استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

Summer Waves1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری از سری استخر های پیش ساخته با عنوان ایزی ست می باشد که با نام دیگر استخر پیش ساخته فست ست نیز شناخته می شود . این استخر پیش ساخته توسط برند Summer Waves ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد . این استخر پیش ساخته از لایه های pvc  و پلی استر ساخته شده است که دیواره های داخلی آن از یک لایه پلی استری پوشیده شده است تا کیفیت و دوام دیواره های استخر افزایش یابد . هر دو جنس استفاده شده یعنی پلی استر و pvc کاملا ضد آب هستند و از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار اند به همین دلیل نیز منتخب برای ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری شده اند .

همچنین هر دو آن ها در برابر اشعه های خورشیدی نیز مقاوم هستند به همین دلیل می توانید آن را بر روی زمین و در محیط های باز به صورت مستمر و دائمی استفاده کنید ، بدون اینکه نگران پوسیده شدن محصول شوید . این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت 6871 لیتری است به همین دلیل Summer Waves در کنار استخر پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده تا بدین ترتیب بتوانید آب راکد مانده در استخر را تصفیه کنید . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با قیمت ارزان و مناسب با ضمانت برای فروش گذاشته است .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری از نمونه استخر های سایز متوسط فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در منازل و ویلا ها می باشد که می توانید با راه اندازی سریع و آسان آن یک استخر بزرگ و ایده آل برای بازی ها و تفریحات خود داشته باشید . این محصول مناسب برای تمامی سنین بوده و می توانید در آن به راحتی شنا کنید و تابستان های خنک و بسیار عالی را بگذرانید . این محصول همچنین مناسب برای باغ ها بوده که می توانید با پر کردن آن برای آبیاری باغ ها و مزارع نیز استفاده کنید . در بخش های بعدی بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد ، بنابراین اگر اطلاعات کمی از استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری دارید در ادامه همراه ما باشید .


طراحی و ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

استخر های ایزی ست استخر هایی هستند که به واسطه ابعاد بزرگی که دارند در دسته استخر های پیش ساخته قرار می گیرد . اما برخلاف استخر های پیش ساخته فریمی ، این استخر فاقد فریم بوده و طراحی کاملا متفاوتی دارد . این استخر از یک لبه بادی ساخته شده است که با راه اندازی آن به صورت اتوماتیک می توانید استخر را راه اندازی نمایید . با توجه به این موضوع اکثر استخر های پیش ساخته ایزی ست دارای طراحی گرد بوده و تنها برخی از آن ها دارای ساختار بیضی شکل هستند . از ویژگی های بسیار خوب استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری می توان به طرح دار  بودن بدنه آن اشاره کرد ، طراحی حصیری زیبایی بسیار خوبی را به استخر بخشیده است که می تواند منظره حیاط منزل یا ویلای شما را بسیار شیک و زیبا کند . در بخش بدنه استخر ، سه دریچه قرار دارد که می توانید از دو دریچه موجود پمپ های تصفیه آب را به محصول متصل کنید و از دریچه دیگر آن برای تخلیه آب موجود در استخر استفاده نمایید . این استخر دارای قطری 366 سانتی متری می باشد که با عمق 91 سانتی متری خود می تواند ظرفیتی 6871 لیتری را در درون خود جای دهد .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

جنس استخر های پیش ساخته ایزی ست بسیار مهم است ، چرا که می تواند در کیفیت و دوام محصول تاثیر مستقیم داشته باشد . بنابراین در خرید استخر ایزی ست خود حتما به جنس محصول توجه ویژه ای داشته باشید . بخش لبه بادی استخر که به صورت یک حلقه طراحی شده است از جنس بسیار خوب پی وی سی استفاده شده است که این جنس انعطاف پذیری بالایی داشته و کاملا ضد اب است ، این جنس به دلیل مرغوبیت بسیار خوبی که دارد در تولید بسیاری از محصولات بادی نقش دارد ، به خصوص استخر های بادی و ... . بخش بدنه اصلی استخر پیش ساخته ایزی ست نیز از پی وی سی با روکش های داخلی پلی استر ساخته شده است . در با پی وی سی توضیحاتی ارائه شد ، پی وی سی در کنار الیاف پلی استری که از نوع پارچه پلی استر می باشد سبب دوام و کیفیت بالایی پی وی سی شده است . این جنس هم خانواده با برزنت می باشد که شباهت ظاهری بسیار زیادی به آن دارد .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

راه اندازی استخر های ایزی ست بسیار راحت است که از نام آن ها نیز این موضوع کاملا مشخص می باشد . برای راه اندازی در ابتدا محل مناسبی را برای استفاده در نظر بگیرید . از یک زیرانداز برای آسیب ندیدن کف استخر استفاده نمایید . لبه های بادی استخر را باد کرده و سپس پمپ را متصل نمایید . پس از آن با پر کردن استخر می توانید شاهد راه اندازی به صورت اتوماتیک استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری باشید .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری

معمولا در کنار استخر های پیش ساخته پمپ های تصفیه آبی قرار دارد که بتوانید با استفاده از آن ها آب موجود در استخر را به صورت دائمی و مداوم تصفیه کنید تا آب همواره زلال و تمیز بماند . برای استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قرار گرفته است که به خوبی می توانید حجم بسیار بالای آب درون استخر را در مدت چند ساعت تصفیه نمایید . این پمپ دارای فیلتر های قابل تعویض است .

نوعگرد
ظرفيت آب6871 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن14.5 کیلوگرم
جنس بدنهپلی استر با PVC
پمپ تصفيهفیلتری
نوع پمپRX600
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهSummer Waves
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابل استلفاده برای پرورش ماهی
ظاهر زیبا و شیک
مناسب برای راه اندازی روکار
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...