استخر پیش ساخته با عمق 107 همراه پمپ تصفیه

bestway 57286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با عمق 107 همراه پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته 457×107 سانتی متری، به همراه تمامی لوازم جانبی از قبیل زیر انداز، درپوش، نردبان و پمپ است که وجود تمامی این لوازم باعث می شود در هزینه کلی خرید استخر صرفه جویی کنید به علاوه با وجود پمپ تصفیه فیلتری آب به مراتب دیرتر کثیف شده و می توان مدت زمان بیشتری با یک بار پر کردن استخر از آن استفاده نمد. جنس بخش کناری و کف این استخر از PVC ترکیب شده با برنت دو لایه بوده و طول عمر بالایی دارد. لازم به ذکر است که این کالا تنها در رنگ آبی تولید شده است. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با عمق 107 همراه پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته با عمق 107 همراه پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته با عمق 107 همراه پمپ تصفیه یکی دیگر از محصولات شرکت بست وی بوده که به خاطر راه اندازی سریع و هم چنین طراحی و رنگش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ابعادی استاندارد و بزرگ را در اختیار داشته که مناسب برای استفاده چندین نفر می باشد. در ادامه قصد داریم به صورت گسترده تر و با جزئیات بیشتر این محصول را مورد ارزیابی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکاتی که مردم به سمت استخر های ایزی ست روی می اورند نصب و راه اندازی اسان ان است. این استخر نیز از همین خصوصیت و نوع طراحی بهره مند است. اگر بخواهیم به شکل ظاهری این محصول توجه کنیم در ابتدا باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد می باشد. البته این استخر دارای برامدگی هایی درون نقاط پایین تر خودش است که باعث شده تا گرد ساده نباشد و زیبا تر به نظر اید. بر روی بدنه این محصول خطوطی طولی شکل با فاصله های یکسان قرار گرفته است که این محصول را به صورت مربعی از هم جدا کرده است و از سادگی ان کاسته است. بر روی ناحیه جلویی این استخر نیز نام برند تجاری این محصول یعنی بست وی و مدل ان حک شده است. رنگ بندی این استخر نیز به گونه ای است که تمامه بدنه این محصول یکدست ابی رنگ است. بر روی دهانه این استخر نیز درپوش قرار گرفته است که تمام سطح ان را پوشش داده و از ورود گرد و خاک و هم چنین ریختن مایعات درون ان جلوگیری می کند. رنگ این درپوش نیز تماما ابی است. هم چنین این استخر دارای یک عدد نردبان نیز می باشد که برای رفت و امد به داخل استخر تعبیه شده است. علاوه بر این ها یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد زیر انداز این محصول بوده که زیر استخر می توانید ان را پهن کنید تا کف ان دچار اسیب نشود. تمامی این موارد باعث شده تا استخری زیبا تولید و عرضه شده باشد.


جنس بدنه

یکی دیگر از نکات مهمی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه یک محصول بادی است. این استخر ساخته شده از جنس PVC و برزنت دو لایه بوده که فوق العاده مستحکم است و به سادگی اسیب نمی بیند. به دلیل داشتن همین جنس است که این محصول شرکت بست وی جزو پر فروش ترین ها و در دسته مقاوم ترین محصولات قرار گرفته است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول اگر بخواهیم صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که این استخر دارای قطر 457 سانتی متر و ارتفاع 107 سانتی متر می باشد. هم چنین این استخر دارای وزن 38.9 کیلو گرم است که مقداری حمل و نقل ان را سخت کرده است ولی به نسبت استخر های پیش ساخته سبک تر است. در رابطه با ظرفیت اب این محصول نیز باید گفت که می تواند تا 12362 لیتر اب را در خود جای دهد که این یک ظرفیت بسیار بالاست.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول نیز باید به این مسئله اشاره کرد که این استخر به صورت ایزی ست می باشد. یعنی نیازی به نصب پایه و تجهیزات اضافی ندارد و در مدت زمان چند دقیقه و به صورت خودکار قابلیت راه اندازی دارد که در وقت شما بسیار صرفه جویی می کند. در کنار بسته بندی این محصول DVD اموزشی هم موجود است که در صورت داشتن هر گونه ایراد می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. در رابطهبا مراقبت از این محصول رعایت این نکته مهم است که اشیا نوک تیز یا سفت را از ان ور کنید تا دچار اسیب نشود. هم چنین این محصول دارای پمپ تصفیه فیلتری 2006 لیتری می باشد که هر از چند گاهی باید ان را تعویض نمایید. هم چنین درپوش این محصول را در زمان هایی که از ان استفاده نمی کنید بر روی دهانه استخر قرار دهید تا گرد و خاک بر روی ان ننشیند. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید از این محصول با کیفیت بالا استفاده نمایید. 

جمع بندی

خرید استخر پیش ساخته روکار اینتکس ، با عمق 107 همراه پمپ تصفیه یک محصول زیبا و جذاب ساخته شده در یک رنگ ابی بوده که دارای نردبان ، درپوش ، زیر انداز و پمپ تصفیه اب می باشد. این محصول ساخت شرگت بست وی بوده و راه اندازی ان در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. هم چنین در کنار این محصول DVD اموزشی هم قرار دارد که می توانید از ان اموزش های لازم را یاد بگیرید. اگر قصد خرید یک استخر زیبا و جذاب را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون با قیمت مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفيت آب12362 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
وزن38.9 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...