استخر پیش ساخته 457×122 فست ست

bestway 57289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 457×122 فست ست

استخر پیش ساخته 457  سانتی متری از سری فست ست شرکت بست وی، محصولی جدید و فوق العاده با کیفیت که عمق آن برابر با 122 سانتی متر می باشد و برای شنا کردن کاملا مناسب می باشد. این استخر پیش ساخته اینتکس یکی از کوچکترین استخر هایی است که جایگزین خوبی برا انواع سنتی خود بوده و به صورت اتوماتیک بعد از باد کردن لبه ها و پر شدن درون آن از آب آماده استفاده می باشد. همراه این استخر پیش ساخته تمامی لوازم جانبی اعم از نردبان، پمپ تصفیه فیلتری، زیر انداز و درپوش وجود دارد که به ایجاد حس بهتر هنگام استفاده از آن کمک فراوانی می کند. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 457×122 فست ست

استخر پیش ساخته فست ست به صورت کلی از سری استخر ایزی ست اینتکس الگو برداری شده است و در کنار طراحی چشم نواز و دوست داشتنی کاربری بالایی داشته و کیفیت آن نیز مناسب است. سری فست ست از شرکت بست وی با تمرکز اصلی خود برای نصب آسان تولید شده اند. در حقیقت نیز راه اندازی این محصول از تمامی استخر های پیش ساخته بست وی ساده تر بوده و در مدت زمان 2 دقیقه راه اندازی آن پایان می یابد و پس از آن با پر کردن محفظه داخلی از آب، آماده استفاده می باشد. سری فست ست در تمامی مدل ها گرد و بیضی شکل هستند، یکی از جدید ترین استخر های بست وی قطر 457 سانتی متری و ارتفاع 122 سانتی متری داشته که برای خانواده های متوسط کاملا مناسب است. رد ادامه قصد داریم تا به بررسی تمامی ویژگی های این محصول تحت عنوان نقد و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی

طراحی این محصول بر مبنای استخر های فست ست و ایزی ست گذشته انجام شده است و تفاوت چندانی از جهات مختلف ندارد. بدنه گرد بوده و قطر قسمت پایینی آن از بالایی آن بیشتر است و عدد اعلام شده از سوی سازنده نیز مقدار پایینی آن می باشد. بخش بالایی استخر نیز بادی بوده و دریچه تخلیه هوا آن از نوع دابل لاک می باشد. بخش های اصلی بدنه به صورت کامل از رنگ آبی تیره ساخته شده است،  قسمت داخلی نیز از طرح کاشی های ریز داخل استخر های سنتی ساخته شده اند که با انعکاس نور در زمان پر بودن استخر از آب، زیبایی بسیاری را به همراه دارد. بر روی قسمت بیرونی نیز دو عدد حفره برای نصب و قرار دادن پمپ تصفیه وجود دارد که در صورت عدم نیاز به استفاده از آن می توانید با استفاده از درپوش های موجود در بسته بندی ببندید. 

ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت استخر های پیش ساخته با یکدیگر ابعاد آنهاست، سری فست ست با نصب راحت معمولا در ابعاد 244 سانتی متر تا 732 سانتی متر تولید می شوند که قطر 457 که در حال نقد و بررسی آن هستیم یکی از استخر های متوسط بازار به حساب می آید که البته امکانات کاملی نیز به همراه دارد. همانطور که در بند های پیشین به آن اشاره شد قطر 457 سانتی متر این محصول مربوط به بزرگ ترین قسمت آن است و قطر مفید آن 396 سانتی متر است. برای نصب و راه اندازی محصول نیز به محیطی مربعی با ضلع 5 متر نیاز دارید، ارتفاع اعلام شده از سوی سازنده 122 سانتی متر بوده که با پر کردن 80% بدنه آن که میزان استاندارد آن بوده یک متر (98 سانتی متر) می باشد. حجم بسته بندی این محصول بسیار کوچک بوده و با استفاده از ساک حمل و یا اتومبیل می توان استخر را جابجا کرده و در محلی دیگر راه اندازی و استفاده کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه استخر های پیش ساخته در بهترین مدل هاز از لایه های پی وی سی ساخته می شوند تا در برابر تابش نور مستقیم خورشید و عدم پوسیدگی مقاوم باشد به علاوه در صورت برخورد اتفاقی اشیاء تیز نیز صدمه ای نبیند. این استخر با رعایت تمامی این موارد تولید شده است و بخش اصلی بدنه آن از پی وی سی ضخیم بهره می برد. و کف آن لایه های بیشتر ومستجکم تری دارد. برای استحکام بیشتر و پایداری بیشتر بدنه از زیر انداز مخصوصی بهره می برد که در صورت پهن کردن آن بر روی زمین پیش از راه اندازی به افزایش طول عمر استخر کمک خواهد کرد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته به فضایی با دو ضلع 5 متری نیاز دارید، این فضا باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد و شیب آن نیز بیش از 3 تا 4 درجه نباشد که فشار به یک قسمت خاص از استخر وارد شود. با رعایت این نکات بسته بندی استخر را باز کرده و زیر انداز را در محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه استخر را بر روی این محل پهن کرده و به صورت کامل باز کنید در مرحله بعدی لبه استخر را با استفاده از پمپ اینتکس و یا بست وی، باد کنید. سپس پمپ تصفیه را به بدنه استخر متصل کرده و از اتصال مستحکم آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه استخر را با استفاده از شلنگ آب پر کنید، با پر شدن استخر ارتفاع آن آرارم آرام بالا آمده و می توان از آن استفاده کرد. در فاصله زمانی ابتدایی تا پر شدن آب می توانید با استفاده از دفترچه راهنما راه اندازی کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب13807 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
وزن43.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...