استخر پیش ساخته کودک با طرح داخلی سه بعدی

bestway 57244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کودک با طرح داخلی سه بعدی

استخر پیش ساخته کودک با طرح داخلی سه بعدی یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده توسط بست وی تا به امروز می باشد که کیفیت بالایی داشته و از طراحی متفاوتی بهره می برد. این استخر از نوع فست ست بوده که تنها لبه آن باد می شود و با پر شدن آن از آب آماده استفاده است. ویژگی متمایز کننده این کالا مربوط به طراحی بخش داخلی آن است که از اشکال سه بعدی و فوق العاده زیبایی تشکیل شده است و می تواند نظر کودکان را به سوی خود جلب کند. برای بهرهمندی از این اشکال سه بعدی لازم است تا عینک های مخصوص آن را که دو عدد از آنها در جعبه موجود است به چشم داشته باشید. این استخر برای رده سنی بیش از 6 سال مناسب بوده، و با توجه به قطر 213 سانتی متری، ارتفاع 66 سانتی متری و وزن 5.8 کیلوگرمی که دارد می تواند در میان کالا های پرتابل قرار گیرد و حمل آن بسیار ساده و بدون مشکل امکان پذیر است. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کودک با طرح داخلی سه بعدی

استخر پیش ساخته کودک با طرح داخلی سه بعدی محصولی زیبا و متفاوت می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده تا کودکان در فضایی شاد و مفرح قرار گرفته و از یک تفریح آبی بینظیر لذت ببرند . این محصول از جنس پی وی سی بوده که در برابر شرایط مختلف جوی بسیار مقاوم بوده و در عین حال از انعطاف بالایی برخوردار می باشد . راه اندازی آن نیز به سرعت و به سادگی انجام پذیر می باشد . در ادامه این مطلب به جزئیات بیشتری از این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته کودک همراهی می نماییم...


طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از سری استخر های پیش ساخته فست ست می باشد که می توان به سرعت و به سادگی آن را راه اندازی نموده و مورد استفاده قرار داد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای لبه بادی بوده که تنها با باد نمودن آن ، که به سرعت و سادگی انجام می پذیرد ، استخر شما آماده استفاده می باشد و فقط کافیست که آن را مملو از آب نموده و مورد استفاده قرار دهید . بدنه آن به رنگ نارنجی بوده که بسیار زیبا می باشد و مهم ترین نکته در طراحی این محصول قسمت داخلی آن بوده که با طرح هایی سه بعدی پوشیده شده است . و با استفاده از دو عدد عینک سه بعدی که در بسته قرار دارد کودکان شما قادر خواهند بود تا در زیر آب طرح هایی سه بعدی و زیبا و هیجان انگیز را مشاهده نموده و از تفریح آبی خود لذت ببرند . 


جنس بدنه

علاوه بر زیبایی و نوع طراحی محصولات ، جنس و کیفیت محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور شرکت بست وی این محصول را از پی وی سی ضخیم تهیه نموده تا علاوه بر دارا بودن انعطاف مطلوب در حین جمع کردن ، دارای مقاومت و استحکام کافی در برابر شرایط مختلف جوی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی و یا تغییر شکل نشود . 


ابعاد و وزن و ظرفیت

از دیگر مشخصه های یک کالای مرغوب و کاربردی می توان به حجم مناسب ، وزن اندک و دارا بودن فضای کافی برای استفاده اشاره نمود . این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 213 سانتی متر و ارتفاع 66 سانتی متر می باشد که دارای فضای کتافی و ایده آل برای تفریح کودکان شما بوده و با توجه به ظرفیت آب آن که در حدود 1610 لیتر بوده و همچنین به دلیل دارا بودن وزن اندک در حدود 5 کیلو گرم ، گزینه مناسبی برای استفاده در خارج از منزل نیز می باشد .


نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از پی وی سی ضخیم تهیه شده و دارای کیفیت و مقاومت ایده آلی می باشد . اما توجه داشته باشید که نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی در طول عمر آن خواهد داشت . به همین منظور و به جهت پیش گیری از هرگونه آسیب احتمالی ، می بایست آن را از اشیاء نوک تیز دور نگهداشته و در برابر حرارت های شدید قرار ندهید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از بسته تعمیرات که شرکت سازنده در اختیار شما قرار خواهد داد آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .


جمع بندی

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک با طرح داخلی سه بعدی محصولی مقاوم و در عین حال زیبا می باشد که در قسمت داخلی دارای اشکال سه بعدی زیبا بوده که کودک شما را به راحتی مجذوب می نماید . این محصول به سادگی راه اندازی شده و شما می توانید با ساده ترین پمپ های دستی نیز لبه آن را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید . علاوه بر این این استخر زیبا دارای گارانتی بوده و شما می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید . به منظور تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب1610 ليتر
قطر213 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن5.8 کیلوگرم
جنس بدنه PVC ضخیم
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
پمپ باد
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...