استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

bestway 57121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

استخر پیش ساخته فست ست Bestway با قطر بسیار بزرگ 457 سانتی متر، از سری محصولات سال 2016 این شرکت، با بدنه بسیار ضخیم و مقاوم ترکیب شده از دو ماده PVC و پارچه برزنتی با طول عمر بالا و مقاومت بسیار خوب، با قابلیت نصب پمپ تصفیه و ظرفیت کلی 10179 لیتر، بدون نردبان و زیر انداز، با قابلیت نصب آسان در کمتر از 20 دقیقه با باد کردن لبه های استخر و پرکردن آن از آب. 

استخر پیش ساخته فست ست نمونه الگو برداری شده از سری ایزی ست اینتکس می باشد که اشاره به نصب آسان و ساده دارد، فست ست ها، محصولات شرکت بست وی هستند و از نظر کیفی هیچ تفاوتی با محصولات اینتکس ندارند و در برخی موارد نیز با اتکا به تجربیات و اشتباهات رقیب آمریکایی خود محصولات بهتری را تولید کرده اند، تنها برخی تفاوت های ظاهری در این محصولات مشهود است که تاثیری در کاربری شخص ندارد. یکی از استخر های پیش ساخته با نصب آسان و پر فروش در بازار حال حاضر کشور مدل 4 و نیم متری است که دارای قطر دقیق 457 سانتی متر می باشد. این استخر تمامی مشخصه ها و ویژگی های یک استخر پیش ساخته خوب را داشته و در ادامه قصد داریم به تشریح توضیحات کاملی در مورد آن در قالب نقد و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی


استخر های ایزی ست بادی یا فست ست از نظر ظاهری شباهت بسیاری به هم دارند و تفاوت های اندکی در مهندسی تولید آنها دیده می شود که بیشتر مربوط به کیفیت و ساختار آن است تا ظاهر. دیواره های استخر پیش ساخته فست ست از رنگ آبی روشن در تمامی قسمت ها استفاده کرده است و تنها در بخشی از آن لوگو بست وی با رنگ سفید حک شده است. علاوه بر این بخش دیگری از دیواره دارای دو حفره بوده که مربوط به محل نصب پمپ تصفیه می شود. در صورت عدم تمایل به نصب پمپ تصفیه نیز می توانید از بست های موجود در بسته بندی استخر برای جلوگیری از خروج آب داخلی استفاده کنید. لبه استخر بر خلاف دیواره های اصلی آن دارای رنگ سفید صدفی بوده تا با ایجاد تضاد در رنگ بندی طراحی آن را زیبا تر کند. بخش داخلی دیواره های استخر نیز به صورت کامل از طرح چاپ شده مشابه کاشی های درون استخر بهره می برد که بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و با انعکاس نور در آب جلوه خوب و جذابی به آن می بخشد. 


ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت استخر های فست ست ابعاد آنهاست، استخر 457 همانطور که از نام آن مشخص است قطری بیش از 4 و نیم داشته که عدد اعلامی از سوی سازنده می باشد، قطر 457 سانتی متری این محصول مربوط به قسمت پایینی و بیشترین عرض آن است و قسمت های بالا ابعاد کوچکتری دارد. ارتفاع استخر نیز 91 سانتی متر بوده اما عمق مفید آن حدود 80 سانتی متر است، با چنین ابعاد این محصول در میان کالا های متوسط و کمی بزرگ قرار می گیرند به این معنی که استخر های کوچکتر بیشتری از این محصول تولید شده اند تا استخر های بزرگ تر، از استخر های بزرگتر می توان به 569 و 732 اشاره کنیم و استخر های کوچکتر نیز قطر های متفاوتی اعم از 366، 305 و 244 دارند. با وجود ظرفیت آب 10179 لیتری این استخر پیش ساخته و ابعاد بزرگی که دارد، حجم بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و در با وزن 23 کیلوگرمی که دارد می توان آن را به سادگی حمل و جابجا کرد.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته به کیفیت بالای استخر های فریمی نبوده اما کیفیتی به مراتب بهتر از محصولات اینتکس داشته اما در تجربه استفاده شخص تاثیری نخواهد گذاشت. بدنه از ترکیب پی وی سی و الیاف شمعی ساخته شده است که مرغوب ترین و بهترین ترکیب در این رده استخر های پیش ساخته به حساب می آید. دیواره ها از لایه های متعددی تولید شده اند و لبه استخر که از نوع بادی می باشد، دو لایه است با این وجود باید از این قسمت از بدنه استخر بیشتر مراقب کنید تا دچار سوراخ شدن و یا پارگی بر اثر برخورد اشیاء تیز نشود. البته در صورت برخورد هر نوع شئ تیزی می توان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعمیر و استفاده کنید. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این محصول در ابتدا لازم است محلی مربعی با ضله 5 متر داشته باشید که صاف، مسطح و عاری از هرگونه شئ تیز باشد، سپس برای امنیت بیشتر و اتقال حس بهتر می بایست از فوم های تاتامی استفاده کنید تا هم سطح کف استخر نرم شود و هم امنیت آن افزایش پیدا کند. در ادامه استخر را از بسته بندی آن خارج کنید، در مرحله بعدی بدنه را بر روی سطحی فوم های تاتامی و یا سطح مورد نظرتان پهن کنید و لبه آن را باد کنید، با باد کردن لبه استخر و بستن دریچه تخلیه آن، و در انتها با پر کردن آن از آب، استخر آماده استفاده شماست. به همین سادگی با استفاده از استخر های فست ست و یا ایزی ست می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استخر پیش ساخته خود را داشته باشید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 را می توان به عنوان یک استخر بادی و حتی یک استخر پیش ساخته در نظر گرفت که از نظر ساختاری شاید دارای لبه های بادی باشد ، اما از نظر دوام بسیار بهتر و مقاوم تر از مدل های بادی است که به خوبی می تواند در برابر وزن آب تحمل خوبی داشته باشد ، همچنین استخر های پیش ساخته ایزی ست از ابعاد بزرگی برخوردار هستند که مدل فوق یعنی استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای قطری بیش از 4.5 متر است . در بخش توضیحات با این محصول بی نظیر آشنا شدید اما در این بخش نیز به موارد مهم دیگری همچون ویژگی های استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 ، برند تولیدی استخر ، نحوه مراقبت و نگهداری و حتی تعمیرات آن اشاره کنیم .


ویژگی های استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

از ویژگی های منحصر به فردی که می توان نسبت به استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 اشاره کرد ، قابلیت جابجایی و حمل آسان این محصول است که سبب شده است تا آن را در دسته بندی استخر های پرتابل قرار دهیم ، بنابراین شما می توانید به سادگی این استخر را راه اندازی کنید و پس از استفاده کردن آن را جمع آوری کنید . بسته بندی بسیار کوچک این استخر همچنین به شما اجازه خواهد داد تا بدون اشغال فضای زیادی ، این محصولات را نگهداری کنید . شما می توانید استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 خود را حتی بر روی زمین و در طبقات نیز راه اندازی کنید به همین دلیل نیازی به حفاری و ریخت و پاش نخواهد بود .

از خصوصیات بسیار عالی دیگر استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 می توان به راه اندازی بسیار ساده و سریع اشاره کرد که به طور میانگین شما می توانید در 15 دقیقه آن را راه اندازی کرده و سپس داخل آن را از آب پر کنید ، به همین دلیل است که نام این استخر فست ست یا همان ایزی ست می باشد . این نوع از استخر ها می توانند مقاوم تر از مدل های بادی باشند و همچنین ابعاد بزرگتری را در اختیار شما قرار می دهند به طوریکه در مدل فوق می بینیم که عمق آن به 91 سانتی متر می رسد . بنابراین شما نمی توانید مدل های بادی را پیدا کنید که از این ابعاد بزرگ برخوردار باشند . همچنین قیمت استخر پیش ساخته فست ست در مقایسه با مدل های فریمی ارزان تر و مقرون به صرفه تر برای کسانی خواهد بود که بودجه کمتری را برای تهیه استخر در نظر گرفته اند . 

