استخر پیش ساخته با قطر 366

intex 28145

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 366

استخر پيش ساخته ایزی ست با قطر 366 در 91 سانتی متر از دیگر سایز های استخر های ایزی ست که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. محصولی که قابلیت راه اندازی اتوماتیک داشته و می توان از آن برای مصارف خانگی و تفریحی و ... استفاده نمود. همراه این استخر بادی یک پمپ تصفیه و باد قرار داده شده تا نیازی به باد کردن قسمت لبه و جاری نمودن آب تصفیه شده از قبل درون این محصول نباشد.

استخر پیش ساخته ایزی ست توضيحات محصول استخر پیش ساخته با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه دارای پمپ تصفيه پرتوان DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد ) دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. دارای پمپ باد رایگان برای لبه استخر ، استخر های پیش ساخته در مرکز فروش تهران اینتکس.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 366

توضیحات کوتاه بررسی

استخر پیش ساخته ایزی ست، این استخر مناسب برای بزرگسالان و کودکان و تمامی سنین است و قابلیت نصب و راه اندازی آن بسیار راحت و آسان است و پر کردن آب آن بیشتر از 10 الی 15 دقیقه زمان نمی برد. بسیار سبک است و به راحتی در سطح زمین قرار می گیرد و انعطاف پذیری آن بالا است و سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید این محصول زمان زیادی برای نصب نمی برد و فقط با باد کردن دهانه استخر شلنگ آب را داخل استخر بگذارید تا پر شود دارای دی وی دی آموزشی و دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات است . جنس آن از برزنت است و دارای چند لایه بسیار محکم پی وی سی و الیاف داخلی با استحکام و مقاوم است. دارای پمپ تصفیه آب که برای تمیز و درخشان شدن آب کاربرد بسیار خوبی دارد. دارای سرپوش که هنگام اتمام کار با استخر روی آن قرار می دهیم. این استخر گرد و رنگ آن آبی و طراحی آن مناسب و استاندارد و ایمنی است. این استخر برای تفریحات و بازی بچه ها و برای رفع خستگی و آرامش نشاط برای بزرگسالان و برای خانواده و دوستان بسیار مناسب و سرگرم کننده است. حمل و نقل این استخر بسیار آسان است و به راحتی می توانیم آن را از جایی به جای دیگر ببریم مناسب برای ویلا ها و حیاط منزل و مهد کودک و جاهای بسته است. دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید. دارای قطر: 366 ارتفاع: 91 سانتی متر می باشد و وزن آن 17 کیلوگرم است . حجم آب این استخر بادی 6734 لیتر می باشد.


طراحی

طراحی بدنه استخر ایزی ست اینتکس به صورت گرد بوده که از لبه های بادی برای راه اندازی استخر بهره مند می باشد. این بدنه دارای دو دریچه آب بر روی خود بوده که امکان نصب هر گونه پمپ تصفیه به این استخر را فراهم می کند. همچنین طراحی داخل بدنه نیز با الگو برداری از کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به استخر بدهد. این کالا به دلیل طراحی به نسبت متفاوت خود نسبت به بسیاری از استخر های پیش ساخته امکان راه اندازی به صورت اتوماتیک را فراهم خواهد کرد تا مدت زمان کوتاهی صرف نصب و جمع کردن این کالا شود. استخر های ایزی ست در تمامی مدل ها کیفیت فوق العاده بالایی دارند و بدون شک نظر شما را به خود جلب می کنند چرا که کیفیت و کارایی استخر های پیش ساخته را در بدنه ای با امکان راه اندازی با استخر های بادی دارد.

ابعاد و وزن

ابعاد استخر ایزی ست همانطور که از نام آن مشخص است برابر با قطر: ۳۶۶ سانتی متر ، ارتفاع: ۹۱ سانتی متر بوده که ابعادی بسیار مناسب با ارتفاع بالا برای استفاده تفریحات آبی و همچنین آب درمانی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن این محصول ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه بادی بوده که عمق مفید آن به ۸۰ سانتی متر خواهد رسید. این عمق مفید قادر است تا مقدار ۶۷۳۲ لیتر آب را در خود جای دهد بنابراین حجم ۹۰ درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز با تمامی لوازم همراه ۱۷ کیلوگرم بوده که امکان حمل و جا به جایی آسان تر را فراهم خواهد ساخت.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر پیش ساخته ایزی ست گرد با قطر ۳۶۶ از نوع پلاستیک پی وی سی با ترکیب برزنت بوده که  کیفیت بسیار مناسبی را به همراه خواهد داشت. این بدنه دارای پایداری بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب بوده و در صورت استفاده در زیر نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین با خیالی آسان می توان از این استخر در فضای باز استفاده کرد. همچنین لبه بادی این کالا نیز از نوع پی وی سی بادشو بوده که در صورت مراقبت بهتر از این قسمت از بدنه به هیچ عنوان آسیبی به آن وارد نخواهد شد. یکی از ویژگی های کاربردی جنس بدنه این استخر ایزی ست انعطاف بالای آن برای جمع کردن این محصول در اندازه و حجم کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا نمود.

روش نصب

برای نصب این استخر پیش ساخته باید در ابتدای هر کاری اقدام به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از شرکت اینتکس و یا بست وی کنید. سپس با توجه به اندازه دریچه باد لبه بادی این استخر نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این قسمت از استخر را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. . پس از باد کردن این قسمت از استخر می بایست استخر را با استفاده از شلنگ یا مخزن از آب پر کرده تا به صورت خودکار راه اندازی شود.

نوعگرد
ظرفيت آب6732 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن17 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...