استخر پیش ساخته 457 به همراه پمپ و لوازم

bestway 57281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 457 به همراه پمپ و لوازم

استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر 457 سانتی متر و تمامی لوازم جانبی از قبیل زیر انداز، روکش، نردبان و پمپ تصفیه 2006 لیتری که وجود این لوازم باعث می شود هزینه کمتری صرف خرید استخر کامل کنید. این استخر به صورت کاملا ساده و پر سرعتی نصب می شود و نصب آن نیز کمتر از 20 دقیقه طول می کشد. برای نصب این استخر پیش ساخته لازم است در ابتدا لبه آن را باد کرده و سپس درون آن را با آب پر کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 457 به همراه پمپ و لوازم

استخر پیش ساخته 457 به همراه پمپ و لوازم

استخر پیش ساخته ایزی ست در ابعاد 457 سانتی متر یکی از سبک ترین و مناسب ترین استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این کالا دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که در ابعاد مختلفی نیز تولید شده است که این ابعاد عرضه شده در میان بزرگترین نوع استخر های پیش ساخته ایزی ست بست وی قرار می گیرد. این کالا برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت...


طراحی و ساخت استخر

طراحی بدنه این استخر به صورت گرد بوده و همانند دیگر استخر های پیش ساخته ایزی ست از لبه بادی برخوردار می باشد. این استخر با ابعاد بزرگ خود از دو دریچه مخصوص ورود و تخلیه آب بهره مند بوده که امکان نصب هر گونه پمپ تصفیه آب را بر روی خود فراهم خواهد کرد. این استخر دارای طراحی داخلی کاشی شکل بوده تا هنگام جاری نمودن آب داخل استخر جلوه زیبایی به این محصول بدهد. بحث اصلی در مورد طراحی این نوع استخر های پیش ساخته در نوع و نحوه راه اندازی می باشد. استخری های ایزی ست برای راه اندازی نیاز به فریم یا همان پایه های مجزا نخواهد داشت. این استخر و دیگر مدل های خود تنها به صورت تگ رنگ تولید شده و رنگ دیگری نخواهند داشت.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه استخر پیش ساخته ایزی ست 457 بست وی از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده و از لبه PVC برخوردار می باشد. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت بسیار مناسبی بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای متفاوت آب از مقاومت لازم برخوردار خواهد بود. این بدنه با وجود کیفیت بسیار خوب خود از انعطاف بالایی بهره مند خواهد بود تا در حجم و اندازه کمتری قابل جمع شدن باشد. این ویژگی موجب می شود تا حمل و جا به جایی این محصول را بیش از پیش آسوده تر کند. لبه بادی این کالا نیز در صورت برخورد نکردن اشیای تیز به آن آسیبی نخواهد دید.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی در نظر گرفته شده برابر (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و آب درمانی برای سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. اما ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا لبه بادی بوده که عمق مفید 80 سانتی متری به همراه خواهد داشت. این مقدار عمق قادر است تا 10179 لیتر آب درون خود جای دهد. بنابراین حجم 90 درصدی استخر را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری به 39 کیلوگرم خواهد رسید.


نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا در ابتدا می بایست لبه استخر را با پمپ های باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس اقدام به جاری نمودن آب درون این استخر کرده تا به صورت خودکار راه اندازی شود. عملیات راه اندازی استخر ایزی ست بست وی در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر استخر های پیش ساخته انجام شده و قابل نصب به وسیله خود مصرف کننده نیز خواهد بود. برای جمع کردن استخر نیز می توان به دو صورت عمل کرد: روش اول خالی کردن باد لبه استخر بوده و روش دوم خالی کردن آب استخر و سپس لبه استخر می باشد. اما برای مراقبت و نگهداری از این کالا می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت استفاده در فضای باز از زیراندازی مطمئن استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته ایزی ست در ابعاد 4 و نیم متری یکی از پر کاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته بوده که از قابلیت راه اندازی اتوماتیک در کمترین زمان ممکن برخوردار می باشد. این محصول دارای دریچه آب بوده و قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب برای آن وجود خواهد داشت. این استخر دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب10179 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن39 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...