استخر پیش ساخته esy set

intex 28122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته esy set

استخر پیش ساخته esy set ایزی ست با قطر 305 سانتی متر، با لبه بادشو از سری استخر های پیش ساخته ایزی ست، می باشد که با نصب آسان همراه است، برای راه اندازی این استخر پیش ساخته در ابتدا می بایست لبه آن را باد کرده و درپوش های کف آن را ببندید، سپس درون استخر را با آب پر کنید تا آماده استفاده شود. این محصول با ارتفاع 76 سانتی متر می تواند برای استفاده کودکان نیز کاملا مناسب باشد. استخر پیش ساخته esy set محصولی از اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، بخش کناری و لبه های بادی آن از الیاف ابریشمی ترکیب شده با PVC ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی دارد. با ارتفاع 76 سانتی متری کودکان نیز می توانند به سادگی و بدون مشکل استفاده کرده و به تفریحات آبی به همراه بپردازید. این استخر از سری ایزی ست اینتکس می باشد که به معنای نصب آسان است. برای استفاده از این استخر پیش ساخته در ابتدا می بایست لبه های آن را باد کنید، سپس لازم است درون آن را با آب پر کنید تا لبه های آن به مرور بالا آمده و آماده استفاده شود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته esy set

استخر های پیش ساخته محصولات بسیار با کیفیتی هستند که برای استفاده خانوادگی بهترین گزینه به حساب می آیند، برخی از این استخر های تحت عنوان ایزی ست راهی بازار شده اند که به معنای نصب آسان می باشد برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست نیاز به متخصص یا کسی که تجربه داشته باشد نیست و تنها به واسطه باد کردن لبه آن و پر کردن آن صورت می پذیرد. علاوه بر این کیفیت و تجهیزات بدنه آن کاملا مناسب بوده و برای استفاده های طولانی مدت نیز مناسب می باشد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

تمامی استخر های پیش ساختی EasySet به جز سری اوال فریم از بدنه گرد بهره می برند، این نوع طراحی، به دلیل حفظ تعادل محصول بوده و در صورت ساخت آن به اشکال دیگر دیگر استحکام آن همانند اول نخواهد بود. به علاوه قرار دادن آن نیز در فضا های مربعی ساده تر می باشد. از مشخصه های اصلی طراحی این استخر پیش ساخته می توان به بدنه یکدست آبی آن که در قسمت بالایی باریکتر و در قسمت پایینی پهن تر است اشاره کرد که در این بخش تنها لوگو اینتکس و دو دریچه قرار دارد که برای نصب پمپ استفاده می شود.

ابعاد و وزن

قطر این استخر پیش ساخته ایزی ست بادی 305 سانتی متر بوده که در میان استخر های کوچک بازار قرار میگیرد، بزرگ ترین استخر ایزی ست تولید شده تا به امروز 732 سانتی متر قطر داشته که برای نصب آن به فضای مربعی با طول بیش از 8 متر از هر طرف نیاز خواهید داشت، اما این استخر در فضا های بسیاری قابلیت نصب و راه اندازی دارد. ارتفاع استخر نیز از سطح زمین 76 سانتی متر می باشد که مقداری از آن باید خالی از آب باشد بنابر این عمق آن کمتر از میزان اعلام شده از سوی شرکت سازنده می باشد. وزن استخر نیز حدود 9 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی کوچکی که دارد می توانید آن را به سادگی حمل کرده و استفاده کنید. در حقیقت این محصول یکی از کوچکترین استخر های پیش ساخته اینتکس می باشد که استفاده آن برای کودکان نیز ممکن است با این ابعاد ظرفیت استخر 3853 لیتر بوده که باعث افزایش وزن آن به بیش از شش تن پس از پر شدن استخر می شود.

جنس بدنه

استخر پیش ساخته ایزی ست دو قسمت بادشو و معمولی دارد، قسمت بالایی از سه لایه PVC به همراه یک لایه رویه ساخته شده که در برابر آب مقاومت می کند. این بخش می بایست علاوه بر مقاومت در برابر آب، هوا را نیز در داخل خود نگه دارد به همین دلیل فشار وارده بر این قسمت بیشتر از سایر قسمت ها می باشد. بخش پایینی نیز از ترکیب برزنت و پی وی سی ساخته شده است که فشار 3.8 تنی آب را تحمل می کند، ضخامت این بخش در مقایسه با استخر های فریمی کمتر بوده اما برای یک استخر ایزی ست کاملا کافی می باشد.

روش نصب

این استخر برای قرارگیری به یک محل کاملا تراز و صاف نیاز دارد، که هیچ شئ تیزی نیز در زیر آن وجود نداشته باشد. به همین دلیل پیش از نصب به این موارد توجه کافی داشته باشید. استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، در ادامه قسمت بالایی را با استفاده از پمپ، باد کنید و شلنگ آب را درون استخر بیندازید تا به صورت کامل پر شود. پس از این عمل استخر آماده استفاده می باشد. بهتر است پس از هر بار استفاده درپوش آن را گذاشته تا نیاز به تصفیه مجدد نباشد. 

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن9 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابلیت نصب پمپ تصفیه
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...