برند استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

برند تولیدی استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 شرکت پر آوازه و معروف بست وی است که این برند یکی از تولید کنندگان موفق محصولات بادی و استخر های پیش ساخته ایزی ست و فریمی می باشد که از رقبای اصلی برند اینتکس به شمار می رود . بست وی یک برند آمریکایی است ، اما خط تولید آن در کشور چین قرار داده شده است و اغلب محصولاتی که در بازار وجود دارد اورجینال است ، زیرا کمتر تولید کننده ای می تواند محصولاتی اینچنینی را تولید نماید . بنابراین به شما خریداران استخر های ایزی ست نیز پیشنهاد می کنیم که خرید استخر فست ست خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید .

مراقبت و نگهداری استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

یک استخر ایزی ست نیز به مانند هر استخر دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری است تا آسیبی نبیند ، به عنوان مثال برای مراقبت بهتر و جلوگیری از آسیب استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 می توانید از زیرانداز استفاده کنید ، تا بخش کف استخر آسیب نبیند ، چرا که با باد کردن و پر کردن استخر با آب فشاری از سوی آب به کف استخر وارد خواهد شد که در صورت وجود داشتن سنگ ریزه ها و یا شاخ و برگ درختان می تواند سبب آسیب دیدن شود که ممکن است این آسیب دیدگی به مرور زمان نیز اتفاق بیوفتد ، بهتر است که زمین صافی را برای راه اندازی انتخاب کنید تا شیب زمین باعث ایجاد فشار در قسمتی از استخر نشود ، اهمیت دادن به این مورد بسیار مهم است به خصوص اگر استخر پیش ساخته شما از نوع فریمی باشد .

همچنین شما می توانید برای مراقبت از آب و جلوگیری از کثیف شدن آن از درپوش استفاده کرده و از ورود گرد و خاک و هر چیز دیگری جلوگیری کنید . شما می توانید حتی آب داخل استخر را نیز تصفیه کنید که برای اینکار می توانید از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید که توسط شرکت بست وی و حتی شرکت اینتکس استفاده کنید . این پمپ ها با قدرت بسیار عالی خود می توانند براساس قدرتی که دارند ، مقدار معینی از آب را در یک ساعت تصفیه کنند که بایستی در هنگام خرید محصولات به مدل و قدرت آن توجه داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید که برای استخر پیش ساخته فست ست فوق که دارای ظرفیت 10179 لیتریست مناسب می باشد .

همچنین شما می توانید برای ضد عفونی کردن آب داخل استخر حتی از قرص های کلر استفاده کنید ، این قرص ها مخصوص هر استخری طراحی شده اند که می توانید با تهیه قرص کلر و همچنین شناور مخصوص ، آن ها را در داخل آب رها کنید تا عملیات ضدعفونی و نگهداری هر چه بهتر آب موجود در استخر را انجام دهید . شما می توانید قرص های کلر خود و شناور های آن را نیز از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید ، شما می توانید تمامی اقلام و وسایل و هر نوع تجهیزات مربوطه به استخر های پیش ساخته ایزی ست و یا فریمی خود را از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید .

تعمیرات استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457

از ویژگی های بسیار خوب دیگر استخر پیش ساخته فست ست با قطر 457 می توان به تعمیرات آن ها اشاره کرد تا در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی بدون اینکه نیاز باشد تا محصول را دور بیاندازید ، محصول را تعمیر کرده و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید . شما می توانید برای تعمیرات ، محصول آسیب دیده خود را به فروشگاه اینتکس تحویل دهد تا نمایندگی تعمیرات شما را انجام دهد . تعمیراتی که توسط فروشگاه اینتکس صورت می گیرد ، به مراتب تخصصی تر و بهتر بوده و می تواند محصول شما را تعمیر کند .

توجه داشته باشید که شما خودتان نیز می توانید این تعمیرات را انجام دهید . برای تعمیرات می توانید از برچسب های مخصوص استخر های پیش ساخته فست ست استفاده کنید . لازم به ذکر است که این نوع از محصولات دارای دو بخش هستند که یک قسمت آن را لبه های بادی و دیگری را بدنه و دیواره های برزنتی تشکیل داده است که برچسب هایی که برای محصولات بادی طراحی شده اند می توانید لبه بادی این استخر های پیش ساخته را نیز به بهترین شکل تعمیر کنید . اما توصیه بهتر این است که به خوبی از استخر مراقبت کنید تا دچار آسیب دیدگی نشود .

نوعگرد
ظرفيت آب10179 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن23.2 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...