استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

intex 28131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس از دیگر استخر های پیش ساخته با عنوان استخر ایزی ست یا فست ست می باشد که توسط طراحی و تولید شده است . این استخر پیش ساخته ایزی ست یکی از سبک ترین استخر های پیش ساخته می باشد که می توان آن را در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی و آماده استفاده کرد . با باد کردن لبه های باد شونده این محصول ، استخر آماده پر شدن می شود به همین دلیل نیز نام آن را استخر ایزی ست می نامند . قطر این استخر ایزی ست 366 سانتی متر می باشد که به عنوان استخر خانگی سایز متوسط قابل استفاده است .

در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب قدرتمنی نیز قرار گرفته است که قادر است تا 2006 لیتر آب را در ثانیه تصفیه کند ، این در حالی است که پمپ آب قرار گرفته در کنار استخر فوق می تواند حجم 5621 لیتری استخر را در کمتر از 3 ساعت تصفیه کند .  نبود این پمپ تصفیه آب استخر می تواند باعث کثیف شدن استخر به مرور زمان شود . جنس استفاده شده برای ساخت این محصول pvc و برزنت می باشد که با توجه به ویژگی های بسیار خوب آن ها ، می توان گفت بهترین جنس برای ساخت استخر ایزی ست می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول نقد و بررسی استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس را مطالعه کنید .

نقد و بررسی استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس از مدل های پر فروش و بسیار محبوب فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط برند معتبر اینتکس طراحی و تولید شده است . این محصول یک محصول آمریکایی بوده که کیفیت ساخت آن بی نظیر است و مانند آن را تنها برند های معتبر دیگر آمریکایی مانند بست وی تولید می کنند . این استخر ها به واسطه راه اندازی بسیار ساده و آسان خود و همچنین ابعاد بزرگ و مناسب برای استفاده تمامی سنین این محبوبیت بسیار بالا را کسب کرده است ، به همین منظور نیز قصد داریم تا در ادامه با نقد و بررسی کامل استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس راهنمای خرید استخر ایزی ست شما همراهان گرامی باشیم .


طراحی استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

یکی از ویژگی هایی که استخر های ایزی ست دارند طراحی گرد آن ها می باشد . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس نیز به صورت گرد طراحی شده است ، علت آن هم ساخت محصول با استفاده از حلقه و لبه بادی آن ها می باشد . از ویژگی های استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس می توان به عدم نیاز به فریم و پایه اشاره کرد که می توانید به سادگی محصول را راه اندازی و از آن استفاده نمایید . تنها بخش لبه های این استخر بادی بوده و دیگر قسمت های استخر غیر بادی می باشد .

در بخش بدنه استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس دریچه هایی توسط اینتکس طراحی شده است که می توانید پمپ های تصفیه آب خود را به سهولت به استخر بسته و به وسیله آن آب استخر را تصفیه نمایید . بخش بیرونی استخر رنگ آبی داشته و طراحی داخلی یعنی دیواره ها و کف استخر به صورت طرح سرامیک ساخته شده است که جلوه بهتر و زیبا تری را به آن داده است . ابعاد بزرگ استخر نیز سبب شده تا بزرگسالان نیز بتوانند از استخر استفاده کنند و در کنار خانواده و دوستان به تفریحات آبی بپردازند . همچنین عمق نسبتا کم استخر این اجازه را به کودکان می دهد تا آنان نیز بتوانند از استخر استفاده نمایند .

جنس استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

شرکت اینتکس برای تولید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس از اجناسی همچون پی وی سی و الیاف شمعی استفاده کرده است . لبه های بادی استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس از جنس پی وی سی می باشد که اینتکس به مانند تمامی محصولات بادی خود از این جنس برای ساخت لبه بادی استخر ایزی ست نیز استفاده نموده است . همچنین بخش های کناری و کف استخر نیز از ترکیب پی وی سی و الیاف شمعی ساخته شده است که این الیاف پلی استری سبب شده است تا دوام و کیفیت بدنه در برابر تحمل وزن بالا و ضربه بسیار بالاتر برود . 

نحوه راه اندازی و استفاده از استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

یکی از ساده ترین روش های راه اندازی استخر ، مرتبط با استخر های ایزی ست می باشد که نام آن هم به همین دلیل گرفته شده است ، ایزی ست یا فست ست به معنای راه اندازی سریع می باشد ، به طوریکه شما می توانید در 10 دقیقه استخر خود را راه اندازی کنید . برای اینکار تنها نیاز است تا بخش بادی استخر را باد کرده و سپس پمپ تصفیه آب را متصل و دریچه تخلیه آب را ببندید ، سپس استخر را با آب پر کنید تا راه اندازی شود . بخش بادی به دلیل شناور ماندن بر روی آب ، بالاتر آمده و استخر به صورت ایستاده قرار می گیرد .

پمپ تصفیه آب استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس

اینتکسعمدتا در کنار استخر های پیش ساخته و استخر های ایزی ست خود که ابعاد و ظرفیت بزرگی دارند ، پمپ تصفیه آب در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن به صورت مرتب آب را تصفیه کرده و از کثیف شدن آن جلوگیری نمایید . برای این استخر یک پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری در نظر گرفته شده است که قدرت 120 ولتی داشته و می تواند 2006 لیتر را در یک ساعت تصفیه نماید . نحوه بسته شدن و راه اندازی استخر در DVD های آموزشی موجود در داخل جعبه آورده شده است که می توانید با مشاهده آن خودتان به راحتی استخر را راه اندازی نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب5621 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن13 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهفیلتری
نوع پمپ2006 لیتری 120 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابل استفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...