استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

bestway 57252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فست ست بست وی با قطر 198 سانتی متر و عمق 51 سانتی متر، از سری محصولات ۲۰۲۰ این شرکت با کیفیت فوق العاده بالا و دیواره های ضخیم برزنتی، مناسب استفاده در فضا های کوچک با استفاده به عنوان ابزاری برای بازی کودکان، با لبه های بادی و نصب آسان به این صورت که ابتدا لبه بالایی استخر ایزی ست بادی را باد می کنید سپس با پر کردن قسمت داخلی از آب استخر به صورت عادی نصب می شود.لازم به ذکر است که این محصول قابلیت نصب پمپ را ندارد چرا که به سهولت می توانید دوباره آب استخر را تعویض کرده و آب تمیز و تازه را جایگزین کنید . دریچه تخلیه ای در بدنه استخر وجود دارد که این کار را برای شما راحت تر خواهد کرد . این استخر حجم بسته بندی کوچک و بسته بندی راحتی داشته و به سهولت می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . با توجه به جنس ساخت بدنه استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ این استخر بسیار مقاوم تر از سایر استخر های بادی بوده و می تواند طول عمر بیشتری داشته باشد . در بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ از نمونه استخر های پیش ساخته طرح ایزی ست شرکت بزرگ بست وی می باشد که در ابعاد کوچکی طراحی شده است و به همین منظور می توان از آن برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان نیز استفاده کرد . استخر های ایزی ست برخلاف استخر های بادی از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار بوده و می توانید با خرید استخر پیش ساخته سال های سال از این محصولات استفاده کنید . راه اندازی مدل های ایزی ست بسیار ساده و آسان بوده و می توان گفت حتی از استخر های بادی نیز سریع تر راه اندازی می شوند . این محصول به واسطه ظرفیت آب کمی که دارد بدون پمپ طراحی شده است و در بدنه محصول نیز دریچه ای برای نصب پمپ ندارد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ آشنا خواهیم کرد .


طراحی و تولید استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

استخر های ایزی ست به دلیل طراحی نسبتا بزرگ و متفاوتی که نسبت به استخر های بادی دارند در دسته استخر های پیش ساخته قرار می گیرند . نوع طراحی استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ به صورت گرد بوده که قطر آن 198 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل در داخل استخر ظرفیت 1126 لیتری در درون آن جای می گیرد . استخر پیش ساخته ایزی ست یا فست ست فوق فاقد فریم و پایه بوده که و تنها به واسطه لبه بادی راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد . این استخر دارای یک لبه بادشونده می باشد که تنها برای راه اندازی نیاز است که آن را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید . رنگ آبی بدنه استخر نیز می تواند رنگ آب را آبی تر نشان داده و جلوه زیباتری را نیز به آن ببخشد . با توجه به ارتفاع کم استخر نیز نیازی به استفاده از نردبان نخواهد بود .

جنس استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

بست وی برای تولید استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ خود از الیاف شمعی و پی وی سی استفاده کرده است . بخش بادی این استخر که در تصویر نیز قابل مشاهده است از مواد پی وی سی ساخته شده است که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد . همچنین بخش بدنه استخر نیز از پی وی سی به همراه الیاف شمعی پلی استر ساخته شده است که این الیاف پارچه ای ضخامت بسیار خوبی را به استخر بخشیده و می تواند طول عمر استخر را افزایش داده و آن را در برابر تحمل وزن بسیار بالا و همچنین ضربه نیز مقاوم کند . هر دو جنس نام برده کاملا ضد آب می باشد و اشعه های آسیب رسان خورشیدی نیز تاثیری بر کیفیت آن ها نخواهد داشت .

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

برای راه اندازی استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ همانطور که در ابتدای متن مشخص شد ، نیازی به نصب فریم یا پایه نخواهد بود ، بلکه تنها بایستی لبه بادی استخر را باد کرده و سپس داخل استخر را با آب پر کنید تا به صورت اتوماتیک راه اندازی شود و شاهد بالا آمدن لبه بادی و ایستاده قرار گرفتن استخر خواهید شد . توصیه می شود که استخر پیش ساخته ایزی ست را بر روی زیرانداز راه اندازی کنید تا کف آن آسیبی نبیند . شما می توانید برای مدت زمان طولانی از استخر استفاده کنید ، به همین دلیل این استخر یک استخر موقتی نیست .

نگهداری و تعمیرات استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ

توصیه هایی برای نگهداری و استفاده از استخر پیش ساخته با قطر 198 بدون پمپ مطرح است که بهتر است به آن ها عمل کنید . یکی از آن ها استفاده از زیرانداز برای راه اندازی و قرار دادن استخر بر روی آن است تا در صورت استفاده مداوم کف استخر دچار ساییدگی و آسیب نشود . همچنین برخورد اجسام تیز با بدنه استخر می تواند به آن آسیب بزند . البته شرکت های سازنده استخرهای بادی مانند اینتکس و بست وی برچسب هایی را برای تعمیرات این محصولات در نظر گرفته اند که می توانید با استفاده از آن ها نسبت به تعمیرات استخر پیش ساخته ایزی ست خود اقدام نمایید . شما می توانید این برچسب ها را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید و خودتان در خانه تعمیرات را انجام دهید ، همچنین می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس ارسال کرده و تحویل دهید تا تعمیرات صورت گیرد .

نوعگرد
ظرفيت آب1126 ليتر
قطر198 سانتي متر
ارتفاع51 سانتي متر
وزن3.7 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...