استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ

Bestway 57309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فست ست محصولی با کیفیت و مقاومت بالا ، ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2016 تولید شده است . قطر این استخر 366 سانتی متر بوده و دارای 91 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسب و قابل قبولی برای استفاده و شنا کردن می باشد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ

استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با قطر 366 یکی از سری استخر های پیش ساخته در سایز متوسط بوده که در میان سبک ترین و راحت ترین استخر های آماده از لحاظ نصب قرار می گیرند. این استخر که با عنوان استخر های فست ست شناخته شده از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و نسبت به استخر های بادی از کیفیت قابل قبولی برخوردار خواهد بود. این محصول نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای کار های صنعتی مانند پرورش ماهی های کوچک نیز کاربرد خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با این استخر در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...


طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر ایزی ست بست وی به صورت گرد بوده و از لبه بادی بهره مند می باشد. این نوع استخر پیش ساخته توسط لبه بادی قابل راه اندازی بوده و زمان کمی را از مصرف کننده خود خواهد گرفت. این بدنه از دو دریچه مخصوص آب بهره مند بوده که می توان به وسیله آنها انواع پمپ های تصفیه آب را به آن وصل کرد. طراحی داخل بدنه به شکل کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به این استخر بدهد. علاوه بر این نوع ساخت بدنه نیز باعث شده تا از امکان راه اندازی اتوماتیک نیز برخوردار باشد.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه استخر ایزی ست بست وی از نوع پلاستیک PVC با پارچه برزنتی بوده که از لبه پلاستیکی از نوع وینیل برخوردار می باشد. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در برابر نور و گرمای آفتاب از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این استخر داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در اندازه و حجم کمتر می باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی در هر مکانی را به مصرف کننده خود خواهد داد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر معادل (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی متوسط برای استخر های ایزی ست بست وی محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جا شود. این ابعاد بدنه اصلی را نیز شامل شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه بادی خواهد بود. گرچه عمق مفید این کالا حدود 75 سانتی متر بوده که امکان جای دادن 6665 لیتر آب را خواهد داشت بنابراین حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 15.7 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن حجم کم به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود.


نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر کافیست پس از باد کردن لبه بادی این استخر اقدام به جاری کردن آب درون بدنه کنید تا به صورت خودکار استخر مربوطه راه اندازی و نصب شود. باد کردن لبه این محصول تنها به وسیله پمپ باد های مخصوص محصولات بادی امکان پذیر بوده و باید تا زمانی اقدام به باد زدن کرد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این قسمت از استخر باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد بود. بنابراین مقدار باد زدن به لبه استخر های ایزی ست می تواند در مراقبت و نگهداری از آنها بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هرگونه اشیای تیز جلوگیری کرده و در صورت راه اندازی رد فضای باز از زیرانداز مطمئن استفاده کرد.

جمع بندی

استخر ایزی ست بست وی با قطر 366 یکی از پر کاربرد ترین و سبک ترین نوع استخر های آماده محسوب شده که دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک می باشد. این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. همچنین بدنه آن قابلیت نصب هر گونه پمپ تصفیه آب و یا پمپ گرم را نیز خواهد داشت. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توس شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب6665 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن15.7 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...