و ابعاد بسیار کمی به خود خواهد گرفت. این ابعاد سبب می شود تا به صورت همزمان چندین نفر را در خود جای داده و گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی خانواده های پر جمعیت خواهد بود. ارتفاع این استخر تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه بادی بوده ولی عمق مفید آن کمتر از ارتفاع ذکر شده خواهد بود. زیرا که هیچ استخری را تا قسمت لبه آن از آب پر نمی کنند بلکه حدود 10 الی 15 سانتی متر کمتر آب را در ون آن جاری می کنند. با توجه به این مسئله ظرفیت آب این کالا تا 20674 لیتر بوده که ظرفیت آبی بسیار عالی برای این ابعاد و استخر خواهد بود. اما وزن این استخر برابر 70 کیلوگرم بوده که وزن بسته بندی آن محسوب می شود. خود استخر به مراتب وزن کمتری دارد.


جنس بدنه استخر

یکی از مهمترین ویژگی های خرید و استفاده از استخر ها جنس بدنه بوده که در استخر های ایزی ست نیز توجه کافی به آن شده است. استخری که دارای جنس بدنه ساخته شده از الیاف شمعی برزنتی بوده که رویه آن را پلاستیک PVC تشکیل داده است. بدنه ای که قدرت بالای در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین آب های با دمای متفاوت داشته و در صورت کشیدگی و فشار زیاد نیز به راحتی آسیبی نخواهد دید. اما قسمت لبه استخر نیز از نوع PVC با روکش طرح چرم بوده که مقاومت آن همانند استخر های بادی می باشد. در صورتی که لبه بادی این استخر آسیب ببیند به هیچ عنوان نمی توان از آن استفاده کرد زیرا این لبه بادی دلیل اصلی راه اندازی استخر خواهد بود. گرچه استخر های پیش ساخته در صورت آسیب دیدگی توسط بسته تعمیرات اینتکس به راحتی و با تضیمن قابل تعمیر خواهند بود. از دیگر ویژگی های بدنه این استخر می توان به انعطاف بالای بدنه برای جمع و باز شدن راحت اشاره نمود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی استخر های ایزی ست بسیار آسوده تر از سایر استخر های پیش ساخته تولید شده می باشد. برای این کار کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب و مطمئن برای استخر در صورت امکان یک زیرانداز برای آن در نظر گرفته و استخر را روی آن باز کنید. در انتها باید لبه آن را باد کرده و سپس آب را در درون آن جاری کنید تا به صورت اتوماتیک وار استخر شما شکل بگیرد. پس از شکل گرفتن کامل استخر می توانید از آن استفاده نمایید. برای جمع کردن آن به دو صورت می توانید عمل کنید: ابتدا باد قسمت لبه استخر را خالی کرده تا آب داخل بدنه از آن خارج شود. راه بهتر نیز این است که از دریچه آب تعبیه شده در بدنه اقدام به خالی کردن آب استخر کرده و در نهایت باد لبه استخر را خالی کنید و پس از جمع کردن در محلی مناسب قرار دهید. راه های مراقبت زیادی برای این کالا وجود داشته که از مهمترین آنها می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن اشاره نمود. در واقع نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول می تواند تاثیر بسیار زیادی در مراقبت و نگهداری از این کالا داشته باشد.

سایر ویژگی ها و امکانات

استخر پیش ساخته بزرگ ایزی ست دارای ویژگی های همچون وزن کم نسبت به سایر استخر های پیش ساخته، قابلیت راه اندازی سریع و اتوماتیکف نصب هر گونه پمپ تصفیه آب به بدنه و ... اشاره نمود. در کنار آن نیز اقلامی مانند زیر انداز و در پوش استخر قرار داده شده تا از این کالا حفاظت بیشتری به عمل آید. علاوه بر این یک پمپ تصفیه فیلتری نیز برای آن در نظر گرفته شده تا جوابگوی تصفیه آب درون استخر باشد. اما یکی دیگر از کاربردی ترین وسیله های همراه این استخر نردبان با کیفیت آن بوده که به صورت مجزا نصب شده و استفاده می شود. این استخر دارای دفترچه راهنما بوده که توسط ان می توانید آسوده تر این کالا را نصب کنید.

 

جمع بندی

استخر پیش ساخته بزرگ ایزی ست یکی بهترین و سبک ترین استخر های پیش ساخته با طراحی و ارگونومی ساخت متفاوت بوده که برای انواع تفریحات آبی حتی کار هایی مانند پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر با داشتن امکانات و ویژگی های پر مزیت در خود به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی پیش ساخته تبدیل شده است. استخری که دارای ضمانت بوده که توسط شرکت اینتکس در تمامی نقاط ایران عرضه می شود. 

نوعگرد ایزی ست
ظرفيت آب20647 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
وزن70 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...