استخر پیش ساخته 457×107 فست ست

bestway 57311

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 457×107 فست ست

استخر پیش ساخته 457×107 سانتی متری، محصول سال 2016 شرکت بست وی و از سری محصولات فست ست این شرکت می باشد که از نصب آسان در کمتر از 30 دقیقه بهره مند است. برای نصب این استخر می بایست ابتدا لبه آن را باد کنید سپس درون آن را از آب پر کنید تا به صورت خودکار آماده استفاده شود جنس بخش کناری و لبه های استخر از PVC دو لایه با ترکیب برزنتی بوده و ضخامت بسیار زیادی دارد که باعث افزایش طول عمر آن می شود. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 457×107 فست ست

استخر پیش ساخته 457×107 فست ست

مهم ترین مزیتی که یک استخر ایزی ست نسبت به دیگر استخر های موجود در بازار دارد بحث سادگی در راه اندازی و هم چنین راحتی حمل و نقل ان است که باعث شده تا فروش خوبی را نصیب خود کند. در همین رابطه نیز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی یکی از استخر های ایزی ست بپردازیم که با نام استخر پیش ساخته 457×107 فست ست شناخته شده می باشد. این محصول با توجه به ساختاری گردی که دارد مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. از نظر نوع طراحی و هم چنین ویژگی های این محصول پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را به صورت کامل مطالعه نمایید...

در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که استخر پیش ساخته 457×107 فست ست یک استخر جذاب و در عین حال ساده از نظر طراحی می باشد که با دارا بودن یک سری امکانات خاص و جذابی که دارد باعث شده تا خیلی از افراد به دنبال خرید و انتخاب این محصول باشند. از نظر ساختار این استخر طراحی گرد را داراست که خب از این منظر قطعا بی شباهت با خیلی از استخر های پیش ساخته نمی باشد. در واقع استخر های پیش ساخته و خصوصا استخر های ایزی ست طراحی گرد را یکی از محبوب ترین طراحی ها در نظر می گیرند که وجه مشترک اکثر استخر ها می باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر نیز علاوه بر گرد بودن دارای یک سری مزایا می باشد.

برای مثال شما می توانید بر روی بدنه اصلی این محصول نام تجاری شرکت بست وی و هم چنین نوع این استخر که از نوع فست ست و یا ایزی ست می باشد را با رنگ سفید و حک شده بر روی بدنه مشاهده نمایید. علاوه بر این ها دو عدد محفظه برای ورود و خروج آب نیز بر روی بدنه این استخر به چشم می خورد که از ان ها می توانید برای تخلیه آب داخلی این استخر استفاده نموده و جریان آب را در هنگام خروج به فضای مورد نظر هدایت کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای رنگ یکدست آبی رنگ می باشد. این آبی بودن رنگ بدنه این محصول در تمام بخش های این کالا قابل رویت است به گونه ای که شما با نصب این استخر از فواصل دور یک محصول یکدست را از نظر طراحی و رنگ بندی مشاهده خواهید کرد.

دیگر نکته ای که در خصوص این محصول باید به آن اشاره کنیم بحث دارا بودن یک عدد DVD اموزشی در کنار این محصول می باشد. این DVD شما را راهنمایی خواهد کرد تا در بهترین حالت ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. در واقع شما اگر بخواهید این محصول را در هر فضایی نصب و راه اندازی نمایید می بایست قبل از هر چیز آموزش های لازم را ببینید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

نکته ای که در خصوص این عامل باید به آن اشاره کنیم بحث راحتی در راه اندازی این محصول است که قطعا شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن بدنه اصلی این محصول را شکل دهید. در واقع شما نیاز خواهید داشت تا تنها لبه بالایی این استخر را باد کنید که برای انجام این کار می بایست یک عدد پمپ باد را به صورت جداگانه خریداری کنید. پس از خرید این پمپ نیز می توانید به سادگی دریچه باد موجود بر روی این محصول را مشاهده کنید که قطعا به ساده ترین شکل ممکن باد کردن این محصول امکان پذیر خواهد بود.

پس از باد کردن هم تنها کافی است که داخل این استخر را با توجه به ظرفیت این محصول پر از آب نموده و سپس از این استخر استفاده کنید. از ضعف های بزرگ این محصول نیز می توان به عدم دارا بودن نردبان ، زیر انداز و پمپ باد و پمپ تصفیه آب اشاره کرد که شما می بایست تمامی این موارد را به صورت جداگانه خریداری نمایید. استخر پیش ساخته 457×107 فست ست را می توانید با توجه به خصوصیات گفته شده در این مقاله هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب12362 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
وزن23.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...