استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

Intex 26165EH

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس از استخر های ساخته شده سری ایزی ست شرکت اینتکس می باشد که دارای ابعاد متوسط بوده که با عمق 107 سانتی متری خود به یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین استخر های شرکت اینتکس تبدیل شده است . این استخر دارای لوازم جانبی ضروری همچون پمپ تصفیه آب می باشد که نوع آن فیلتری بوده و می تواند با کمک فیلتر بسیار عالی خود ، آب موجود در استخر را به صورت مرتب تصفیه نمایید . استخر های ایزی ست به مانند استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس راه اندازی بسیار ساده ای داشته و می توانید آن را در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه نصب و راه اندازی کنید که در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی محصول و نحوه راه اندازی آن اشاره شده است . استخر پیش ساخته مناسب برای راه اندازی بر روی زمین بوده و نسبت به استخر های بادی از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است زیرا از پی وی سی و برزنت ساخته شده است . شما عزیزان می توانید بر اساس فضایی که در دسترس دارید استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس یا استخر های مشابه با ابعاد کوچک تر و یا بزرگ تر را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . وزن سبک و حجم بسته بندی کوچک استخر می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت موقتی از محصول استفاده کرده و حتی آن را جابجا کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس از نمونه استخر های پیش ساخته طراحی شده با ساختار ایزی ست می باشد که در ابعادی بزرگ و مناسب برای شنای خانواده می باشد که می توانید به سهولت آن را راه اندازی کرده و در خانه یا ویلای خود از داشتن استخری بزرگ و مناسب ، نهایت استفاده و بهره را ببرید . استخر های ایزی ست به صورت نیمه بادی بوده که با توجه به ساختار بزرگ خود در دسته استخر های پیش ساخته قرار می گیرند . این استخر از نظر دوام نیز کیفیت بالایی داشته و مناسب برای استفاده های دائمی نیز می باشد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات بیشتر استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس آشنا خواهیم کرد .


طراحی و ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس نسبت به استخر های پیش ساخته فریمی تفاوت های عمده ای دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . برخلاف مدل های فریمی ، استخر های ایزی ست دارای لبه بادی بوده که با توجه به عدم استفاده از فریم و داشتن حلقه بادی بیشتر به صورت گرد و در برخی از مدل ها به صورت بیضی ساخته شده است ، لبه بادی با توجه به شناوری خود که بر روی آب دارد می تواند بالاتر از سطح دیواره های استخر قرار گرفته و بدون نیاز به فریم می تواند حالتی ایستاده را به خود بگیرد . با توجه به به ابعاد بزرگی که استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس دارد ، شرکت اینتکس برای این محصول نیز پمپ تصفیه آب در نظر گرفته و به همین دلیل در بدنه استخر ، دریچه هایی را به عنوان نصب پمپ و همچنین تخلیه آب قرار داده است .

ویژگی های استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

ویژگی ها و مزایا استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس بسیار زیاد بوده و همین مسئله نیز سبب فروش بسیار خوب استخر های ایزی ست شده است . از مهم ترین ویژگی ها و برتری استخر های ایزی ست نسبت به سایر استخر های آماده می توان به راه اندازی ساده و سریع آن اشاره کرد که پیچیدگی راه اندازی استخر های فریمی را ندارد .

قیمت استخر پیش ساخته ایزی ست بسیار ارزان بوده و می توانید با صرف هزینه های کمتری ، استخر های خانگی بسیار بزرگی را داشته باشید . استخر ایزی ست ، یک استخر پرتابل و قابل حمل به شمار می آید که می توانید به صورت مرتب آن را استفاده کرده و در صورت عدم نیاز به آن ، استخر را جمع آوری کرده و فضای اشغال شده را آزاد کنید . همچنین استخر های پیش ساخته را می توانید بر روی زمین راه اندازی نمایید .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس از دو بخش اصلی یعنی بدنه و لبه بادی تشکیل شده است که بخش لبه بادی آن از pvc و دیواره های آن از pvc برزنتی ساخته شده است که به صورت غیر بادی می باشد . پی وی سی مواد پلاستیکی بسیار منعطفی است که کاملا ضد آب بوده و قدرت کشسانی فوق العاده خوب آن سبب شده است تا در ساخت بسیاری از محصولات بادی ضد آب از آن استفاده شود . همچنین به دلیل داشتن دوام و کیفیت بالاتر استخر ، دیواره های آن با استفاده از الیاف برزنتی تقویت شده است تا به خوبی بتواند ظرفیت 13431 لیتری را به خوبی تحمل کند .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس تنها کافیست تا لبه بادی را باد کرده و سپس پمپ تصفیه را به استخر متصل کنید و یا دریچه ها را مسدود کنید تا استخر آماده پر شدن شود . بهتر است تقریبا 80 درصد استخر را پر کنید .

آسیب ها و تعمیرات استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس

در برخی مواقع ممکن است لبه های بادی و یا دیواره استخر های ایزی ست آسیب ببیند و یا کف آن بر اثر سایش آسیب ببیند ، بنابراین با استفاده از زیرانداز از کف استخر مراقبت کرده و همچنین در صورت عدم برخورد اجسام تیز و برنده ، آسیبی از سوی عوامل محیطی به استخر وارد نخواهد شد ، با این حال شما می توانید بخش های آسیب دیده استخر را با استفاده از برچسب تعمیرات و یا با کمک فروشگاه تهران اینتکس تعمیر کنید .

  • استخر پیش ساخته ایزی ست 107×457 اینتکس
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
  • ظرفیت : 12431
  • وزن : 40.3 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC برزنتی
  • جنس لبه : PVC بادی
  • ظاهر شیک و زیبا جهت استفاده در ویلا و باغ
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 120 ولتی
  • دارای سیم اتصال به زمین
  • مناسب سنین مختلف
  • دارای نردبان همراه و زیرانداز
  • قابل استفاده برای پروش ماهی
  • راه اندازی سریع در 15 دقیقه
  • برند تولیدی : اینتکس
  • کد محصول: Intex 26165EH

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...