استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه فیلتری بست وی

bestway 57291

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه فیلتری بست وی

استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه فیلتری بست وی یکی از محصولات جدید و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که به دلیل داشتن طراحی فوق العاده زیبا و کیفیت بی نظیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ساخته شده از نوع PVC بوده که بسیار مقاوم ساخته شده و در برابر شرایط مختلف جوی و اب و هوایی می توانید به سادگی از ان استفاده کنید. در کنار این محصول یک عدد نردبان نیز قرار گرفته که عبور و مرور شما را به داخل استخر راحت کرده است. در کنار این موارد باید به دیواره های استخر هم اشاره کرد که به صورت تقویت شده طراحی گردیده اند که به سادگی اسیب نخواهند دید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که در کنار این محصول یک عدد زیر انداز و یک عدد درپوش نیز قرار دارد که جزو مزایای این استخر به شمار می رود. علاوه بر ان این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتری هم در داخل بسته بندی خود دارد که از این بابت هم خیال شما را راحت کرده است. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه فیلتری بست وی

استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه فیلتری بست وی از محصولات فوق العاده شکیل این شرکت می باشد که به صورت گرد بوده و دارای لبه بادی است. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول نیز به صورت مقاوم طراحی و تولید شده که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در ارتباط با این محصول مشاوره های لازم را به شما ارائه دهیم تا به صورت کامل با این استخر اشنا شوید پس ما را تا انتها دنبال کنید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با ارگونومی ساخت این محصول در مرحله اول باید عنوان کرد که این کالا بدنه و ارگونومی ساخت گردی دارد. شکل کلی این محصول به گونه ای است که رویه اصلی این محصول به صورت برامده بوده که هر چه به سمت پایین می رویم این محصول به سمت بیرون سوق پیدا می کند. بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد محفظه قرار گرفته است که محل نصب پمپ تصفیف اب این کالا می باشد. هم چنین این محصول دارای دریچه تخلیه اب هم می باشد که می توانید به سادگی با نصب یک عدد شلنگ به ان می توانید اب این استخر را در مکان مناسب تخلیه کنید. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول نیز به صورت یکدست ابی رنگ طراحی شده است که باعث شده تا این محصول چشم نواز تر شود. هم چنین بدنه داخلی این استخر نیز به صورت شطرنجی و یا همان طرح سرامیک تولید شده است که خانه های ابی رنگی را شامل می شود. هم چنین لبه اصلی این استخر هم به صورت یکدست خاکستری می باشد که باعث شده تا این محصول از حالت یکدستی خارج شود. علاوه بر این ها در کنار این محصول یک عدد نردبان پیش ساخته هم قرار گرفته است که می توانید به سادگی با استفاده از ان به داخل استخر وارد شوید.


جنس بدنه

یکی از دلایل مهم انتخاب این محصول توسط مشتریان جنس بدنه فوق العاده ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول بدنه ای مقاوم از جنس PVC دارد که مقاومت قابل قبولی داشته و در برابر شرایط مختلف جوی و همین طور تابش مستقیم نور خورشید هیچ گونه افت کیفیتی ندارد. علاوه بر این ها لبه اصلی این محصول هم به صورت بادی بوده که ان هم ساخته شده از نوع PVC می باشد که دارای استحکام مناسبی است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان کرد که ارتفاع این محصول 122 سانتی متر است. هم چنین قطر کلی این استخر هم 549 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به ظرفیت اب این استخر هم اشاره کرد که 21182 لیتر بوده و ظرفیت مناسب و عظیمی است. علاوه بر این ها وزن کلی این استخر هم 60 کیلو گرم است که نسبت به مدل های مشابه بسیار سبک تر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای نصب و راه اندازی این محصول باید در مرحله اول این محصول را بر روی سطحی صاف و هموار قرار دهید. سپس با یک عدد پمپ باد دستی یا برقی لبه بالایی این محصول را تا حد مورد نیاز باد کنید تا استخر شکل کلی را به خوب گیرد. نکته مهم این است که نباید این محصول را بیش از اندازه باد کرد چون احتمال اسیب دیدن ان افزایش پیدا می کند. هم چنین پس از باد کردن این محصول باید داخل این استخر را اب پر کنید تا این استخر به صورت کامل سر پا شود. نکته مهم در ارتباط با این محصول این است که نصب این کالا تنها چند دقیقه صورت می گیرد. برای مراقبت از این محصول نیز باید دقت کنید که اشیا نوک تیز مانند چاقو ، قیچی و ... را از کنار ان دور کنید تا لبه این کالا دچار سوراخ شدن و اسیب دیدگی نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. با رعایت این نکات می توانید از این استخر تا سالیان طولانی بدون کوچک ترین افت کیفیت استفاده نموده و لذت یک تفریح ابی را تجربه کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته ایزی ست گرد با پمپ تصفیه فیلتری بست وی یک استخر زیبا و با دوام می باشد که قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی را هم دارا می باشد. در کنار این محصول بسته تعمیرات هم قرار دارد که به سادگی در صورت اسیب دیدن می توانید این محصول را ترمیم نمایید. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب21182 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
مناسبسنین بزرگسال
جنس بدنهPVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتي
 
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...